Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap sowieso niet waarom alles niet verplaatst wordt naar de kleine reactor )Petten heeft 2 reactoren, een grote en een kleine).
|
![]() |
Ik begrijp het niet helemaal.
Aan de ene kant zegt iedereen (inc. Pronk) dat er geen enkel gevaar is op het vrijkomen van radioactiviteit als gevolg van die scheurtjes. Dat die scheurtjes er al sinds '84 zitten. Alleen door nieuwe metings methodes is er een "nieuw" scheurtje dat er 17 jaar geleden ook al zat aan het licht gekomen. Pronk legt de reactors stil omdat er geruchten zijn dat mogelijk de veiligheidsprocedures niet helemaal opgevolgd zouden worden. Maar waarom moet je alleen op basis van vermoedens daarvoor een hele reactor stil leggen? Alleen omdat er geruchten zijn dat de veiligheid niet helemaal wordt opgevolgd. Dan kan je toch ook wel gewoon de reactor door laten draaien tijdens het onderzoek naar veiligheidsprocedures? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft patienten die ie gewoon niet op een wachtlijst kan zetten, dan sterven ze. En in de krant van gister zeiden 't hoofd van de N.G. in maastricht en rotterdam 't zelfde. Petten levert aan ziekenhuizen in heel Europa en is dus van levensbelang.
|
![]() |
Ik vind Pronk zowiezo een raar mannetje. Zijn hele verschijning lijkt een beetje op Mr. Bean. Ik doet hij een aantal dinge die ik niet echt begrijp. Afgelopen jaar stonden de reiskosten van alle ministers in de krant. Pronk pronkte bovenaan het lijstje met de meeste werkreisjes...als minister van Milieu. Waarom moet een milieu minister zoveel reizen??
||
![]() |
Citaat:
Het is afwegen tussen het overlijden van een paar mensen in het ziekenhuis vs. de mogelijkhed tot een ramp met vele meerdere doden. Zeg jij het maar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|