Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 17:06
Narrator
Narrator is offline

Uitgegeven: 22-1-2002 15:07
Laatst gewijzigd: 22-1-2002 15:12

ROTTERDAM - Maar 1 procent van de vorig jaar gepakte straatrovers in het centrum van Rotterdam is van Nederlandse afkomst.

Uit dinsdag gepresenteerde cijfers van de gemeente Rotterdam en de politie blijkt dat 99 procent van de vorig jaar gearresteerde straatrovers van origine buitenlands is.

Bij de politie Rotterdam kwamen vanuit het centrumgebied vorig jaar 1166 aangiften van straatroof binnen. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45 procent van de verdachten, blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38 procent komt uit Marokko. Een 16 procent heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen, 1 procent is van Nederlandse origine.

De politie zegt moeilijk greep te kunnen krijgen op de straatrovers. Een doelstelling om het aantal berovingen met 25 procent te laten afnemen is onlangs bijgesteld. De praktijk gaf volgens de politie, ondanks de vele inspanningen, een forse toename van straatroven te zien.

Gemeente en politie hebben besloten het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving onderzoek te laten doen naar de Rotterdamse straatroven. Het centrum gaat onderzoek doen naar de karakteristiek van de de daders, de plaatsen en de slachtoffers. Hierbij wordt ook de sociale achtergrond van de daders in beeld gebracht.

Bron: www.Nu.nl

Hier schrok ik toch well ff van. (1%???)

Wat denken andere forumers hierover?
Houd de reacties wel clean mensen. We willen geen lock toch? thnx.

-Raptor

Advertentie
Oud 22-01-2002, 17:19
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Dit wilde ik ook net posten. Alleen maar om duidelijk te maken dat er een groot probleem is in Nederland. Met in dit geval allochtone daders. Hopelijk wil de politiek dit probleem eindelijk eens benoemen zodat er naar de oorzaken etc. kan worden gezocht.
Oud 22-01-2002, 17:22
^AmArU^
^AmArU^ is offline
boeit dat nou
hardstikke goed die allochtonen in Nederland
bevalt mij wel
Oud 22-01-2002, 17:24
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
boeit dat nou
hardstikke goed die allochtonen in Nederland
bevalt mij wel

Jij vindt het niet erg overvallen te worden? Jij vindt de oorzaken van die buitenproportionele aanwezigheid van allochtone daders niet interessant?
Oud 22-01-2002, 17:29
Finntroll
Finntroll is offline
Daar had ik dat onderzoek niet eens voor nodig!!!

Nu is t alleen nog wachten op Dutchy15 die het met deze stelling (zoals altijd) weer niet eens zal zijn!!

[Dit bericht is aangepast door Finntroll (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 17:43
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Finntroll schreef:
Daar had ik dat onderzoek niet eens voor nodig!!!

Nu is t alleen nog wachten op Dutchy15 die het met deze stelling (zoals altijd) weer niet eens zal zijn!!

[Dit bericht is aangepast door Finntroll (22-01-2002).]
jzus, wat een zielige reply zeg!
zoals altijd
yeah right, ei, feiten zijn feiten, ik kan daar toch ook niet omheen, wat probeer je nou de hele tijd uit te lokken joh!! discussier es normaal, en kom met een serieuze reply op het onderwerp, niet zitten zeiken over personen, ik ga toch ook niet over jou zitten zeiken ofzo!!
ik zeg toch ook dat ze t moeten aanpakken, maar ja, t is de schuld van de overheid zelf he, moesten ze maar betere procedures maken voor buitenlanders enzo, maja anyway, dit moet gewoon aangepakt worden, ik ben zelf turks, en gelukkig is minder dan 16% turks, maar die anderen triest..

Oud 22-01-2002, 17:51
arvid_18
arvid_18 is offline
Weet je wat ze hier moeten invoeren?
Dezelfde procedure als ze in Amerika hanteren.
Als iemand hier wilt vestigen, kan dat maar moet eerst de taal worden geleerd en de cultuur en geschiedenis van het land.
Dit wordt door middel van een 'tentamen' getoetst. Faal je, jammer dan...
Oud 22-01-2002, 17:52
Griller
Griller is offline
Ja ach allochtoon of autochtoon wat is het verschil ... het enige verschil is dat allochtonen het land uit zouden kunnen worden gezet als ze crimineel zouden zijn..
Het mag dan misschien triest zijn vaN die allochtonen , en storend dat het in een grotere mate (procenten dan) voorkomt bij allochtonen. Maar ik vind het net zo triest als autochtonen jongeren dat doen. En dit soort artikelen laten mij altijd de indruk wekken dat het erger is als een allochtoon dat doet. Ik wordt dus strontziek van dit soort media...
Oud 22-01-2002, 17:54
Stff
Stff is offline
1% dat is fucking weinig!!!!!!

als het illegale buitenlanders zijn die meer dan 3 keer in aanraking met justitie zijn geweest zou ik ze het land uit gooien, cellen probleem misschien ook opgelost...
Oud 22-01-2002, 18:10
star1
star1 is offline
Ik vind dat er best allochtonen in dit land mogen komen maar dat ze werk moeten zoeken en nederland moeten leren en zich moeten aanpassen aan ons land zoals wij dat ook moeten doen in anderen landen. Zowiezo vind ik dat de allochtonen zich moeten gedragen in n ander land.

[Dit bericht is aangepast door star1 (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 18:26
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
jzus, wat een zielige reply zeg!
zoals altijd
yeah right, ei, feiten zijn feiten, ik kan daar toch ook niet omheen, wat probeer je nou de hele tijd uit te lokken joh!! discussier es normaal, en kom met een serieuze reply op het onderwerp, niet zitten zeiken over personen, ik ga toch ook niet over jou zitten zeiken ofzo!!
ik zeg toch ook dat ze t moeten aanpakken, maar ja, t is de schuld van de overheid zelf he, moesten ze maar betere procedures maken voor buitenlanders enzo, maja anyway, dit moet gewoon aangepakt worden, ik ben zelf turks, en gelukkig is minder dan 16% turks, maar die anderen triest..

Die 'zielige' replay omdat t me in t verleden wel eens is opgevallen, dat een stelling over buitenlanders (die negatief is) meteen tegengesproken wordt door jou!!
Oud 22-01-2002, 18:32
PV
PV is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Weet je wat ze hier moeten invoeren?
Dezelfde procedure als ze in Amerika hanteren.
Als iemand hier wilt vestigen, kan dat maar moet eerst de taal worden geleerd en de cultuur en geschiedenis van het land.
Dit wordt door middel van een 'tentamen' getoetst. Faal je, jammer dan...
De taal, ok, daar kan je niet zonder. Maar de geschiedenis De 'gewone' doorsnee Hollander kent de geschiedenis al niet, waarom zou je die een immigrant opdringen.
Oud 22-01-2002, 18:33
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Dit wou ik dus ook net posten. Ik zag het net op teletekst staan.
Ik schrok er eerlijk gezegd ook wel wat van. Ik wist dat het meer dan 90% zou zijn, maar dat het tegen de 100% aan lag dat had ik idem niet verwacht.
En Dutchy15, in de bovenstaande post doe je nu precies hetzelfde wat wij al tijden doen, namelijk: de schuld op andere allochtone groepen afschuiven.

Oud 22-01-2002, 18:49
arvid_18
arvid_18 is offline
Ja de geschiedenis moet geleerd worden.
Wij leren toch ook jarenlang geschiedenis op school?
Nou dan mag iemand die hier wil WONEN, best wel een cursus geschiedenis doen. Als zo'n persoon dat niet wil doen weet je gelijk dat ie puur voor het geld hier is.
En economische vluchtelingen mogen wel ergens anders heen.
Oud 22-01-2002, 18:50
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ja, het is schrikbarend.
Het moet opgelost worden.

