Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 12:41
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Hmz dit wordt een zeiktopic maar ik moet het echt ff van me afschrijven!

Sinds kort ben ik verliefd op een lieve jongen, wat een heel grote vooruitgang is sinds mijn laatste vriendjes (die me slecht behandelden)
Ik dacht echt dat het goed klikte, we hadden al een paar x afgesproken en we konden lachen samen, goed praten, kortom: PERFECT MATCH!
Maar nu sprak ik hem een paar dagen geleden op MSN en ik maakte een paar dubbelzinnige opmerkingen over dat ik hem leuk vind. Toen zei hij opeens tegen me dat hij me wel erg aardig vind, maar nog niet cker weet of hij verliefd op me is..
Dat raakte me echt heel erg, dat betekent ook dat het serieus is van mijn kant toch?

Maar nu vraag ik me af, meent hij nou wat hij zegt, vind hij me echt niet leuk? Of was ik te opdringerig? Of is hij gewoon bang geworden..?

Als jullie het antwoord weten.. tell me..
thnxx
Oud 03-12-2002, 13:04
Methuselah
Methuselah is offline
hij weet 't nog niet zeker...

Kennen jullie elkaar al lang? Als dat niet 't geval is: sommige mensen (net als ik) worden pas na 'n tijdje verliefd op iemand, maar weten van in 't begin dat dat kan gebeuren bij die persoon, omdat ze meteen iemand is waar je goed mee kan opschieten en wel aardig vind...

Niet panikeren dus, gewoon rustig aan doen en hem laten ontdekken of z'n gevoelens voor jou verder gaan dan 'aardig vinden'.
Oud 03-12-2002, 13:35
Verwijderd
Het is normaal. Iedereen twijfelt in het begin wel of hij / zij nou wel echt iets met iemand wil en meestal duurt het even, meestal als je elkaar vaker hebt gezien, voordat je meer zekerheid hebt.

Ik vind dit ook het enge aan internet. Als je elkaar weinig kunt zien, ga je twijfelen en blijf je maar denken en denken, maar kom je er niet toe echt die zekerheid op te bouwen.

Althans, ik moet iemand echt vaak zien om het met zekerheid te bepalen, ben ik achter.

Want de eerste keer is meestal leuk. Stel je ontmoet iemand en het is allemaal nieuw. Vervolgens ga je je allemaal voorstellingen maken en diegene idealiseren. Dan volgt er een tweede ontmoeting, kom je misschien erachter dat je teveel geidealiseerd hebt. En dan? Zie je elkaar een derde keer kan het ineens weer speciaal en leuk zijn. Simpelweg omdat de eerste twee stoorzenders (de spanning van een eerste ontmoeting en de idealisatie) dan al een heel stuk minder zijn. Ook ga je misschien losser met elkaar om en ontdek je meer dingen die je leuk vindt aan de ander die je eerst niet zag.

Na ja, dit is maar een voorbeeld Maar je ziet dat het dus in alle richtingen kan gaan en dat de gevoelens, die je voor iemand in dit prille stadium hebt, erg verwarrend kunnen zijn.

Dus euhm, hoe moeilijk het ook is, probeer geen conclusies te trekken en gewoon leuk en vaak met elkaar om te gaan. Je ziet dan vanzelf hoe het loopt.

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 15:43
Verwijderd
vaag...
Of hij last van bindingsangt heeft...hmm...zou kunnen...
Maar je kunt er maar beter niet over doorvragen, en ook niet moeilijk erover na gaan denken. Als je wilt dat hij wel echt stapelverliefd op je wordt, moet je gewoon weer vaker afspreken en zorgen dat het net zo gezellig en leuk is als de vorige keren. Dan kom je er vanzelf achter
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 15:48
sas_andrea
sas_andrea is offline
met Alicia eens... gewoon vaker afspreken en je niet opdringen. t gewoon allemaal rustig aan laten gaan, als hij je echt leuk vindt zal hij ook wel stappen ondernemen.

good luck!
Reageren

Regels voor berichten