Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2002, 15:30
Verwijderd
Hoe voel je je nu?
Wanneer voel je je optimaal?
Kan jij goed je gevoel beschrijven?
Straal jij je gevoel uit?

Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 09:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2002, 16:14
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Hoe voel je je nu?
Jah, zeker fijn om de dingen van je af te schrijven. Ik vind trouwens dat je het op een mooie eerlijke manier beschrijft, fijn om te lezen. Ik herken der trouwens ook wel enkele dingen in.

Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 16:14
Gothic
Gothic is offline
Hoe voel je je nu?
Het zit tussen verdrietig en vol energie in...

Als ik in Lunteren in het bos bij oma ben. Bv in de winter met kerst of Oud & Nieuw of sinterklaas met hele familie en ouders (gebeurt niet meer). En dan doe je af en toe een spelletje, drink je thee samen en wandelde ik door het bos met de hond. Heerlijk rennen, stokken gooien, door de bladeren schoppen. Of zomers wandelen, in de tuin werken, hut verstevigen en lekker stoeien met de hond. Heerlijk de stilte van het bos om je heen, de geur, de familie, de gezelligheid, de liefde, de hond...

Of heel iets anders. Tijdens de voorbereidende week van toneel als je een uitvoering hebt. Ik ben dan vol energie, soort van vlinders/zenuwen enzo. Heerlijk heel de dag ermee bezig, met de uitvoerig, de gezelligheid van de groep, het samen eten, nog even nalopen alles en dan de uitvoering, eerst een geweldig stuk neerzetten en dan het applaus, de complimentjes erna, het na praten, de afterparty enz enz...

Ik vind van wel. Ik kan meestal anderen duidelijk vertellen wat ik hoe en op een manier dat ze het begrijpen of kunnen voelen...

Ja, heel erg. Als ik blij ben sleur ik mensen gauw mee, als ik me klote voel kan ik ook mensen helemaal meeslepen. Ik voel dingen intens, voel ik niets, dan ben ik vaak sjago of neutraal (wisseling van vrolijk en niet)...
Oud 02-12-2002, 19:12
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Hoe voel je je nu?

dom, dak moeite voor anderen doe. moeite maar echt veel terwijl ik t niet terugkrijg
weetje niet een beetje, bang voor mn pols.kweet dat t heel vaag klinkt maar t liefste zou ik ze afhakken.. gewoon omdat ze zo lelijk zijn.. eigenlijk is alles lelijk aan mij maar vooral mn polsen, en die aderen die dr doorheen lopen. k kan dr gewoon niet rustig over nadenken word helemaal nerveus als k dr aan denk.ben k mezelf beetje gek aan t maken.. en naalden, moek ook altijd aan denken.. eigenlijk ben k gewoon voor teveel dingen bang.. maar eigenlijk nog t meeste dak altijd zo blijf. t doet gewoon pijn elke dag te zien wat je had kunnen zijn en wat je nu geworden bent, terwijl t niet je eigen schuld is.. maarja, t went.

als ik gelukkig ben, omringt door veel vrienden.

heel simpel: klote. constante koppijn, altijd die flitsen, honger, angst, pijn, knieen doen pijn bij lopen. rug zit vast, licht doet pijn. al het licht doet pijn maar de hele dag met zonnebril oplopen is niet echt handig, zeker omdat t herfst/winter is en ik dan nog slechter dr tegen kan..

kweenie.. denk t wel maar niemand merkt t omdat ik al 4 jaar t zelfde uitstraal, ja msschien wel heel eventjes ites anders maar nooit lang.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 22:59
Saraï_h
Saraï_h is offline
Hoe voel je je nu?

ik voel me wel goed, beetje opgejaagd op 1 of andere manier.
kheb sinds gister weer internet thuis na hele lange heavy tijd. En normaal lig k rond half 10 lekker te slapen en nu zit k hier nog om 12 uur.. dus ben k de voor en nadelen aan t afwegen, en denk dat k tot de conclusie ga komen dat k beter internet kan laten afsluiten als het om mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid gaat....

Ik luister tori amos, prachtig. Vanmiddag toen ik t liedje hoorde voelde ik me in de zevende hemel, de zon scheen naar binnen, en daar denk ik nog graag aan terug, en probeer door het nummer keer op keer te luisteren hetzelfde euforische gevoel terug te krijgen.

maar dat lukt niet, ik moet gaan slapen, zodat ik morgen weer uitgerust genoeg ben om kerstkaartjes te gaan maken met ecoline en tandenborstels....

(zucht ik heb echt geen leven)
tis maar goed dat je lekker kan dromen want de realiteit is soms best saai en soms zelfs hard.

Kan jij goed je gevoel beschrijven? ja, al zeg k t zelf

Straal jij je gevoel uit? ja altijd.

leuk he ove rjezelf schrijven

Laatst gewijzigd op 03-12-2002 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 12:24
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Goed idee. Misschien kan je de topic-titel veranderen in iets met 'dagboek' ofzo.

Ik zou hier ook graag zo uitgebreid mogelijk vertellen hoe ik me nu voel, maar zit nu op school en heb er nu effe geen tijd voor.
Reageren

Regels voor berichten