Advertentie | |
|
![]() |
|
Onzin, leuke dingen die niet rampzalig of erg zijn komen ook op het nieuws.
Ze vertellen toch ook over het huwelijk van 2-2-2002? Of dat rampzalig is laat ik dan maar in het midden. Maar de geboorte van het eerste millenniumkindje is nou ook niet bepaald slecht nieuws, toch?
||
![]() |
Citaat:
En wat boeit mij dat milleniumkindje nou? Naja, kwestie van vraag en aanbod ofzo hč?
||
![]() |
Citaat:
Crime sells, en dat geldt net zo goed voor allochtonen als voor autochtonen. Dat er nou relatief meer allochtone criminelen zijn (statistisch bewezen) tjah, daar kan de pers ook niets aan doen. Maar autochtone criminalitet wordt net zo goed vermeld.
||
Citaat:
|
![]() |
Ja! Ze zouden een keer een voorbeeld moeten nemen aan het Jeugdjournaal. Die laten ook leuk nieuws zien. Volgens mij is daar best wel een markt voor. De realitiet bestaat niet alleen uit oorlog en allemaal erge dingen die je zelf nooit mee wenst te maken. Zet mensen eens in het zonnetje die zich in het zweet werken om alle problemen weer op te lossen. De wereld is niet alleen slecht. "Denk daar maar eens goed over na!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Conan... wil liever niet dat het achtuurjournaal een tweede Hart van Nederland-onzin wordt.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen wel met mate. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Positief nieuws wordt onderschat.
Er zijn mensen die werkelijk het nieuws zien als hoe het is in de wereld. En het enige wat je op het nieuws zit is moorden en rampen dus dan weet je het wel. Zo ontstaat er een soort collectieve depressie die zijn invloed niet mist op de alledaagse realiteit. Doe mij maar eens een verslag van iemand die een fantastische persoonlijke breakthrough heeft doorgemaakt in plaats van een verkrachting. Tussen alle negativiteit door eens een kort fragmentje van een egel die succesvol een snelweg oversteekt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hemel en hel, ieders vrije keuze Donderzoon | 10 | 03-12-2006 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |