Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
NeMo (kennen meesten wel?) op dat puntje... 80 meters hoog... op 'n randje van 2 meter breed ofzo... ene kant leven, andere kant dood... alleen doen met iemand die je 100% vertrouwd, en zogauw je voelt dat ie bad gaat 't "leven" randje afspringen... kom je niet meer op 't gevaarlijke deel omdat je te stoned bent... (moet je voor klimmen)
echt cool, maar alleen met iemand die je voor de volle 100% vertrouwd! |
![]() |
|
![]() |
Klinkt misschien een beetje triest maar ja je bent vd kaart en wilt wat: op het kerkhof..... ik en een paar vrienden hadden tweelingen op, en een paar andere vrienden paddo´s we wilde ergens wat gaan drinken maar alles was gesloten (05:00) s´nachts. We zijn toen naar het kerkhof gegaan en hebben daar wat water gedronken..... was wel tof om een keer gedaan te hebben want er liep eerst een hele donkere lange gang langs het huis van de pastoor..... toen we weer weg wilde gaan hoorde we een knal en was alles boven ons knalROOD. Dit bleek een luchtkogel geweest te zijn.... op dat moment wist ik niet wat me overkwam :-)
|
![]() |
|
de bossen bij de universiteit hierzow.... super creepy... vooral omdatter midden in die bossen een huisje staat maakt t allemaal te eng.... en als je dan ook nog hard gaat
![]() k ging niet bad ofzo maar ik zag en hoorde overal dingen... werd helemaal knetter van mezelf..zo erg
|
![]() |
|
|