Maar, zoals sommigen dat al zeiden, gaat dat eigenlijk alleen maar door een betere integratie.
En daarmee bedoel ik de Nederlandse taal goed beheersen.

Bijv. door een eerder genoemd examen te moeten afleggen(dit moet al in de azc's).

Als je de Nederlandse taal goed beheerst, en dus geen taalachterstand hebt, kom je al veel hoger qua scholing.
Door betere scholing krijg je een betere baan.
Door een betere baan komen die mensen in een beter financiele en dus sociale positie en gaan ze niet de criminaliteit in.

Maar wat ook wel handig zou zijn is, als de mensen hun examen der Nederlandse Taal hebben gehaald, hen de Nederlandse Wet uitleggen.
De belangrijkste dingen dan.
Oud 22-01-2002, 18:52
RuffThugg
RuffThugg is offline
ik vind de geschiedenis en de "cultuur" niet belangrijk.
Niet omdat de Nederlandse geschiedins niet belangrijk is maar omdat ik, een allochtoon(!), de Nederlandse (koloniale vooral) Geschiedenis vaak beter kan dan de gemiddelde autochtoon en vaak de mensen die moet uitleggen
Oud 22-01-2002, 18:54
Trebbor
Trebbor is offline
Citaat:
PV schreef:
De taal, ok, daar kan je niet zonder. Maar de geschiedenis De 'gewone' doorsnee Hollander kent de geschiedenis al niet, waarom zou je die een immigrant opdringen.

geschiedenis is niet het belangrijkste: de normen en waarden wel. En met stip op nummer een: BLIJF VAN IEMAND ANDERS' SPULLEN AF!

psorry van de hoofdletters maar dat vind ik gewoon een van de belangrijkste omgangsregels.
Oud 22-01-2002, 18:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:

En Dutchy15, in de bovenstaande post doe je nu precies hetzelfde wat wij al tijden doen, namelijk: de schuld op andere allochtone groepen afschuiven.
ik schuif de schuld niet op andere allochtone groepen af, lees maar eens goed
ik zeg alleen dat t bij die groepen wel erg veel is, ivm turken, dat is toch zo, zo een 3x zoveel, feit is feit toch? nou....
ik probeer absoluut niet een bepaalde groep de schuld te geven, want dat vind ik fout! netzoals jij doet , dat vind ik dus fout
Oud 22-01-2002, 18:58
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Ja moet zeker aangepakt worden en niet met plannen als ze het land uitgooien. Want als allochtoon kan je gewoon nederlandse indentitiet hebben. Ik vraag me af of het wel met integratie te maken heeft. Want het zijn meestal jongeren en die zijn vaak 2e generatie of zelfs 3e. Eerlijk gezegd zouk ni weten hoe je ze moet aanpakken. Of gewoon heel lang in de cel zetten. In bejaardenhuis werken gehandicapten werk. Gewoon om ze af te schrikken om zulk soort dingen te doen
Oud 22-01-2002, 19:00
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Finntroll schreef:
Die 'zielige' replay omdat t me in t verleden wel eens is opgevallen, dat een stelling over buitenlanders (die negatief is) meteen tegengesproken wordt door jou!!
als ik vind dat t niet waar is, en t geen feit is, of puur wordt gepost om allochtonen zwart te maken, dan spreek ik dat tegen ja, want als je zulke dingen doet, wordt de maatschappij er dus echt niet beter op(ik wordt dan bijv. boos )...
en zoals nu, aangezien t een feit is, en ik ook vind dat er zeker wat aan gedaan moet worden, spreek ik t niet tegen, waarom zou ik.. ik wil toch ook een veilig land!
Oud 22-01-2002, 19:03
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
als ik vind dat t niet waar is, en t geen feit is, of puur wordt gepost om allochtonen zwart te maken, dan spreek ik dat tegen ja, want als je zulke dingen doet, wordt de maatschappij er dus echt niet beter op(ik wordt dan bijv. boos )...
en zoals nu, aangezien t een feit is, en ik ook vind dat er zeker wat aan gedaan moet worden, spreek ik t niet tegen, waarom zou ik.. ik wil toch ook een veilig land!

