Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spijbelen (lezen) juist niet. Bedankt voor dit onversmadelijke mierenneukertje! Daar kikker ik van op! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dan wordt er nog niet aangezet tot spijbelen. (leest Uzelf) Bovendien stel ik me een zak hooi voor als 2 rechthoekinge stukken stof die bij de 1 korte en 2 lange zijden aan elkaar zijn genaaid, wat dan opgevuld wordt met van de wortel afgesneden droog gras, terwijl ik mezelf meer zie als een hoopje botten (osteoclasten, osteoblasten) vlees (eiwit) spierweefsel, haar (dode proteine), bloed (rode en witte bloedlichaampjes, ijzer en albuminen), huid en een groepje dominante cellen, die dit alles besturen (hercencellen), gestoken in lappen stof (kleren, waar de vergelijkingen met een zak hooi toch echt ophouden! Nu ben ik walchelijk offtopic, en krijg je uiteindelijk toch je zin: je kan hem locken! Hoewel, topic 20 april: dan is m'n broertje jarig ![]() [Dit bericht is aangepast door Jantje het Zonnekind (27-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Maar een prettige dag gewenst en je broertje uiteraard ook... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat is goed voor ons bijder ego's, want dat is heel erg belangrijk voor kleine jongentjes, dus bemoei je er maar niet mee! ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kusje...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|