Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 16:53
punk mae
punk mae is offline
ik denk van niet, omdat je toch anders tegen je vriendschap aan gaat kijken.
Oud 18-11-2002, 17:03
Gwen.
Gwen. is offline
Ik denk dat het je vriendschap inderdaad beïnvloedt en zelfs verandert. Dus als je dat er voor over hebt kan je het wel doen, maar alles kan natuurlijk ook negatief uitpakken. Ik denk dat ik alleen kan sexen met iemand om wie ik veel geef en dat hoeft niet alleen mijn vriendje te zijn maar bijvoorbeeld ook mijn beste vriendin. Toch durf ik het niet echt.
Oud 18-11-2002, 17:55
Verwijderd
Ja, waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:09
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik ken iemand die dat heeft gedaan en als ik daar naar kijk zou ik zeggen: nee.

Zo te zien wordt niemand daar gelukkiger van..
Oud 18-11-2002, 18:10
Li
Li is offline
Het lijkt me wel beetje riskant, want je weet nooit hoe jullie band is nadat je met elkaar hebt gesext.
Opzich kan het wel, maar er hangen denk ik, ook genoeg nadelen aan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
Het lijkt me wel beetje riskant, want je weet nooit hoe jullie band is nadat je met elkaar hebt gesext.
Opzich kan het wel, maar er hangen denk ik, ook genoeg nadelen aan.
Ach, als je maar vantevoren duidelijkheid schept. Beter dan dat één van de twee denkt dat het meer betekent, terwijl de ander het als spel zag of gewoon als gein onder vrienden. Dan speel je namelijk met mensen (nee, niet in de letterlijke zin )
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:13
coecie
coecie is offline
toevallig hoeft t de vriendschap helemaal niet op enigszins negatieve manier te beïnvloeden

het HOEFT niet, maar de kans is groot dat t wel gebeurd(of ja... positief kan ook...)
in iedergeval... als je allebei weet dat het dat is, en dat je niet meer wil, is het heel leuk, want t is lekker vertrouwd enzo, en dan kun je er over praten, en elkaar tips geven over hoe of wat... vet handig...

zeg maar... met vrienden over sex praten, dat doen sommigen van jullie vast wel... en sommigen die laten dan ook dingen in praktijk zien...
Oud 18-11-2002, 19:49
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik zou het niet kunnen, ik zou mijn vriendschappelijke relatie niet op het spel willen zetten voor lust.
Oud 18-11-2002, 20:11
Retarded
Retarded is offline
ik: JAAAAAAAA

mijn beste vriendin: NEEEEEEEEE
Oud 18-11-2002, 20:36
Evito
Evito is offline
Ik heb geen vrienden.
Anders: Nee
Want; ik wil, als ik het de eerste keer doe, wel doen met een heel speciaal iemand
nu kan ik me van een vriend niet voorstellen dat ze speciaal genoeg zou zijn
naja
of ik moet gewoon heel geil zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
nu kan ik me van een vriend niet voorstellen dat ze speciaal genoeg zou zijn
naja
of ik moet gewoon heel geil zijn...
Och, dat kan zich best wel eens voordoen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:50
Verwijderd
Hmm...

't Ligt eraan, als het alleen om de sex gaat, dan niet, ik heb het idee dat zoiets een vriendschap een andere tint geeft dan ik hem wil geven.
Wanneer het gaat om liefde, waarbij sex een logisch gevolg is, dan zou ik voor zijn, de vriendschap ontpopt tot een liefdesrelatie, dat lijkt me positief.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:56
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Hangt van het soort vriendschap imo.

met een open vriendin die zich onder controle heeft & weet wat ze voelt : ja.