Voor deze keer zal k je maar geloven
Oud 22-01-2002, 19:11
dutch lion
dutch lion is offline
de politie is ook wel lekker bezig.
bijna 1200 aangiften en dan maar 223 verdachten aanhouden die toch zo weer vrij komen.
we krijgen Amerikaanse toestanden hier.
er komen steeds meer mensen die pistolen aanschaffen omdat ze niet als blanke in een zwarte wijk kunnen lopen.
er zijn al no go area`s in Nederland.
want denk je nou echt dat ze hun broeders pakken?
Oud 22-01-2002, 19:25
broed
broed is offline
precies !!
en dan zeg je "is vast een buitenlander"

en dan wordt je gelijk uitgescholden dat je discrimineert nu zijn de harde bewijzen er dat die kut buitenlanders altijd alles jatten ! goeie regels !
1.asielvoer stop zetten, het zit al vol genoeg
2.als een turk of weet ik veel wat jat en hij wordt gepakt gelijk trug naar turkijen
3.niet echt veel met topic te maken maarja, als asiel zoekerts hiero komen laat ze eerst maar de taal spreken.

soms zit ik in de tram ofzo komt er zo'n vrouw met snor naar me toe en die begint me toch de brabbelen jongen waar je neer van valt.... maarja
Oud 22-01-2002, 19:34
Zlatan tha man
Citaat:
broed schreef:
precies !!

en dan wordt je gelijk uitgescholden dat je discrimineert nu zijn de harde bewijzen er dat die kut buitenlanders altijd alles jatten ! goeie regels !
2.als een turk of weet ik veel wat jat en hij wordt gepakt gelijk trug naar turkijen
3.niet echt veel met topic te maken maarja, als asiel zoekerts hiero komen laat ze eerst maar de taal spreken.

soms zit ik in de tram ofzo komt er zo'n vrouw met snor naar me toe en die begint me toch de brabbelen jongen waar je neer van valt.... maarja
alleen 3 benk t mee eens. Je kan een 2e generatietutk ni naar turkije terugsturen hopelijk weeje dat zelf ook wel anders twijfel ik echt aan je verstandelijke vermogens

Oud 22-01-2002, 19:43
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
broed schreef:
precies !!

Ben het met 1+2 eens, alleen zou k 1 wat genuanceerder zeggen!! Met 2 ben k het in zekere vorm ook wel eens, mensen die hier al zijn behoren zich te gedragen, en zo niet terug!
Oud 22-01-2002, 20:33
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Of gewoon heel lang in de cel zetten.
Dat is nou net weer geen optie....

Citaat:
Zlatan tha man schreef:
alleen 3 benk t mee eens. Je kan een 2e generatietutk ni naar turkije terugsturen hopelijk weeje dat zelf ook wel anders twijfel ik echt aan je verstandelijke vermogens
Dat vind ik een hele goeie opmerking, een 2e generatie kan niet teruggestuurd worden.

Damn, we hebben dus een heel groot probleem hier in Nederland....

Maar als er Antillianen nu naar Nederland komen, en hier willen wonen, moeten ze gewoon eerst de taal etc. leren. Als ze bv. tijdens een bepaalde proefperiode dan iets uithalen, moeten ze zonder pardon terug gestuurd kunnen worden. Zo hebben ze toch een kans.

Als ze zich gedragen, hebben weinig mensen er problemen mee, maar als ze zich misdragen, (Zoals dit vaak blijkt) kunnen ze weer lekker terug, wij hebben deze mensen niet nodig, zelfs de grootste voorstanders niet.

