![]() |
|
toevallig hoeft t de vriendschap helemaal niet op enigszins negatieve manier te beïnvloeden
![]() het HOEFT niet, maar de kans is groot dat t wel gebeurd(of ja... positief kan ook...) in iedergeval... als je allebei weet dat het dat is, en dat je niet meer wil, is het heel leuk, want t is lekker vertrouwd enzo, en dan kun je er over praten, en elkaar tips geven over hoe of wat... vet handig... zeg maar... met vrienden over sex praten, dat doen sommigen van jullie vast wel... en sommigen die laten dan ook dingen in praktijk zien...
|
Verwijderd
|
Hmm...
't Ligt eraan, als het alleen om de sex gaat, dan niet, ik heb het idee dat zoiets een vriendschap een andere tint geeft dan ik hem wil geven. Wanneer het gaat om liefde, waarbij sex een logisch gevolg is, dan zou ik voor zijn, de vriendschap ontpopt tot een liefdesrelatie, dat lijkt me positief. |
![]() |
|
Ik vind wel dat dat moet kunnen, maw. ik zou er begrip voor op kunnen brengen als iemand dat zou doen. Persoonlijk zou ik het niet kunnen: sex kan in mijn geval onmogelijk losstaan van liefde. Ik seks dus alleen met iemand van wie ik hou op die bepaalde manier die ja alleen bij je vriendinnetje of vriendje hebt, en niet met iemand van wie ik hou op de broederlijke wijze.
|
Ik denk dat de wederzijdse bedoelingen ermee van tevoren duidelijk zouden moeten zijn. Dat wil niet zeggen dat je er tijden over gepraat moet hebben, maar dat je gewoon van elkaar weet wat je bedoelingen zijn.
Stel dat ik bijvoorbeeld met mijn beste vriendin naar bed zou gaan en we zouden beide weten dat dat slechts voor die ene keer zou zijn, dan denk ik dat dat je vriendschap allesbehalve negatief kan beinvloeden. Het zou denk ik wel raar zijn....... Mensen hebbe het hier trouwens wel vaak over dat ze niet met iemand sex kunnen hebben waar ze niet verliefd op zijn. Stel dat ik het gevoel zou hebben dat vriendschap een hogere stap is dan liefde, omdat liefde een zo tijdelijke sfeer om zich heen heeft, geldt dat dan als zodanig? Of (wat je ook vaak hoort) dat goede vrienden niet precies meer weten wat ze voelen voor de ander, is zo'n gevoel van liefde voor de ander genoeg? Of bedoel je dan een echte relatie? Genesis Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 22:34. |
![]() |
|
![]() |
als één van de twee meer wil en de ander niet heb je een probleem waardoor de vriendschap er slechter op kan worden.
ik ben er nu wel overheen, ik hoef echt niks meer met hem en ik heb er ook geen spijt van. onze vriendschap is nu nog specialer omdat we elkaar ook op een andere manier gezien hebben ![]() |
![]() |
|
Laatst wilde een goede vriend van mij dat
![]() Maar ik zou dus niet weten wat ik zou doen als ik me wel sexueel aangetrokken tot 1 van mn vrienden zou voelen.... Ligt eraan hoe sterk de band is...
||
![]() |
Citaat:
als de vriendschap goed blijft zou ik toch liever met een goeie vriend dan met een totaal onbekend iemand seks hebben |
![]() |
|
tot van t weekeind zei ik altijd nee maar nu is t me overkomen en moet ik toch zeggen dat het opzich niet erg was ofzo. wel vreemd. en ja je relatie met diegene veranderd weldegelijk.
ben er nog niet uit of dit een positieve dan wel een negatieve ervaring was.
|
Verwijderd
|
uhm ja...het heb ik nie met een vriend gedaan, maar wel meer als zoenen alleen....u know...
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ehm ja, wel sex met je vrienden !!
Bij ons is het wel anders begonnen, in de zin van, we waren gewoon kennissen toen we voor het eerst met elkaar naar bed gingen (was echt niet m'n gewoonte - was op Werchter, in een lichtelijk beschonken toestand ![]() We zien elkaar nog geregeld en er gebeurt wel is 'wat', maar we hebben nix... gewoon 2 vrienden die 'n beetje "fun hebben"
|
ik zou met mijn beste vriendin nooooit sex hebben. ze is namelijk ongeveer geestelijk mijn 'zusje' geworden.
zoenen met een goede vriendin,als ik single was.. hmm misschien. heeft wel wat spannends. maar als ik een vaste vriendin heb (zoals nu) dan zeeeeker niet. als ik lang single was een keer voor de spannendheid zoenen zou speciaal kunnen zijn. maar geen sex.. ik weet niet.. ik hoef van gewone vriendinnen niet te weten hoe ze in bed zijn enzo.. bah ![]() ![]() met die beste vriendin van me zou ik ook niet zoenen trouwens
|
mn vriend is in feite mn beste vriend.
ik heb ook wel andere vrienden, waarvan 2 ook heel goed, maar die vertel ik toch net wat minder en trouwens daar zou ik niet mee naar bed gaan. (heb immers vriendje en 1 is meisje en 1 is nog maagde jongen: wil niet met meisje, en ik wil zijn maagdelijkheid niet afnemen, dat moet een ander speciaal iemand maar doen)
|
Keer met toen een redelijk goeie vriend het 1 keer gedaan. Daarna een tijdje beetje gezoend enzow maar contact is verwaterd. Denk dat als er nix was gebeurt we nu wel nog vrienden zouden zijn. Daarentegen ook tijd lang seks met me ex gehad en die vriendschap is er nog steeds ookal doen we nu nix meer
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Toch maar niet, heb ooit gewoon maarn relatie gehad met m'n beste vriend, na enkele dagen was dat gedaan met als enig resultaat dat we amper nog tegen elkaar spraken.
Alhoewel mijn huidige vriend nu ook wel mijn beste vriend is eigenlijk maar dat is juist gekomen door onze relatie, dus dat ligt wel iets anders
|
![]() |
Als je er allebei achter staat, en er geen van beiden moeite mee zou hebben moet 't kunnen.
Ik ben er iig een voorstander van. Sex is puur lust... Kan iedereen gebeuren toch? ![]() ![]() (Of klink ik nu weer enorm tactloos? 8-S )
|
![]() |
Ik raad het andere mensen af. Ik heb er zelf ervaring mee... Het is natuurlijk leuk in het begin, maar er komt meer bij kijken. Je hebt dan wel geen relatie maar TOCH is er een verbondenheid en zo ga je dat ook voelen en dat kan ook nogal eens tot jaloezie leiden... en dat is de bedoeling niet van dit hele gebeuren... maar toch was het wel leuk
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|