Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2002, 14:42
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ben een beetje aan het prutsen met 3D studio MAX 5, en het is best moeilijk. Ik heb nu dit gemaakt, het is niet helemaal geworden zoals ik het zelf had gewild, maar toch niet onaardig voor een eerste poging. Het idee is simpel, gewoon wat bewegende blokken.

hier kun je hem downloaden. (rechter muisknop-> opslaan als)

Je hebt wel Divx 5 nodig om hem te bekijken.

Hij is dus nog lang niet af, dit is pas het begin, de eerste paar seconde, die btw al niet zo zijn zoals ik wil. moet ik dus nog aan werken

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 21:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 18:09
Verwijderd
He, ziet er al best wel mooi uit Alleen zou je misschien meer reflectie moeten toevoegen zodat je de Boxen ook in elke andere box ziet. Maar dit ziet er zelf al aardig uit
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:15
strafcorner
strafcorner is offline
recpct
Oud 18-12-2002, 18:20
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
He, ziet er al best wel mooi uit Alleen zou je misschien meer reflectie moeten toevoegen zodat je de Boxen ook in elke andere box ziet. Maar dit ziet er zelf al aardig uit
Het reflecteerd nog helemaal niet, het is alleen verchroomd, ik zal is kijken of ik het spiegelend kan krijgen.

Citaat:
strafcorner schreef:
recpct
tnx
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:05
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
recpct
?

Restecp!

En dat geld ook voor mij. Echt mooi .

Hoelang duurde het om dit filmpje te renderen?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:43
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
?

Restecp!

En dat geld ook voor mij. Echt mooi .

Hoelang duurde het om dit filmpje te renderen?
tnx
minuutje ongeveer, op een 1 gig athlon met 512 SDR
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:27
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
hier is er nog eentje, niet veel anders, ben nog aan het prutsen, maar het lukt me maar niet om goede textures en maps te maken, het ziet er nooit mooi uit. behalve dan die in de library staan, want daar hoef je lekker niks aan te doen.

bla, dan moet ik weer dingen gaan lezen om ze te leren

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:53
Verwijderd
Hm ik weet niet meer precies hoe je kon een reflectie van het ene object in het andere object kon krijgen, maar het was iets van dat je een raytrace map op één van de objecten moest doen, zodat deze wordt weerspeigeld op andere opjecten...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:06
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Hm ik weet niet meer precies hoe je kon een reflectie van het ene object in het andere object kon krijgen, maar het was iets van dat je een raytrace map op één van de objecten moest doen, zodat deze wordt weerspeigeld op andere opjecten...
ik zal is kijken of ik er wat mee kan, alvast bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:10
p-chez
p-chez is offline
Best dope

Alleen jammer dat de reflectie op elk blokje hetzelfde is.

verder, dope
Oud 18-12-2002, 21:35
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Ik heb snel ff wat geprobeerd met raytrace, en het begint er idd meer op te lijken, ook al verliest ie nu wel weer het chrome, nu nog uitvinden hoe je ze alletwee kan gebruiken.

hier kun je hem al zien, beetje kutkwaliteit, maar anders wordt ie te groot.

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 23:54
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
koel de laatste heeft betere reflecite maar idd geen chrome meer tlijkt een beetje op zo'n spelcomputer intro (die je voor elk spel ziet).. wel koel though
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 02:52
dystopia
dystopia is offline
Op het eind komt de middenring pas weer op z'n plek ik zou dat in de draai doen dat ziet er wat.. hmm.. minder houterig uit. Ik vind 'm vet! Of-ie nou doorzichtig of chrome is... ja dat boeit mij nou weer niet zo eik
Oud 19-12-2002, 12:58
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Op het eind komt de middenring pas weer op z'n plek ik zou dat in de draai doen dat ziet er wat.. hmm.. minder houterig uit. Ik vind 'm vet! Of-ie nou doorzichtig of chrome is... ja dat boeit mij nou weer niet zo eik
jah klopt, maar dat wil dus niet lukken, programma doet niet wat ik wil , maarja ben ook pas net begonnen

hier is het 'eindresultaat' de bewegingen zijn nogsteeds niet goed, de camera beweging ook niet, en de kleuren zijn door de compressie donkerder geworden. ik ga hier nu niet meer verder mee, ik bedenk wel wat nieuws, iets leukers
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:41
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
dit wordt echt de laatste update, ik snap nu ongeveer wat ik fout gedaan heb, maar het is nu te moeilijk om het ongedaan te maken op de huidige versie, dus begin ik binnekort ff opnieuw.

ik heb nu de laatste versie gerenderd, duurde bijna 1 uur, en hij is niet onaardig geworden.

Dit is hem (3.5 MB) (rechter muisknop-> opslaan als)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:48
SQUARE
SQUARE is offline
hijs mooi
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:50
knappe jongen
knappe jongen is offline
vind er geen bal aan
Oud 19-12-2002, 14:52
lorenzo30
lorenzo30 is offline
ja wat is het nut hier nou van
Oud 19-12-2002, 15:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
dit is oefenen kindjes, denk je nou echt dat je meteen een final fantasy film in elkaar flanst?

OVer het filmpje: op ongeveer 1.5 seconde gaat het onderste blok door een ander blok heen en bovenin ook.

voor de rest ziet het er aardig uit, en met combinatie van wat andere fragmenten zou je dit goed kunnen implementeren in een introfilmpje
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:17
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Fade of Light schreef:
dit is oefenen kindjes, denk je nou echt dat je meteen een final fantasy film in elkaar flanst?

OVer het filmpje: op ongeveer 1.5 seconde gaat het onderste blok door een ander blok heen en bovenin ook.

voor de rest ziet het er aardig uit, en met combinatie van wat andere fragmenten zou je dit goed kunnen implementeren in een introfilmpje
klopt, het lukte me maar niet om die 2 bewegingen los van elkaar te krijgen, dus het draaien en het naar links en naar rechts laten bewegen van de blokken, hij doet ze nu alletwee in 1x, wat er dus voor zorgt dat ze door elkaar gaan.

en dit is idd meer een oefening wat betreft texutes en maps en het laten bewegen van dingen, verder heeft het iid niet echt een doel, behalve dan het laten zien ervan.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:31
McMotion
McMotion is offline
mooi!
Oud 23-12-2002, 22:17
Verwijderd
in 3dsmax zelf zitten hèle aardige tutorials...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 22:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
animation tutorials zijn zeer beperkt dacht ik me te herinneren (max4.x)

....

maargoed ben er alweer tijdje uit :/ en heb geen max5 gehad, dus....
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 00:01
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
in 3dsmax zelf zitten hèle aardige tutorials...
idd, ik heb al enkele gedaan, en is idd erg goed te doen, maar over bewegingen staat er idd niet zoveel in, maar dat is ook vrij goed zelf te leren.
Citaat:
Fade of Light schreef:
animation tutorials zijn zeer beperkt dacht ik me te herinneren (max4.x)

....

maargoed ben er alweer tijdje uit :/ en heb geen max5 gehad, dus....
idd, ik heb geen echt goede animation tut gezien, alleen maar met autokey, en dan moet je het verder maar zelf uitzoeken, verder wel goed te doen, maar toch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten