Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Het is btw wel moeilijk om er aan verslaafd te raken, ik heb 2 maanden non stop gerookt (daarvoor ook heel lang, maar toen lukte het ook niet) en toen was ik door m'n superslof kretek heen en wilde ik kijken of ik al verslaafd was, niet dus, ik kan het gewoon niet, ik voelde geen fugg!
Kan iemand me helpen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]() (dus?) what's your fuckin point? do you dislike him soooo bad that you translate his fuckin name to fuckin frensh? Baisse toi!!!!! go lick some filthy ass!!!!! bribe some cop!
||
![]() |
Citaat:
rook tijdje (minimaal 1 maand) niet.... doe dingen die stress opleveren (zoek stressende baan, probeer meiden te versieren waarvan je weet dat 't nix word etc. etc. neem op 't moment dat je je kut voelt of gestresst op je werk zit 1 peukkie... voel hoe relaxend dat is en neem de volgende keer 2 peukkies, etc. etc. als je op die manier 'n weeekie of 2 gestresst werk heb gedaan ben je als 't goed is fulltime verslaafd... zo niet -> ERG STERK |
![]() |
|
Afroman ik vind je toevoegingen aan dit forum echt geweldig
![]() Ik ga je topic sluiten om de volgende redenen:[list=1][*]Jij gaat zaterdag niet naar school[*]Je topic voegt niet veel toe[*]Je liegt, want je zit niet in een andere tijdzone, gezien het feit dat je via een Nederlandse provider op het Internet zit[*]Je bent net geregistreerd en komt het forum onderspammen..(geen behoefte aan)[/list=a] Bedankt Doei Blub...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Snel van aften afkomen. notorius | 66 | 19-02-2009 21:08 | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren. Verslavend? en t.o.v. sigaretten? geestelijk minder of meer? trophus | 6 | 24-11-2007 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Liefde & Relatie |
vriend loog over roken bloemkool | 42 | 19-02-2004 10:11 | |
Drugs & Alcohol |
thee roken... spaarvarken | 103 | 13-02-2004 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
roken? women | 39 | 18-12-2001 15:31 |