Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb niks tegen het huwelijk opzich: als ze willen trouwen, moeten ze dat vooral doen... Maar idd, die heisa er omheen: aanpassen van het Damrak, kado van het volk... allemaal van die dingen die zoveel geld kosten en door jou en mij betaald moeten worden. Dit moet zomaar kunnen, maar extra geld voor de zorg of het onderwijs dat kan dan weer niet... De inburgering van Maxima wordt ook niet door de Oranjes betaald, maar ook van ons geld... Nee, ik vind dat ze die Gouden Koets ed. maar lekker in de Efteling moeten laten staan...
|
aaaaaaaargh, dat nationale huwelijksgeschenk, al dat geld, al dat gedoe, daar gaat onze belasting naartoe.
Ik kan er niks aan doen, maar als het aan mij ligt onstaan er maar flinke rellen daar, ik word gek van al dat klere gezeik, maxima-journaal, oranje dit, oranje dat. Godver, kan mij het schelen dat ze trouwen, laat ze in Argentinie trouwen, misschien kunnen we ze dan nog als vermist opgeven.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
|
ik wordt er ook helemaal STRONTziek van!! echt walgelijk!
ik vind al die heisasa echt rasirritant, je kan de TV niet eens aanzetten of het is "huwelijk dit huwelijk dat", zelf die ANWB-Kampioen (dat ledenblad) heeft een oranje voorkant met twee trouwringen er op!! als het zou kunnen had ik echt niet meebetaald aan al dat maxima(le)-gezeik maar ja dat is democratie he ![]() |
![]() |
|
![]() |
ok ik ben het met je eens dat je mag demonstreren en die heisa over dat huwelijk is ook een beetje te veel van het goede maar die lui willen blijkbaar met elkaar trouwen en laat ze dan toch jij zou het toch ook niet leuk vinden dat wanneer jij ging trouwen de bruioft gestaakt werd omdat er mensen op tegen zijn
|
![]() |
||
Citaat:
dan moeten ze maar net zo trouwen als andere mensen, oftewel in stilte!
||
Citaat:
Het heeft hier niks met het op tegen zijn te maken, laat ze trouwen, maar ze moeten mij er niet mee lastig vallen.
|
![]() |
ach zon koninklijk huwelijk heeft wel iets leux, omdat maxima ook wel gewoon een leuk wijf is, maar ik ben opzich tegen het koningshuis enzo
slechte zaak alex en maxima zijn wel goeie mensen, maar zo iemand als bernhard mogen ze van mij wel eens afknallen ofzo demonstraties zijn wel best hoor |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ja mensen, zoiets heet nou "vraag en aanbod". Je zet Joop vd Ende toch ook niet tegen de muur omdat hij troep maakt? Maar goed, beschaving is blijkbaar iets wat ons alleen in bepaalde gevallen goed uitkomt.
Demonstraties prima, maar op een beetje beschaafde manier.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar over het koningshuis algemeen, Er zijn genoeg mensen die wel koninghuisgezind zijn en die het huwelijk wel geweldig vinden. Dat het zoveel kost hoeft van mij ook niet maar ik vind het hebben van een koningshuis toch wel iets hebben al is hun echte functie toch niet zo groot. Ik vind het koningshuis toch iets van het volk. Iets wat je een beetje trots op je land maakt, soort van nationalisme. En dat vind ik helemaal niet slecht. En ik vind een dag als koninginnedag eigenlijk pas een echte(misschien wel de enige) nationale FEESTdag. (dit in tegenstelling tot bijv kerst) maar goed, het mag van mij best wat minder maar afschaffen...neej, toch maar niet. |
![]() |
|
![]() |
Bleh, de hordes mensen die naar Amsterdam gaan om koningshuis te kijken zijn hersenloze randgevallen, totaal uitschot van en revolueerde samenleving. GATVER zeg. De mensheid helpt zichzelf naar de klote in RAZEND tempo... Wie kijkt er mee naar Big Brother Monarchy?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mij lijkt het ook niet leuk als vijanden van mij voor het gemeentehuis gaan staan als ik getrouwd ben.