Mat iemand die misschien meer wil en waar de vriendschap bij op het spel kan komen : nee.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:59
Günther
Günther is offline
als je zo de vraag steld zeg ik geen probleem
Oud 18-11-2002, 22:06
independancy wanted
independancy wanted is offline
Ik vind wel dat dat moet kunnen, maw. ik zou er begrip voor op kunnen brengen als iemand dat zou doen. Persoonlijk zou ik het niet kunnen: sex kan in mijn geval onmogelijk losstaan van liefde. Ik seks dus alleen met iemand van wie ik hou op die bepaalde manier die ja alleen bij je vriendinnetje of vriendje hebt, en niet met iemand van wie ik hou op de broederlijke wijze.
Oud 18-11-2002, 22:20
Infaustus
Infaustus is offline
als ik de kans had
Oud 18-11-2002, 22:30
Genesis
Genesis is offline
Ik denk dat de wederzijdse bedoelingen ermee van tevoren duidelijk zouden moeten zijn. Dat wil niet zeggen dat je er tijden over gepraat moet hebben, maar dat je gewoon van elkaar weet wat je bedoelingen zijn.
Stel dat ik bijvoorbeeld met mijn beste vriendin naar bed zou gaan en we zouden beide weten dat dat slechts voor die ene keer zou zijn, dan denk ik dat dat je vriendschap allesbehalve negatief kan beinvloeden.
Het zou denk ik wel raar zijn.......

Mensen hebbe het hier trouwens wel vaak over dat ze niet met iemand sex kunnen hebben waar ze niet verliefd op zijn.
Stel dat ik het gevoel zou hebben dat vriendschap een hogere stap is dan liefde, omdat liefde een zo tijdelijke sfeer om zich heen heeft, geldt dat dan als zodanig? Of (wat je ook vaak hoort) dat goede vrienden niet precies meer weten wat ze voelen voor de ander, is zo'n gevoel van liefde voor de ander genoeg? Of bedoel je dan een echte relatie?

Genesis

Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 09:10
heldin
heldin is offline
als één van de twee meer wil en de ander niet heb je een probleem waardoor de vriendschap er slechter op kan worden.
ik ben er nu wel overheen, ik hoef echt niks meer met hem en ik heb er ook geen spijt van. onze vriendschap is nu nog specialer omdat we elkaar ook op een andere manier gezien hebben het was ook gewoon heel leuk, het voelde heel vertrouwd en helemaal niet zoiets van 'o jee, als ie me maar niet raar vindt' we hebben trouwens niet écht seks gehad, maar we zijn best ver gegaan.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:18
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik.vind.het.ronduit.bel4chelijk
Oud 19-11-2002, 16:17
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
ik.vind.het.ronduit.bel4chelijk
idd.
Oud 19-11-2002, 16:21
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Laatst wilde een goede vriend van mij dat Maar dat kon ik gewoon niet, ik voelde me niet sexueel tot hem aangetrokken....

Maar ik zou dus niet weten wat ik zou doen als ik me wel sexueel aangetrokken tot 1 van mn vrienden zou voelen....

Ligt eraan hoe sterk de band is...
Oud 19-11-2002, 16:55
martijn1985
martijn1985 is offline
nee. daarmee zet je imo onnodig een vriendschap op het spel.
Oud 19-11-2002, 16:59
Y@NOU
Y@NOU is offline
Het hele idee slaat sowieso nergens op.
Seks heb je omdat je je aangetrokken voelt tot een persoon en als dat een vriend van je zou zijn , dan zou dat dus JE vriend zijn. je boyfriend.

seks met vrienden is gewoon pure geiligheid
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:20
DEChengst
DEChengst is offline
Als ze lekker is, waarom niet ?

