Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bven trouwens 15 maar ik kan mn leeftijd hier niet veranderen ( iemand id>? bij profiel stond ut niet) en wat is gedoogd???!?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
znap? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bewaard voor noodgevallen? ![]() mijn ouwwest hebben wel gesmoked vroeger.... me moeke meer als me pa... nu zijn ze allebei (ma sins 7 jaar, pa sins 5 jaar) 100% gestopt, met roken/blowen... wel ![]() |
![]() |
|
nope, mijn ma heeft vroeger wel beetje beblowed (mijn pa niet) maar ze weten dat ik blow duzz
![]() ![]() ik vind het wel gaaf dat ik gewoon een lachkick in de kamer mag hebben en gewoon kan zeggen dat ik zo knetter als een gieter ben als ik terug kom van vrienden ![]()
|
Ik heb mijn vader gister min of meer betrapt op het roken van een joint! Serieus...we waren in de stad en hij ging met een vriend "even naar buiten" Nou weet ik toevallig dat die vriend iedere dag blowt, dus ik vroeg het toen ze weer het cafe binnekwamen. Het antwoord was JA, voor zover er nog een zinnig antwoord uit kon komen
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
drugs en ouders funkypunk | 6 | 23-05-2004 14:52 | |
Drugs & Alcohol |
Als ik nog een keer wiet rook word ik het huis uitgezet Isa | 55 | 09-02-2004 15:20 | |
Drugs & Alcohol |
ouders en drugs Verwijderd | 50 | 21-01-2004 17:53 | |
Drugs & Alcohol |
blowen & ouders ]{ing | 33 | 02-02-2003 20:41 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe reageren je ouders als ze je betrappen op blowen? C r Y p S | 29 | 06-08-2002 15:43 | |
Drugs & Alcohol |
Blow Plek apekop123 | 34 | 06-03-2002 12:53 |