Dus demonstreren doe je maar op een andere dag dan 'de gelukigste dag van hun leven'. Hoe ook is rekening met Max en Wil zelf , dat zijn ook mensen , niet alleen symbolen van monarchie.(monarchie is trouwes veel goedkoper als republiek dus ik wil het wel zo houden) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Jaja, en de bewaking flipt de pan uit op het paleis op de dam...Actifist, plakt let wel: flyertjes aan de buitenkant van het paleis, wordt door een stel van die oranje-klootzakken opgepakt, gemept en 2 uur lang vast gehouden...
Kijk, als ze rellen willen moeten ze meer van dit soort geintjes doen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bah die hele poppenkast, maar ja, als je gaat demonstreren maak je al die hersenloze of demente of zwakbegaafde mensen die het koningshuis zo leuk vinden ongelukkig, da's ook weer zielig hč. Misschien kan je een vreedzame demonstratie houden, met spandoeken tegen het koningshuis, inzamelingsacties voor echt goede doelen onder het mom van doneer je belastinggeld liever aan zielige kindertjes en bedreigde dieren i.p.v. aan te rijke, verwende koningslui. Open iig de ogen van het onwetende volk, toon hen het ware licht: fuck de monarchie!
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk, eigenlijk mag het oorlog worden 2 feb van mij, laat ze maar merken dat er ook mensen zijn kots en kotsmisselijk zin van het oranje-terreur. Alleen, da's niet echt productief en zorgt ervoor dat er een nog slechter beeld ontstaat van anti-monarchisten...Dus, ik prefereer een rustig dagje. Ik hoop dat de oranjesuckers dat ook willen en niet gaan lopen provoceren en meppen. Want dan wordt er teruggemept ben ik bang.
|
![]() |
Deze thread is een perfect bewijs hoe diep je als Nederlander zijnde inmiddels weg kunt zinken. 'Rellen op een huwelijk', kan het nog triester (zelfs rustig demonstreren vind ik al erg genoeg)? Heeft er niemand dan meer enig gevoel meer? Denkt iedereen tegenwoordig alleen maar aan die paar centjes die ze moeten bijdragen aan dit huwelijk? Of omdat ze "tegen de jacht" zijn? Moet daarvoor de gelukkigste dag van iemands leven verpest worden? Is het zo moeilijk om een andere dag te kiezen? Denk je nu echt dat je op die dag de monarchie omver kan werpen of doe je het gewoon voor het rellen? Mensen schijnen tegenwoordig namelijk liever te gaan rellen dan te gaan feestvieren. Alsof Wil en Max er wat aan kunnen doen dat ze bij sommige halvegaren zo populair zijn en heel Amsterdam oranje wordt? Bepaalde mensen hebben daar om de een of andere duistere reden problemen mee. En hoe erg je het koningshuis ook haat, dit is één van de laagste manieren om dit uit te drukken.
Kortom: feest er gewoon op los op 2 februari en verbouw Amsterdam op 3 februari. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder kiezen WA en Maxima zelf voor een publiek huwelijk, wat voor hen zowel vcor als nadelen heeft. Ze wéten dat er tegenstanders en voorstanders zijn, ze kiezen er zelf voor dat allen op een manier aanwezig kunnen zijn. Ik ben ook van plan er een feest van te maken, maar wel een anti-monarchie gezint feest.
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aangezien deze ene zin van mijn vorige post het enige is waar tot nu toe op gereageerd is, ga ik ervan uit dat jullie het met de rest van mijn post eens zijn. Fijn dat jullie nu dan ook inzien wat voor een belachelijk plan het was. Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Rimmer_Dall (26-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door drama (26-01-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Van mij mag er wel gedemonstreerdworden. Dat is een zeer belangrijk recht in onze samenleving. Zelfs op die dag mag je van mij best je ongenoegen uiten. Ik ben alleen wel zo huwelijksziek dat ik 02-02-2002 waarschijnlijk ergens in een uithoek van Nederland zal zitten (ik moet nog even uitzoeken hoe ik zo snel mogelijk zo ver mogelijk van Amsterdam kom).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|