Natuurlijk helpt dit niet bij een 2e generatie, maarja het is in ieder geval iets.
Oud 22-01-2002, 20:45
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
de politie is ook wel lekker bezig.
bijna 1200 aangiften en dan maar 223 verdachten aanhouden die toch zo weer vrij komen.
we krijgen Amerikaanse toestanden hier.
er komen steeds meer mensen die pistolen aanschaffen omdat ze niet als blanke in een zwarte wijk kunnen lopen.
er zijn al no go area`s in Nederland.
want denk je nou echt dat ze hun broeders pakken?
Ik ken geen plek waar een"blanke" niet kan rondlopen.
En noem dan es wat van die "no go areas"?
Oud 22-01-2002, 20:47
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ik ken geen plek waar een"blanke" niet kan rondlopen.
En noem dan es wat van die "no go areas"?

Valga buurt in Den Helder.....daar komt de postbode niet meer.

Iemand die deze buurt kent of er misschien in de buurt woont? Ik weet namelijk niet of dit 100% waar is. Ik heb er alleen over gehoord.

[Dit bericht is aangepast door Raptor (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 20:54
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
broed schreef:
precies !!

Oke hier ga ik dus niet op in aangezien ik geen "beschaafde" manier kan verzinnen om hierop te reageren en ik me dus tot het niveau van de gequotte zou verlagen door het dus wel te doen.

Ik wil alleen ding zeggen(ik doe het dus toch na een paar minuten afkoelen) "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!".
Hoe kun je van asielzoekers verlangen dat ze de taal goed gaan leren als je zelf de grootste moeite hebt om enige regels ABN te schrijven???
Oud 22-01-2002, 20:55
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Valga buurt in Den Helder.....daar komt de postbode niet meer.

Iemand die deze buurt kent of er misschien in de buurt woont? Ik weet namelijk niet of dit 100% waar is. Ik heb er alleen over gehoord.

[Dit bericht is aangepast door Raptor (22-01-2002).]
Hmm, maar zijn die officieel als "no go areas" uitgeroepen?
Weet iemand dat?
Een bron?
Oud 22-01-2002, 20:59
the-tsjoepai-johnny
the-tsjoepai-johnny is offline
over 4 jaar komt er een nieuwe stempartij

SDP was m'n eerste naam die ik in gedachte had als die nog niet bestaat (Sociale Demaocatische Partij) of ander NDP NSDP SNDP of iets anders

-veel hardere aanpak voor vandalisme etc.
-iedereen moet een chip ingeplant krijgen en zo op te sporen zijn met sateliet bij misdaad od iets anders
Oud 22-01-2002, 20:59
KIXd3
KIXd3 is offline
Jullie hollanders kijken echt in een kubusvorm .. echt erg ..
Oud 22-01-2002, 21:01
KIXd3
KIXd3 is offline
nog iets : waarom zouden wij als we in holland inwijken de geschiedenis moeten leren ? In turkije is de oorsprong van alle cultuur .. toen als jullie nog in holen leefden , lag istanboel al vol kasseien
Oud 22-01-2002, 21:05
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
Jullie hollanders kijken echt in een kubusvorm .. echt erg ..
Nee hoor, wij Hollanders kijken in die glimmende lopen, waar elk moment een kogel uit kan komen.

Ff normaal antwoorden kan ook, en heb je misschien enige argumenten ofzo?
Oud 22-01-2002, 21:08
KIXd3
KIXd3 is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Nee hoor, wij Hollanders kijken in die glimmende lopen, waar elk moment een kogel uit kan komen.

Ff normaal antwoorden kan ook, en heb je misschien enige argumenten ofzo?

Niet breeddenkend als het gaat over "vreemdelingen" ( zie 'Vincent Vega , Finntroll , .. ) argumenten zijn niet nodig , bekijk hun replies maar ..
'

Oud 22-01-2002, 21:09
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
nog iets : waarom zouden wij als we in holland inwijken de geschiedenis moeten leren ? In turkije is de oorsprong van alle cultuur .. toen als jullie nog in holen leefden , lag istanboel al vol kasseien

Hmz, k zou je haast terugsturen naar de inburgeringscursus!!!! En als je daar faalt, mag je vrolijk terug naar de oorsprong van alle cultuur!!!
Oud 22-01-2002, 21:10
KIXd3
KIXd3 is offline
Citaat:
Finntroll schreef:

