![]() |
|
![]() |
vanavond werd adelmund totaal geslacht door Witteman
aan de hand daarvan ben ik maar eens gaan zoeken op internet: als eerste zoekresultaat: http://www.doodaanadelmund.tk [Dit bericht is aangepast door reneboer (22-01-2002).]
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]reneboer schreef:
[B]vanavond werd adelmund totaal geslacht door Witteman aan de hand daarvan ben ik maar eens gaan zoeken op internet: als eerste zoekresultaat: http://www.doodaanadelmund.tk Je kan pas wat over 2e fase zeggen als je hem geheel doorlopen hebt! Heb vorig jaar zonder een ene f*ck te doen en zonder ook maar één onvoldoende te halen geslaagd voo mijn HAVO! 2e fase roeleerd! Ik zeg niet dat ik het altijd eens ben met Adelmund, maar vind de intentie (betere aansluitin op HBO (Havo) en universiteit (VWO)) van de 2e fase wel aardig! Als je Adelmund zo uitscheld wil je dan AUB ook wat argumenten geven! Je bent pas 15, zit je dan al in 2e fase (net 4e)? Zou net kunnen! Ik heb toen ook in Den Haag gestaakt niet omdat ik tegen was, maar gewoon om een lekker daggie vrij! Heb niks tegen 2e fase! Je moet gewoon zorgen dat je handelingsdelen inleverd en profielwerkstuk maakt! Huiswerk maken heeft geen nut, tentamens leren heeft geen nut, examens leren heeft geen nut (geldt voor mij, niet voor iedereen), Ben in examenweek bijna elke dag uitgeweest ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nova Reportage: Islamitische (basis)scholen Aramo | 61 | 16-04-2002 17:22 | |
Psychologie |
stukje over dyscalculie, 'k snap 't niet... Verwijderd | 22 | 03-04-2002 12:17 | |
Weg met moslimscholen? mammamia | 62 | 26-03-2002 20:59 | |
hoogbegaafdenscholen carmen electra | 101 | 01-02-2002 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De maatschappij maakt mij Cryptic Winterstorm | 20 | 28-01-2002 12:24 | |
aanpassingen studiehuis (HOE>?) ikalto | 17 | 20-01-2002 19:56 |