Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2005, 00:11
beckham1990
beckham1990 is offline
Kan het dat je 7maanden zwanger bent en je menstruatie niet uitblijft? Ik heb nog gehoord van mensen die tot hun 4e maand hun menstruatie bleven krijgen.
Ik zit namelijk sinds een week met een heel bolle buik, nergens anders ben ik verzwaard. Ik kan mijn buik volledig intrekken dus het is geen vet ofzo en het is niet zomaar een buikje, ik heb het echt wel over een "zwangerschapsbuik" de laatste dagen is dat ineens enorm gekomen. Wat ik wel al langer heb is dat ik mijn buik op en neer kan zien gaan volgens mijn hartslag en dat wordt steeds duidelijker en dat had ik vroeger niet. Maar het is wel mijn eigen hartslag als ik het vgl met mijn pols.
Ik hoop echt dat het niet mogelijk is!

(ik weet trouwens zeker dat het zeven maanden is als het het geval is)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 00:16
jet
jet is offline
het is mogelijk, dus doe een zwangerschapstest
Oud 31-10-2005, 00:26
beckham1990
beckham1990 is offline
Hoe kan dat ???

Ik wil ook helemaal geen kind en abortus is al te laat
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 00:41
jet
jet is offline
er is geen grote kans, maar iedereen kent denk ik wel iemand, die iemand kent die zwanger was, niks merkte en gewoon ongesteld was. er is altijd een kans. maar het heeft helemaaaaal geen zin om je daar nu druk over te gaan maken, want voor het zelfde geld is het iets heel anders. dus haal morgenochtend een zwangerschapstest (desnoods 2), of ga naar de dokter om het te testen. mocht je zwanger zijn, bespreek dan met je dokter de mogelijkheden (adoptie?). mocht je niet zwanger zijn en je bent wel ongerust over je opgezwollen buik, kan je dat ook aan de dokter vragen. maar wees gerust, de kans dat je zwanger bent is klein
Oud 31-10-2005, 00:56
beckham1990
beckham1990 is offline
Ik vind klein al reden genoeg om in paniek te schieten ook al heeft het geen zin, ik vroeg het gewoon als bevestiging van mijn "onnodig zorgen maken" maar dit maakt het verhaal volledig anders

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 01:28.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 08:35
Roos
Roos is offline
Het lijkt me sterk hoor. De kans dat je elke maand bloedverlies hebt tijdens een zwangerschap is nogal klein.

En die hartslag is gewoon je aorta (lichaamsslagader), die ziet iedereen kloppen als je erop let.

Daarnaast denk je dat je 7 maanden zwanger bent, maar heb je pas sinds 1 week een bolle buik? Zeg nou zelf!

Maar goed ehm, wat wil je bereiken met dit topic? Als je het antwoord wilt weten, zul je toch echt een testje moeten doen.
Oud 31-10-2005, 09:00
Cookie
Cookie is offline
Het lijkt me idd sterk maar het kan wel. Ik ken iemand die gewoon haar eigen broeken aan kon houden tijdens de zwangerschap, maar die had bijna geen.,ehm hoe noem je dat....naja er was een tekort aan vocht ofzow.
Je kan idd niet anders dan een zwangerschaptest doen. Voel je ook iets bewegen in je buik? Na 7 maanden moet erdan toch een teken van leven te vinden zijn toch?

Hoe weet je trouwens zeker dat als je zwanger bent je al 7 maanden onderweg bent?
Oud 31-10-2005, 10:57
JJ13
JJ13 is offline
als je je buik ik kan trekken, lijkt t me niet dat je zwanger bent, dan blijft je buik toch vooruit staan? en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het binnen 1 week is gekomen.
Oud 31-10-2005, 11:01
Verwijderd
Als je 7 maanden zwanger zou zijn, dan zou je nu waarschijnlijk al 3, 4 maanden een bollere buik hebben en ondertussen een enorme buik.

Menstruatie tijdens de zwangerschap kan bovendien alleen door blijven gaan als je de pil gebruikt, omdat de bloeding die je hebt bij pilgebruik geen échte menstruatie is. Ik weet niet of je de pil gebruikt?

Maar als je je zorgen maakt kun je altijd evenm bij de drogist een testje halen, zo veel moeite is dat niet en dan heb je tenminste zekerheid
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 11:12
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 31-10-2005 @ 11:57 :
als je je buik ik kan trekken, lijkt t me niet dat je zwanger bent, dan blijft je buik toch vooruit staan? en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het binnen 1 week is gekomen.
dat ook jah
Oud 31-10-2005, 13:08
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-10-2005 @ 12:01 :

Menstruatie tijdens de zwangerschap kan bovendien alleen door blijven gaan als je de pil gebruikt, omdat de bloeding die je hebt bij pilgebruik geen échte menstruatie is. Ik weet niet of je de pil gebruikt?
maar dan zou je toch niet in t bgein kunnen weten dat je zwanger bent, als je de pil gebruikt. meestal weet je toch dat je zwanger bent als je niet meer ongesteld wordt. ik weet dat de ongesteldheid die je krijgt van pilgebruik, niet echt is, maar die ongesteldheid stopt dan toch ook, anders weet je niet dat je zwanger bent, toch?
Oud 31-10-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 31-10-2005 @ 14:08 :
maar dan zou je toch niet in t bgein kunnen weten dat je zwanger bent, als je de pil gebruikt. meestal weet je toch dat je zwanger bent als je niet meer ongesteld wordt. ik weet dat de ongesteldheid die je krijgt van pilgebruik, niet echt is, maar die ongesteldheid stopt dan toch ook, anders weet je niet dat je zwanger bent, toch?
De onttrekkingsbloeding stopt bij het begin van een zwangerschap vrijwel altijd óók wel als je de pil gebruikt alleen niet altijd, heel soms gaat-ie nog een paar maanden door. En ja, dan merk je pas na een paar maanden dat je zwanger bent (als je het niet had gemerkt aan andere symptomen, en als je nog niet een test had gedaan omdat je een pil vergeten was, want bij pilgebruikende vrouwen die zwanger worden komt dat vrijwel altijd door vergeten of uitgebraakte pillen en niet doordat hun lichaam onvoldoende op de pil reageert) en dat is vervelend.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 13:21
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Cookie schreef op 31-10-2005 @ 10:00 :
Het lijkt me idd sterk maar het kan wel. Ik ken iemand die gewoon haar eigen broeken aan kon houden tijdens de zwangerschap, maar die had bijna geen.,ehm hoe noem je dat....naja er was een tekort aan vocht ofzow.
Je kan idd niet anders dan een zwangerschaptest doen. Voel je ook iets bewegen in je buik? Na 7 maanden moet erdan toch een teken van leven te vinden zijn toch?

Hoe weet je trouwens zeker dat als je zwanger bent je al 7 maanden onderweg bent?
Vruchtwater?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 15:06
Verwijderd
Ik heb ook wel eens een buik die lijkt alsof ik drie maanden zwanger ben, maar dat heeft altijd te maken met ongesteld moeten worden, dan blaas ik op, en dan krijg ik echt een uitstekende buik.

Als je zeven maanden zwanger zou zijn, zou je echt een dikke buik hebben, al zeker 3 maanden lang. Ik denk niet dat dit bij jou het geval is. Maar goed, doe een test, weet je het zeker.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten