Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() k vind ze echt leuk allemaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ook...
Kan iemand mij helpen met mijn tekeningen? *is niet zo slim ![]() *Edit: Ik krijg ze niet upgeload.. Na jah dan moeten jullie ze maar vinden op mijn website (krijg ze ook neit gelinkt van daar af btw) Hierheen gaan, dan naar About Me, naar beneden scrollen. Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 14:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En dan één van mijn gedrochten, ook op school gemaakt, hijs simpel enzo, blablabla, maarja, ik kan nu eenmaal niet zo mooi tekenen en vond dit al een hele prestatie van mezelf.. ![]() ![]()
||
Citaat:
Links boven staat een wolkje waar regen uit komt, Midden boven staat een zonnetje, Rechts boven staat een regenboog, Links onder is een vijver met een eend en riet, Midden onder staat een bloemetje met een of andere naam erin, Rechts onder staat een koetje, hij ligt eigenlijk. (die kleuren komen van de scanner hoor, ik heb corinne niet met viltstiften bewerkt oid.
|
Er zitten echt zwaar
![]() Waarvoor die saaie lessen al niet goed zijn ![]() Btw: LUH-3417, toffe vrienden heb jij ![]() ![]() Hier dan ook maar een aantal vlugge en nogal simpele schetsjes van onder 1 van mijn saaie lesuurtjes.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|