Alleen ik heb geen vrienden
Oud 19-11-2002, 20:58
heldin
heldin is offline
Citaat:
Y@NOU schreef:
Het hele idee slaat sowieso nergens op.
Seks heb je omdat je je aangetrokken voelt tot een persoon en als dat een vriend van je zou zijn , dan zou dat dus JE vriend zijn. je boyfriend.

seks met vrienden is gewoon pure geiligheid
heb je gelijk in, maar is daar iets mis mee? met 'pure geiligheid' bedoel ik
als de vriendschap goed blijft zou ik toch liever met een goeie vriend dan met een totaal onbekend iemand seks hebben
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:17
marijn
marijn is offline
tot van t weekeind zei ik altijd nee maar nu is t me overkomen en moet ik toch zeggen dat het opzich niet erg was ofzo. wel vreemd. en ja je relatie met diegene veranderd weldegelijk.
ben er nog niet uit of dit een positieve dan wel een negatieve ervaring was.
Oud 19-11-2002, 21:31
Evito
Evito is offline
Citaat:
nare man schreef:
Och, dat kan zich best wel eens voordoen
Ja ja ja
met de trein reizen is echt leuk! lol
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 09:11
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
standaart tog ik zoen ook altijd met me vreindin en me vriend is tog ook een vriend van me wat een slap gelul
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 10:40
Verwijderd
ik vind dat het wel gewoon moet kunnen maar zelf zou ik het niet nog 'ns doen..
de vriendschap die er tussen ons was (waren toch wel heel dikke maatjes) is nu compleet verdwenen namelijk
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 11:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Met vage vrienden wel, met vrienden met wie je erg close bent niet. Ik denk namelijk dat dan de band stuk kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 14:40
Verwijderd
uhm ja...het heb ik nie met een vriend gedaan, maar wel meer als zoenen alleen....u know... maarruh...was ook goeie vriend, en we zijn er eigenlijk alleen maar closer door geworden...int begin wast ff raar (weken erna) maar nu...neej geen probleem!!maar misschien ist anders als je all the way gaat/?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:03
de goeie fee
de goeie fee is offline
Ehm ja, wel sex met je vrienden !!
Bij ons is het wel anders begonnen, in de zin van, we waren gewoon kennissen toen we voor het eerst met elkaar naar bed gingen (was echt niet m'n gewoonte - was op Werchter, in een lichtelijk beschonken toestand ) en erna, ging het vanzelf...
We zien elkaar nog geregeld en er gebeurt wel is 'wat', maar we hebben nix...
gewoon 2 vrienden die 'n beetje "fun hebben"
Oud 22-11-2002, 19:16
Nate
Nate is offline
Als ik de kans had? Ja. Zou het verstandig zijn? Nee. Niet in mijn geval.
Oud 28-11-2002, 12:26
dieselgirl17
dieselgirl17 is offline
Citaat:
punk mae schreef:
ik denk van niet, omdat je toch anders tegen je vriendschap aan gaat kijken.
Ach waarom niet?
Ik deed het ook, totdat hij een vriendin kreeg. Nog steeds een goeie vriendschap
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 20:27
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik zou met mijn beste vriendin nooooit sex hebben. ze is namelijk ongeveer geestelijk mijn 'zusje' geworden.

zoenen met een goede vriendin,als ik single was.. hmm misschien. heeft wel wat spannends. maar als ik een vaste vriendin heb (zoals nu) dan zeeeeker niet. als ik lang single was een keer voor de spannendheid zoenen zou speciaal kunnen zijn. maar geen sex.. ik weet niet.. ik hoef van gewone vriendinnen niet te weten hoe ze in bed zijn enzo.. bah

met die beste vriendin van me zou ik ook niet zoenen trouwens
Oud 30-11-2002, 06:53
sas_andrea
sas_andrea is offline
mn vriend is in feite mn beste vriend.
ik heb ook wel andere vrienden, waarvan 2 ook heel goed, maar die vertel ik toch net wat minder en trouwens daar zou ik niet mee naar bed gaan. (heb immers vriendje en 1 is meisje en 1 is nog maagde jongen: wil niet met meisje, en ik wil zijn maagdelijkheid niet afnemen, dat moet een ander speciaal iemand maar doen)
Oud 30-11-2002, 11:00
punk mae
punk mae is offline
jah maar zoenen is (heel) wat anders dan sex, ik heb ook wel een paar keer met goede vrienden gezoend.
Oud 01-12-2002, 19:38
Ilsje
Ilsje is offline
Keer met toen een redelijk goeie vriend het 1 keer gedaan. Daarna een tijdje beetje gezoend enzow maar contact is verwaterd. Denk dat als er nix was gebeurt we nu wel nog vrienden zouden zijn. Daarentegen ook tijd lang seks met me ex gehad en die vriendschap is er nog steeds ookal doen we nu nix meer
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 19:40
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Snap niet hoe je dat kunt doen... Ik zou alleen iemand zoenen als ik er echt van hield. Ik zou ook nooit sex kunnen hebben met iemand waar ik niet van houd als vriendin zijnde.
Je houdt toch ook wel van vrienden? En als je verliefd bent dan zoen je nie met iemand omdat je nog nie van diegene houdt ofzow?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 22:32
Tsoenami
Tsoenami is offline
Toch maar niet, heb ooit gewoon maarn relatie gehad met m'n beste vriend, na enkele dagen was dat gedaan met als enig resultaat dat we amper nog tegen elkaar spraken.

Alhoewel mijn huidige vriend nu ook wel mijn beste vriend is eigenlijk maar dat is juist gekomen door onze relatie, dus dat ligt wel iets anders
Oud 03-12-2002, 22:04
Sceptica
Sceptica is offline
Als je er allebei achter staat, en er geen van beiden moeite mee zou hebben moet 't kunnen.
Ik ben er iig een voorstander van. Sex is puur lust... Kan iedereen gebeuren toch? Sex is (meestal) leuk en lekker, dus hey... Maakt 't daarbij uit met wie? Als je er allebei genot van hebt...

(Of klink ik nu weer enorm tactloos? 8-S )
Oud 03-12-2002, 22:04
Sceptica
Sceptica is offline
Wel dus.
Oud 04-12-2002, 07:30
Leintje
Leintje is offline
Ik raad het andere mensen af. Ik heb er zelf ervaring mee... Het is natuurlijk leuk in het begin, maar er komt meer bij kijken. Je hebt dan wel geen relatie maar TOCH is er een verbondenheid en zo ga je dat ook voelen en dat kan ook nogal eens tot jaloezie leiden... en dat is de bedoeling niet van dit hele gebeuren... maar toch was het wel leuk
Oud 04-12-2002, 08:43
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Ik vind wel dat dat moet kunnen, maw. ik zou er begrip voor op kunnen brengen als iemand dat zou doen. Persoonlijk zou ik het niet kunnen: sex kan in mijn geval onmogelijk losstaan van liefde. Ik seks dus alleen met iemand van wie ik hou op die bepaalde manier die ja alleen bij je vriendinnetje of vriendje hebt, en niet met iemand van wie ik hou op de broederlijke wijze.
Oud 05-12-2002, 14:55
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Sceptica schreef:
(Of klink ik nu weer enorm tactloos? 8-S )
mwah.. I think I got your point
Ben het ergens wel met je eens, terwijl ik eigenlijk weet dat ik dat niet zou moeten zijn maar ja, daar gaat dit hele topic zo'n beetje over..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 17:07
Lieverd17
Lieverd17 is offline
eeey wat
je gaat tog neit met vrienden sex hebben joh!!
dan is tog lomp ik vin dat nergens opslaan hor

ciao luvvvvv

pamela
Oud 06-12-2002, 18:46
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
pamela schreef:
eeey wat
je gaat tog neit met vrienden sex hebben joh!!
dan is tog lomp ik vin dat nergens opslaan hor

ciao luvvvvv

pamela
*reageer nou niet, chaos, hou 't nou voor je, zeg dr nou maar nix over*
Oud 06-12-2002, 18:54
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Ik zou het niet kunnen, ik zou mijn vriendschappelijke relatie niet op het spel willen zetten voor lust.
Toch niet?
Oud 10-12-2002, 02:21
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
vrienden is zo'n relatief begrip
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 07:59
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
ik denk van wel

Regels voor berichten