Hmz, k zou je haast terugsturen naar de inburgeringscursus!!!! En als je daar faalt, mag je vrolijk terug naar de oorsprong van alle cultuur!!!
dit bedoelde ik dus ..
Oud 22-01-2002, 21:10
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:

Niet breeddenkend als het gaat over "vreemdelingen" ( zie 'Vincent Vega , Finntroll , .. ) argumenten zijn niet nodig , bekijk hun replies maar ..
'

Om de een of andere reden heb ik voor jou geen argumenten nodig!

Oud 22-01-2002, 21:13
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:

'

Ik kijk in een kubus vorm. Ok, je hebt helemaal gelijk, sorry, mijn argumenten en dit nieuws bericht valt in het niets vergeleken met jouw worden.

Het is maar goed dat we zulke slimme mensen als jij hier hebben.
Oud 22-01-2002, 21:14
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:

Fijn dat je je verdedigt tegen apen als NNP, maar dan moet je niet van dit soort gelul uitslaan. De eerste nederzetting met stadspatroon is weliswaar een Turkse plaats (ben de naam ff kwijt), maar daar lagen beslist geen kasseien en het was ook niet in de buurt van Istanbul, dat toen nog bij lange na niet bestond. En de enige 'cultuur' van die laats was landbouw en pottenbakkerij, dus 'alle cultuur' is al helemaal BS.
Oud 22-01-2002, 21:17
Narrator
Narrator is offline
Ik zie dat het een beetje uit de hand gaat lopen.

Damn, waarom worden zulke topics nouw altijd verpest!!!??

Keep it clean people!
Oud 22-01-2002, 21:23
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Ik zie dat het een beetje uit de hand gaat lopen.

Damn, waarom worden zulke topics nouw altijd verpest!!!??

Keep it clean people!

T gaat toch best lekker zo, lekker andere afzeiken, een hekel krijgen aan..., etc
Oud 22-01-2002, 21:25
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Finntroll schreef:

T gaat toch best lekker zo, lekker andere afzeiken, een hekel krijgen aan..., etc
Ja, en dan een slotje.....

En dan een hekel krijgen aan mensen aan wie we dat dan te danken hebben.
Oud 22-01-2002, 21:31
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Ja, en dan een slotje.....

En dan een hekel krijgen aan mensen aan wie we dat dan te danken hebben.
Tja, das ook wel weer zo
K zal me gedragen, zodat t niet aan mij kan liggen!!!
Oud 22-01-2002, 21:32
Verwijderd
ja en!

Iedreen is het zelfde! Je moet niet naar huidskleurtjes kijken! Leer dat nou toch is!
Oud 22-01-2002, 21:37
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
jellerd schreef:
ja en!

Iedreen is het zelfde! Je moet niet naar huidskleurtjes kijken! Leer dat nou toch is!

Laat k maar niks zeggen
Oud 22-01-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Finntroll schreef:

Laat k maar niks zeggen
zeg het maar, het is een mening dus zeg aub gewoon wat je wil zeggen!

Oud 22-01-2002, 21:48
Zlatan tha man
Citaat:
jellerd schreef:
ja en!

ja dat si waar maar niet iedereen gedraagd zich hetzelfde
Oud 22-01-2002, 21:49
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
jellerd schreef:
zeg het maar, het is een mening dus zeg aub gewoon wat je wil zeggen!

Nee, k had Raptor belooft het niet te verzieken hier, dus hou k mijn mening voor de rest voor me!! En respecteer ik de mening vanjou!!
Oud 22-01-2002, 22:11
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef:
Maar op het moment dat je weet dat 99% van een bepaalde groep een bepaald gedag vertoont kun je je beleid daar wel op afstemmen. Het feit dat 99% van een bepaalde groep buitenlands is, geeft geen aanleiding om een uitspraak te doen over alle buitenlanders, maar is wel handig vanuit sociologisch oogpunt bezien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten