![]() |
|
ben een beetje aan het prutsen met 3D studio MAX 5, en het is best moeilijk. Ik heb nu dit gemaakt, het is niet helemaal geworden zoals ik het zelf had gewild, maar toch niet onaardig voor een eerste poging. Het idee is simpel, gewoon wat bewegende blokken.
hier kun je hem downloaden. (rechter muisknop-> opslaan als) Je hebt wel Divx 5 nodig om hem te bekijken. Hij is dus nog lang niet af, dit is pas het begin, de eerste paar seconde, die btw al niet zo zijn zoals ik wil. moet ik dus nog aan werken Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 21:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hier is er nog eentje, niet veel anders, ben nog aan het prutsen, maar het lukt me maar niet om goede textures en maps te maken, het ziet er nooit mooi uit. behalve dan die in de library staan, want daar hoef je lekker niks aan te doen.
bla, dan moet ik weer dingen gaan lezen om ze te leren ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 21:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hier kun je hem al zien, beetje kutkwaliteit, maar anders wordt ie te groot. Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 21:56. |
![]() |
|
![]() |
Op het eind komt de middenring pas weer op z'n plek ik zou dat in de draai doen dat ziet er wat.. hmm.. minder houterig uit. Ik vind 'm vet! Of-ie nou doorzichtig of chrome is... ja dat boeit mij nou weer niet zo eik
![]()
||
Citaat:
![]() hier is het 'eindresultaat' de bewegingen zijn nogsteeds niet goed, de camera beweging ook niet, en de kleuren zijn door de compressie donkerder geworden. ik ga hier nu niet meer verder mee, ik bedenk wel wat nieuws, iets leukers ![]() |
![]() |
|
dit wordt echt de laatste update, ik snap nu ongeveer wat ik fout gedaan heb, maar het is nu te moeilijk om het ongedaan te maken op de huidige versie, dus begin ik binnekort ff opnieuw.
ik heb nu de laatste versie gerenderd, duurde bijna 1 uur, en hij is niet onaardig geworden. Dit is hem (3.5 MB) (rechter muisknop-> opslaan als) |
![]() |
|
dit is oefenen kindjes, denk je nou echt dat je meteen een final fantasy film in elkaar flanst?
![]() ![]() OVer het filmpje: op ongeveer 1.5 seconde gaat het onderste blok door een ander blok heen en bovenin ook. voor de rest ziet het er aardig uit, en met combinatie van wat andere fragmenten zou je dit goed kunnen implementeren in een introfilmpje |
![]() |
||
Citaat:
en dit is idd meer een oefening wat betreft texutes en maps en het laten bewegen van dingen, verder heeft het iid niet echt een doel, behalve dan het laten zien ervan. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|