Het is normaal. Iedereen twijfelt in het begin wel of hij / zij nou wel echt iets met iemand wil en meestal duurt het even, meestal als je elkaar vaker hebt gezien, voordat je meer zekerheid hebt.
Ik vind dit ook het enge aan internet. Als je elkaar weinig kunt zien, ga je twijfelen en blijf je maar denken en denken, maar kom je er niet toe echt die zekerheid op te bouwen.
Althans, ik moet iemand echt vaak zien om het
met zekerheid te bepalen, ben ik achter.
Want de eerste keer is meestal leuk. Stel je ontmoet iemand en het is allemaal nieuw. Vervolgens ga je je allemaal voorstellingen maken en diegene idealiseren. Dan volgt er een tweede ontmoeting, kom je misschien erachter dat je teveel geidealiseerd hebt. En dan? Zie je elkaar een derde keer kan het ineens weer speciaal en leuk zijn. Simpelweg omdat de eerste twee stoorzenders (de spanning van een eerste ontmoeting en de idealisatie) dan al een heel stuk minder zijn. Ook ga je misschien losser met elkaar om en ontdek je meer dingen die je leuk vindt aan de ander die je eerst niet zag.
Na ja, dit is maar een voorbeeld

Maar je ziet dat het dus in alle richtingen kan gaan en dat de gevoelens, die je voor iemand in dit prille stadium hebt, erg verwarrend kunnen zijn.
Dus euhm, hoe moeilijk het ook is, probeer geen conclusies te trekken en gewoon leuk en vaak met elkaar om te gaan. Je ziet dan vanzelf hoe het loopt.
Suc6.