Advertentie | |
|
![]() |
|
mjah, straks gaat een kind zijn ouders aanklagen omdat ze ht niet hebben geaborteerd... Ik vind dit meer dan belachelijk. Ik snap best dat die persoon niet helemaal optimaal gelukkig is... maar dit gaat te ver.
|
mjah, straks gaat een kind zijn ouders aanklagen omdat ze ht niet hebben geaborteerd... Ik vind dit meer dan belachelijk. Ik snap best dat die persoon niet helemaal optimaal gelukkig is... maar dit gaat te ver.
|
![]() |
Kloten voor je als je met een handicap geboren bent, en ik begrijp best dat je er heel pissig over kan worden als je er dan aan denkt dat een arts die rode hond niet heeft opgemerkt en dat je ouders niet abortus zijn overgegaan.
MAAR, een ieder van die mensen heeft alles met de beste bedoelingen en met alles wat binnen zijn/haar vermogen lag gedaan. Je hebt werkelijk geen enkele reden om dan maar om je heen te gaan slaan met rechtzaken. Het werkt sowieso niet, hoeveel mensen je ook 'terugpakt', je kun nooit het leven terugpakken, als je zo'n verzuurde eikel gaat zitten zijn zal je leven ook echt nooit meer leuk zijn.
||
Citaat:
Anyway, dit gaat toch wel te ver...
|
![]() |
Het hele schadevergoeding eisen is zo lam. Tegenwoordig denkt iedereen maar recht te hebben op een perfect leven waarin volledige veiligheid gegarandeerd is.
Onzin, dit is nog steeds een gevaarlijke en oneerlijke wereld, en ik vind het wel heel zielig om mensen die zich helemaal uit de naad werken voor anderen (doctoren) dan te pakken voor jou ongeluk.
||
m
Citaat:
|
![]() |
Vind het gewoon t stom voor woorden. Kunnen bv mijn ouders nu ook bij mij geld gaan claimen omdat mijn leven wel gelukt is.
Krijg je een nota thuis: Wij hebben u met succews op de wereld gezet. dat is dan € ...... Graag te voldoen binnen een jaar na 18e verjaardag. Ik ben trouwens onbetaalbaar dus dat is nog een extra handicap |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verkeerde thread?
|
|