Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 14:28
Verwijderd
Ik heb dus een computer ('k dacht, laat ik is origineel beginnen).

Het hele geheel loopt nu al een maand of 2,3 compleet zonder problemen met Win XP pro. Wel al een paar keer een probleempje gehad, maar das met systeemherstel supersnel en makkelijk op te lossen!

Nu maak ik natuurlijk regelmatig back-up's van me films, muziek, documenten, speciale software etc etc

Ook heeft winXp een optie om iets op te slaan op cd-rom, zodat je als je win Xp weer is opnieuw zou moeten installeren of op een andere bak, je direct je instellingen kan meenemen via een gebrande cd-rom!

Maar dat alles wist ik al, en hou ik ook regelmatig bij!

Nu hoor is steeds vaker mensen praten over een image ofzoiets, een beeld van zoals de computer geod loopt, branden en dat installeerd die dan weer als je alles opnieuw moet doen!

Is dat gewoon via Norton Ghost? Want, dan is het niet zo moeilijk! En uiteindelijk is het alleen handig als je HD het begeeft! Dus, opzich heb ik genoeg aan de back-up's die ik nu maak, maar zou het opok mogelijk zijn om een compleet iets te kunnen doen op meerdere cd-roms, of zit je dan al gauw aan een dvd te denken>??

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2002, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef:
Ik heb dus een computer ('k dacht, laat ik is origineel beginnen).

Het hele geheel loopt nu al een maand of 2,3 compleet zonder problemen met Win XP pro. Wel al een paar keer een probleempje gehad, maar das met systeemherstel supersnel en makkelijk op te lossen!

Nu maak ik natuurlijk regelmatig back-up's van me films, muziek, documenten, speciale software etc etc

Ook heeft winXp een optie om iets op te slaan op cd-rom, zodat je als je win Xp weer is opnieuw zou moeten installeren of op een andere bak, je direct je instellingen kan meenemen via een gebrande cd-rom!

Maar dat alles wist ik al, en hou ik ook regelmatig bij!

Nu hoor is steeds vaker mensen praten over een image ofzoiets, een beeld van zoals de computer geod loopt, branden en dat installeerd die dan weer als je alles opnieuw moet doen!

Is dat gewoon via Norton Ghost? Want, dan is het niet zo moeilijk! En uiteindelijk is het alleen handig als je HD het begeeft! Dus, opzich heb ik genoeg aan de back-up's die ik nu maak, maar zou het opok mogelijk zijn om een compleet iets te kunnen doen op meerdere cd-roms, of zit je dan al gauw aan een dvd te denken>??

Ja, dat kan je met Norton Ghost doen.
Of het op CD's of DVD's moet?
Dat ligt maar aan de grote van je HD he..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:05
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Via Norton Ghost is het het makkelijkst om images te maken van je pc.
Oud 01-12-2002, 13:58
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Onder Norton Ghost had ik wat problemen met Windows XP(misschien door de Dos-omgeving).

Met Drive Image lukte het bij mij prima. Dus als Ghost niet werkt probeer Drive image.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten