Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 20:01
reneboer
reneboer is offline
vanavond werd adelmund totaal geslacht door Witteman

aan de hand daarvan ben ik maar eens gaan zoeken op internet: als eerste zoekresultaat:

http://www.doodaanadelmund.tk

[Dit bericht is aangepast door reneboer (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 20:31
^AmArU^
^AmArU^ is offline
whahahahahaha
geweldig
de tweede fase hoer afgeslacht
nog een paar rooie lampjes boven die halve grafsteen op die site en het standaard plaatje van haar leven is ook nog na de dood constant bij haar!
Oud 22-01-2002, 20:39
autodropje
autodropje is offline
wat is het punt nou?
Oud 22-01-2002, 20:46
reneboer
reneboer is offline
er is geen punt

t werd alleen tijd dat die doos eens aangepakt wordt

ik weet niet wie het gemaakt heeft, maar het is wel leuk om ook eens online kritiek te uiten

DOOD AAN ADELMUND!

Oud 22-01-2002, 21:23
Verwijderd
praat ff normaal!
Oud 22-01-2002, 21:24
Finntroll
Finntroll is offline
ha ha, k vind m wel cool!!!
Oud 22-01-2002, 21:27
reneboer
reneboer is offline
dat Geen Bloemen staat er vast onder om te voorkomen dat er enige verwarring kan ontstaan met nederlands grootste *#&$^* nr 2:

Karin Bloemen

[Dit bericht is aangepast door reneboer (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 21:30
Verwijderd
[QUOTE]reneboer schreef:
[B]vanavond werd adelmund totaal geslacht door Witteman

aan de hand daarvan ben ik maar eens gaan zoeken op internet: als eerste zoekresultaat:

http://www.doodaanadelmund.tk

Je kan pas wat over 2e fase zeggen als je hem geheel doorlopen hebt! Heb vorig jaar zonder een ene f*ck te doen en zonder ook maar één onvoldoende te halen geslaagd voo mijn HAVO! 2e fase roeleerd! Ik zeg niet dat ik het altijd eens ben met Adelmund, maar vind de intentie (betere aansluitin op HBO (Havo) en universiteit (VWO)) van de 2e fase wel aardig! Als je Adelmund zo uitscheld wil je dan AUB ook wat argumenten geven! Je bent pas 15, zit je dan al in 2e fase (net 4e)? Zou net kunnen! Ik heb toen ook in Den Haag gestaakt niet omdat ik tegen was, maar gewoon om een lekker daggie vrij! Heb niks tegen 2e fase! Je moet gewoon zorgen dat je handelingsdelen inleverd en profielwerkstuk maakt! Huiswerk maken heeft geen nut, tentamens leren heeft geen nut, examens leren heeft geen nut (geldt voor mij, niet voor iedereen), Ben in examenweek bijna elke dag uitgeweest ! Dus wie nu (geen onvoldoendes, 7ens en 8ten) nog durft te zeggen dat het allemaal te zwaar is, is gewoon een zeikerd!

Oud 22-01-2002, 22:06
Verwijderd
Volgens mij is die site weg...
Oud 22-01-2002, 22:12
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Volgens mij is die site weg...
Nee hoor, bij mij werkt ie ook nog gewoon!!
Gewoon een paar keer proberen!!!
Oud 22-01-2002, 22:13
PV
PV is offline
beetje smakeloos, als je vandaag dat rond J Deelder hoort. Bovendien viel de 2e fase best mee, ben geslaagd zonder onvoldoendes op mn eindlijst.
Oud 23-01-2002, 12:05
autodropje
autodropje is offline
2e fase vind ik tot nu toe ook meevallen, vorig jaar zonder onvoldoendes overgegaan en nu gaat het ook nog redelijk. Oke, er zijn misschien een paar foutjes, onzinnige vakken enzo.

De 2e fase is voor een aantal mensen gewoon een excuus voor hun lagere cijfers.
Oud 23-01-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
beetje smakeloos, als je vandaag dat rond J Deelder hoort. Bovendien viel de 2e fase best mee, ben geslaagd zonder onvoldoendes op mn eindlijst.

dat is toch niet waar! Dus wat boeit het!

Oud 23-01-2002, 14:45
reneboer
reneboer is offline
jellerd, als je het allemaal zoooo ontzettend makkelijk vond, die 2e fase op de havo, zodat je in je eindexamen week uit kon gaan, waarom ben je dan geen 2e fase op de vwo gaan doen?
Oud 23-01-2002, 14:58
sterretje
sterretje is offline
2e fase valt idd wel mee.. en of ut beter of slechter is dat ut vorige systeem kan je niet zeggen wat je heb het vorige nie meegemaakt! veel leraren zegge zelfs dat we nu veel minder stof hoeven te lere.. dat we minder diep op de stof in gaan.. en qua toetse enzo valt het ook allemaal wel mee.. Er zijn idd wel vakken waarvan je zegt... moet dat.. Bijvoorbeeld dat je duits en frans hebt.. belachelijk.. en zo zijn er meer dingen.. maar je zelfstandigheid word er wel door verbetert!
Oud 23-01-2002, 15:23
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik vind de 2e fase qua moeilijkheid een eitje vergeleken bij de normale schoolmethode van de eerste 3 klas
dat doet niet af aan het feit dat het een zeer slechte en destimulerende manier van onderwijs is
ik duid en wijs op de handelingsdelen die door geen enkel persoon worden genomen, de vele praktische opdrachten die geen enkel nut hebben, dan het nuttig te gebruiken voor een volgende generatie kinderen die ook een werkstuk nodig hebben , en natuurlijk het zelfstandige werken, wat opzich heel nuttig en goed is, en zeker ook gestimuleerd moet worden, maar mijn vraag is dan, waarom op zon manier: 7 uur per dag naar school, KWT uren, alsof ik dat thuis niet kan doen!
Oud 23-01-2002, 16:43
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ok, dat "men" de 2e fase niet helemaal leuk vind weten we nu wel. Als we hier een politiek interessante, of in het nieuws zijnde discussie willen hebben, ook ok. Maar dit is gewoon een onzin topic, als je het hier over wil hebben, probeer het dan nog een keer maar dan netjes. (als het over de inhoud gaat hoort dit overigens mijns inziens op het forum school).

Regels voor berichten