Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 11:13
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Mogen groepen die tegen het huwelijk van de kroonprins en zijn verloofde zijn, demonstreren of niet?

Ik vind persoonlijk dat dit moet kunnen. Omdat iedereen vrijheid van meningsuiting heeft. Wel vind ik dat zo'n demonstratie ordelijk moet verlopen.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 11:15
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ow ja, ik ben een van de demonstranten, ik word gewoon kots misselijk van al die heisa er omheen, vreselijk, zuipen en demonstreren.
Oud 25-01-2002, 11:15
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ja.. rookbommen zijn misschien gegrond, maar wel asociaal tuurlijk moet zo'n demonstratie ordelijk verlopen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:16
Isa
Isa is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Mogen groepen die tegen het huwelijk van de kroonprins en zijn verloofde zijn, demonstreren of niet?

Ik vind persoonlijk dat dit moet kunnen. Omdat iedereen vrijheid van meningsuiting heeft. Wel vind ik dat zo'n demonstratie ordelijk moet verlopen.

ik ben het helemaal met je eens.
allen niet met die laatste zin, laat er maar lekker veel rellen ontstaan daaro.
ik heb nevernooitniet medelijden met jagers, dat hun huwelijk vol moge zijn met ellende.

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:18
independancy wanted
independancy wanted is offline
Ik heb niks tegen het huwelijk opzich: als ze willen trouwen, moeten ze dat vooral doen... Maar idd, die heisa er omheen: aanpassen van het Damrak, kado van het volk... allemaal van die dingen die zoveel geld kosten en door jou en mij betaald moeten worden. Dit moet zomaar kunnen, maar extra geld voor de zorg of het onderwijs dat kan dan weer niet... De inburgering van Maxima wordt ook niet door de Oranjes betaald, maar ook van ons geld... Nee, ik vind dat ze die Gouden Koets ed. maar lekker in de Efteling moeten laten staan...
Oud 25-01-2002, 11:29
MissCzechMeOut
aaaaaaaargh, dat nationale huwelijksgeschenk, al dat geld, al dat gedoe, daar gaat onze belasting naartoe.
Ik kan er niks aan doen, maar als het aan mij ligt onstaan er maar flinke rellen daar, ik word gek van al dat klere gezeik, maxima-journaal, oranje dit, oranje dat.
Godver, kan mij het schelen dat ze trouwen, laat ze in Argentinie trouwen, misschien kunnen we ze dan nog als vermist opgeven.
Oud 25-01-2002, 11:31
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
aaaaaaaargh, dat nationale huwelijksgeschenk, al dat geld, al dat gedoe, daar gaat onze belasting naartoe.
Ik kan er niks aan doen, maar als het aan mij ligt onstaan er maar flinke rellen daar, ik word gek van al dat klere gezeik, maxima-journaal, oranje dit, oranje dat.
Godver, kan mij het schelen dat ze trouwen, laat ze in Argentinie trouwen, misschien kunnen we ze dan nog als vermist opgeven.

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:34
MissCzechMeOut
Citaat:
Citaat:
Tweety2k schreef:

ja sorry, ik weet niet wat ik heb, maar ik word godverdomme schijt ziek van dat tering gedoe, helemaal erg was de kennismaking, en nog erger die vreselijke mensen die staan te zwaaien met kutvlaggetjes en maxima willen zien.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Oud 25-01-2002, 11:45
Jozzy
Jozzy is offline
ik wordt er ook helemaal STRONTziek van!! echt walgelijk!
ik vind al die heisasa echt rasirritant, je kan de TV niet eens aanzetten of het is "huwelijk dit huwelijk dat", zelf die ANWB-Kampioen (dat ledenblad) heeft een oranje voorkant met twee trouwringen er op!!

als het zou kunnen had ik echt niet meebetaald aan al dat maxima(le)-gezeik maar ja dat is democratie he
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:45
daphne14
daphne14 is offline
ok ik ben het met je eens dat je mag demonstreren en die heisa over dat huwelijk is ook een beetje te veel van het goede maar die lui willen blijkbaar met elkaar trouwen en laat ze dan toch jij zou het toch ook niet leuk vinden dat wanneer jij ging trouwen de bruioft gestaakt werd omdat er mensen op tegen zijn
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:47
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
daphne14 schreef:
ok ik ben het met je eens dat je mag demonstreren en die heisa over dat huwelijk is ook een beetje te veel van het goede maar die lui willen blijkbaar met elkaar trouwen en laat ze dan toch jij zou het toch ook niet leuk vinden dat wanneer jij ging trouwen de bruioft gestaakt werd omdat er mensen op tegen zijn

dan moeten ze maar net zo trouwen als andere mensen, oftewel in stilte!
Oud 25-01-2002, 11:47
MissCzechMeOut
Citaat:
daphne14 schreef:

Het heeft hier niks met het op tegen zijn te maken, laat ze trouwen, maar ze moeten mij er niet mee lastig vallen.
Oud 25-01-2002, 11:52
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ach zon koninklijk huwelijk heeft wel iets leux, omdat maxima ook wel gewoon een leuk wijf is, maar ik ben opzich tegen het koningshuis enzo
slechte zaak
alex en maxima zijn wel goeie mensen, maar zo iemand als bernhard mogen ze van mij wel eens afknallen ofzo
demonstraties zijn wel best hoor
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:57
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
ModuM schreef:
ik wordt er ook helemaal STRONTziek van!! echt walgelijk!
ik vind al die heisasa echt rasirritant, je kan de TV niet eens aanzetten of het is "huwelijk dit huwelijk dat", zelf die ANWB-Kampioen (dat ledenblad) heeft een oranje voorkant met twee trouwringen er op!!
Mja ik erger me ook aan al die slechte series op tv, maar men zend nou eenmaal uit wat de meerderheid wil zien.

Citaat:
als het zou kunnen had ik echt niet meebetaald aan al dat maxima(le)-gezeik maar ja dat is democratie he
Je kunt ook gewoon weigeren het gedeelte van de belasting wat daarheen zou moeten te betalen...
Oud 25-01-2002, 12:56
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ja mensen, zoiets heet nou "vraag en aanbod". Je zet Joop vd Ende toch ook niet tegen de muur omdat hij troep maakt? Maar goed, beschaving is blijkbaar iets wat ons alleen in bepaalde gevallen goed uitkomt.

Demonstraties prima, maar op een beetje beschaafde manier.
Oud 25-01-2002, 13:00
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Ik heb niks tegen het huwelijk opzich: als ze willen trouwen, moeten ze dat vooral doen... Maar idd, die heisa er omheen: aanpassen van het Damrak, kado van het volk... allemaal van die dingen die zoveel geld kosten en door jou en mij betaald moeten worden. Dit moet zomaar kunnen, maar extra geld voor de zorg of het onderwijs dat kan dan weer niet... De inburgering van Maxima wordt ook niet door de Oranjes betaald, maar ook van ons geld... Nee, ik vind dat ze die Gouden Koets ed. maar lekker in de Efteling moeten laten staan...

Idd, de oranjes horen bij de rijkste van Nederland, en het volk draait er voor op. Als ik ga trouwen kom ik tog ook nie bij hun aankloppen???
Oud 25-01-2002, 14:30
Verwijderd
Citaat:

Van mij hoeft die heissa eromheen ook niet maar ik vind zoals het hier geformuleerd wordt niet kunnen natuurlijk. demonstreren tegen het huwelijk? Als ze willen trouwen, laat ze dan toch.

maar over het koningshuis algemeen, Er zijn genoeg mensen die wel koninghuisgezind zijn en die het huwelijk wel geweldig vinden. Dat het zoveel kost hoeft van mij ook niet maar ik vind het hebben van een koningshuis toch wel iets hebben al is hun echte functie toch niet zo groot. Ik vind het koningshuis toch iets van het volk. Iets wat je een beetje trots op je land maakt, soort van nationalisme. En dat vind ik helemaal niet slecht. En ik vind een dag als koninginnedag eigenlijk pas een echte(misschien wel de enige) nationale FEESTdag. (dit in tegenstelling tot bijv kerst)
maar goed, het mag van mij best wat minder maar afschaffen...neej, toch maar niet.

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 14:50
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Je kunt ook gewoon weigeren het gedeelte van de belasting wat daarheen zou moeten te betalen...

hehe hoe wou ik dat doen??
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 14:57
soulless
soulless is offline
Bleh, de hordes mensen die naar Amsterdam gaan om koningshuis te kijken zijn hersenloze randgevallen, totaal uitschot van en revolueerde samenleving. GATVER zeg. De mensheid helpt zichzelf naar de klote in RAZEND tempo... Wie kijkt er mee naar Big Brother Monarchy?
Oud 25-01-2002, 15:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Ow ja, ik ben een van de demonstranten, ik word gewoon kots misselijk van al die heisa er omheen, vreselijk, zuipen en demonstreren.
Idd.

Demo moet gewoon doorgaan!
Liefst op de Dam!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Ja, helemaal mee eens!!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:30
Lateralus
Lateralus is offline
lang leve de rookbommen!!
(dr staan hele leuke recepten in het Anarchist cookbook)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:30
Verwijderd
Demonstreren tegen de monarchie is best, maar niet op een huwelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:54
Verwijderd
Natuurlijk moet er gedemonstreerd worden!
Inderdaad, vrijheid van meningsuiting.

Jammer dat ik moet werken op die dag...

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:37
mitsj
mitsj is offline
mij lijkt het ook niet leuk als vijanden van mij voor het gemeentehuis gaan staan als ik getrouwd ben.
Dus demonstreren doe je maar op een andere dag dan 'de gelukigste dag van hun leven'.
Hoe ook is rekening met Max en Wil zelf , dat zijn ook mensen , niet alleen symbolen van monarchie.(monarchie is trouwes veel goedkoper als republiek dus ik wil het wel zo houden)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 20:20
soulless
soulless is offline
Huh? Je kickt gewoon het koningshuis weg en verder houd je alles hetzelfde... What's the diff? Dat kost helemaal geen geld.
Oud 25-01-2002, 20:24
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
Je kickt gewoon het koningshuis weg en verder houd je alles hetzelfde... What's the diff?
damn daar zeg je iets .
Als er geen president komt vind ik dat ook wel goed ja want moarchie is in principe een middeleeuws idee wat geen functie meer heeft maar wel geld kost.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:53
drama
drama is offline
Spandoeken liggen klaar, worden komende week opgehangen
Oud 25-01-2002, 20:55
drama
drama is offline
Jaja, en de bewaking flipt de pan uit op het paleis op de dam...Actifist, plakt let wel: flyertjes aan de buitenkant van het paleis, wordt door een stel van die oranje-klootzakken opgepakt, gemept en 2 uur lang vast gehouden...

Kijk, als ze rellen willen moeten ze meer van dit soort geintjes doen.
Oud 25-01-2002, 20:55
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
nee

laat die 2 sufkutten lekker trouwen

op jouw huwelijk ga ik toch ook niet demonstreren?
Oud 25-01-2002, 21:27
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef:
Demonstreren tegen de monarchie is best, maar niet op een huwelijk.

Als zij zo graag met grote bombarie publiek willen trouwen, vragen ze er ook om. Je lijkt wel een westerse regering van begin jaren '70, die altijd probeerde te voorkomen dat de amerikaanse ambassadeur zag dat er tegen de Viëtnam-oorlog geprotesteerd werd...
Oud 25-01-2002, 21:48
MissCzechMeOut
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
nee

haha, alsof het mij zou schelen dat jij demonstreerd, je gaat je gang, ik heb geen last van je.
Oud 25-01-2002, 21:49
drama
drama is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
nee

Tijdens mijn huwelijk wordt niet heel amsterdam omgebouwd tot oranjekermis.
Oud 25-01-2002, 21:50
drama
drama is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
nee

Mijn huwelijk kost de gemeente geen 6 miljoen

Oud 25-01-2002, 21:55
Che Guevara2
Che Guevara2 is offline
jullie zijn allemaal dom

Ook al ben je het niet met dat huwelijk eens, laat ze toch trouwen zonder demonstraties.
Oud 25-01-2002, 22:03
drama
drama is offline
Citaat:
Che Guevara2 schreef:

Ook al ben je het niet met dat huwelijk eens, laat ze toch trouwen zonder demonstraties.
Waarom?
Oud 26-01-2002, 11:13
Verwijderd
Bah die hele poppenkast, maar ja, als je gaat demonstreren maak je al die hersenloze of demente of zwakbegaafde mensen die het koningshuis zo leuk vinden ongelukkig, da's ook weer zielig hč. Misschien kan je een vreedzame demonstratie houden, met spandoeken tegen het koningshuis, inzamelingsacties voor echt goede doelen onder het mom van doneer je belastinggeld liever aan zielige kindertjes en bedreigde dieren i.p.v. aan te rijke, verwende koningslui. Open iig de ogen van het onwetende volk, toon hen het ware licht: fuck de monarchie!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:56
drama
drama is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Bah die hele poppenkast, maar ja, als je gaat demonstreren maak je al die hersenloze of demente of zwakbegaafde mensen die het koningshuis zo leuk vinden ongelukkig, da's ook weer zielig hč. Misschien kan je een vreedzame demonstratie houden, met spandoeken tegen het koningshuis, inzamelingsacties voor echt goede doelen onder het mom van doneer je belastinggeld liever aan zielige kindertjes en bedreigde dieren i.p.v. aan te rijke, verwende koningslui. Open iig de ogen van het onwetende volk, toon hen het ware licht: fuck de monarchie!

Duh, daarom dus het Witte Plein, geen rookbommen, eieren en meer riot-spul, maar inhoud.

Kijk, eigenlijk mag het oorlog worden 2 feb van mij, laat ze maar merken dat er ook mensen zijn kots en kotsmisselijk zin van het oranje-terreur. Alleen, da's niet echt productief en zorgt ervoor dat er een nog slechter beeld ontstaat van anti-monarchisten...Dus, ik prefereer een rustig dagje. Ik hoop dat de oranjesuckers dat ook willen en niet gaan lopen provoceren en meppen. Want dan wordt er teruggemept ben ik bang.

Oud 26-01-2002, 15:35
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Deze thread is een perfect bewijs hoe diep je als Nederlander zijnde inmiddels weg kunt zinken. 'Rellen op een huwelijk', kan het nog triester (zelfs rustig demonstreren vind ik al erg genoeg)? Heeft er niemand dan meer enig gevoel meer? Denkt iedereen tegenwoordig alleen maar aan die paar centjes die ze moeten bijdragen aan dit huwelijk? Of omdat ze "tegen de jacht" zijn? Moet daarvoor de gelukkigste dag van iemands leven verpest worden? Is het zo moeilijk om een andere dag te kiezen? Denk je nu echt dat je op die dag de monarchie omver kan werpen of doe je het gewoon voor het rellen? Mensen schijnen tegenwoordig namelijk liever te gaan rellen dan te gaan feestvieren. Alsof Wil en Max er wat aan kunnen doen dat ze bij sommige halvegaren zo populair zijn en heel Amsterdam oranje wordt? Bepaalde mensen hebben daar om de een of andere duistere reden problemen mee. En hoe erg je het koningshuis ook haat, dit is één van de laagste manieren om dit uit te drukken.

Kortom: feest er gewoon op los op 2 februari en verbouw Amsterdam op 3 februari.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:40
drama
drama is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef:
Deze thread is een perfect bewijs hoe diep je als Nederlander zijnde inmiddels weg kunt zinken. 'Rellen op een huwelijk', kan het nog triester (zelfs rustig demonstreren vind ik al erg genoeg)? Heeft er niemand dan meer enig gevoel meer? Denkt iedereen tegenwoordig alleen maar aan die paar centjes die ze moeten bijdragen aan dit huwelijk? Of omdat ze "tegen de jacht" zijn? Moet daarvoor de gelukkigste dag van iemands leven verpest worden? Is het zo moeilijk om een andere dag te kiezen? Denk je nu echt dat je op die dag de monarchie omver kan werpen of doe je het gewoon voor het rellen? Mensen schijnen tegenwoordig namelijk liever te gaan rellen dan te gaan feestvieren. Alsof Wil en Max er wat aan kunnen doen dat ze bij sommige halvegaren zo populair zijn en heel Amsterdam oranje wordt? Bepaalde mensen hebben daar om de een of andere duistere reden problemen mee. En hoe erg je het koningshuis ook haat, dit is één van de laagste manieren om dit uit te drukken.

Kortom: feest er gewoon op los op 2 februari en verbouw Amsterdam op 3 februari.
Moeten ze de provocerende kermis erom heen maar weglaten

Oud 26-01-2002, 15:58
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
De enige reden dat ik 2 februari naar de tv kijk is in de hoop dat iemand het lef heeft om rookbommetjes te gooien....
Eindelijk weer eens kwaliteits-tv!
Oud 26-01-2002, 17:28
jAN wILLEM---------
jAN wILLEM--------- is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef:
Alsof Wil en Max er wat aan kunnen doen dat ze bij sommige halvegaren zo populair zijn en heel Amsterdam oranje wordt?
Ja, ze hebben gekozen voor de troonsopvolging met alle gevolgen van dien...

DUS.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 19:10
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
ModuM schreef:
hehe hoe wou ik dat doen??
Kijk, het mag wel niet, maar er zijn wel mensen die dat doen, ik weet er verder ook het fijne niet van.

Oud 26-01-2002, 19:13
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef:

Ten eerste, waarom heeft iedereen het toch altijd over "de gelukkigste dag van iemands leven". Rot op met die blije amerikaanse shit.

Verder kiezen WA en Maxima zelf voor een publiek huwelijk, wat voor hen zowel vcor als nadelen heeft. Ze wéten dat er tegenstanders en voorstanders zijn, ze kiezen er zelf voor dat allen op een manier aanwezig kunnen zijn.

Ik ben ook van plan er een feest van te maken, maar wel een anti-monarchie gezint feest.
Oud 26-01-2002, 20:18
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
drama schreef:
Moeten ze de provocerende kermis erom heen maar weglaten
Een klein beetje tolerantie kan nooit kwaad.

Citaat:
jAN wILLEM--------- schreef:
Ja, ze hebben gekozen voor de troonsopvolging met alle gevolgen van dien...
DUS.
Je kunt er weinig aan doen dat er zoveel mensen zo dol op je worden dat ze je overal volgen met oranje vlaggetjes. Natuurlijk weet je dat dit, en de reactie daarop, erbij hoort als je de kroon aanvaart, maar het blijven hun FANS die jullie irriteren en daarom vind het zo irritant dat dat weer op het makkelijkste doelwit, W & A wordt gericht. Als je wil demonstreren, demonstreer dan waarvoor je ECHT staat.

Citaat:
Verder kiezen WA en Maxima zelf voor een publiek huwelijk, wat voor hen zowel voor als nadelen heeft. Ze wéten dat er tegenstanders en voorstanders zijn, ze kiezen er zelf voor dat allen op een manier aanwezig kunnen zijn.
Een beetje minder vasthouden aan je eigen standplaatsgebondenheid kan hier geen kwaad. Probeer je eens een beetje meer in hun situatie in te leven. Denk je echt dat ze bij zo'n belangrijk huwelijk als dit net zo goed een besloten huwelijk hadden kunnen regelen?!? Dan zou helemaal niemand het koningshuis meer serieus nemen en zouden er alleen nog veel meer demonstraties (en rellen) volgen. W & M staan dus tussen twee vuren, waar ze niks aan kunnen doen.

Aangezien deze ene zin van mijn vorige post het enige is waar tot nu toe op gereageerd is, ga ik ervan uit dat jullie het met de rest van mijn post eens zijn. Fijn dat jullie nu dan ook inzien wat voor een belachelijk plan het was.

Citaat:
waarom heeft iedereen het toch altijd over "de gelukkigste dag van iemands leven". Rot op met die blije amerikaanse shit.
Al dit gepraat over rellen e.d. heeft geen beste invloed op je, beste waaromniet?. Iedereen begint ineens veel agressiever te praten . Sorry, ik wist niet dat je hier zo kwaad om zou worden. Dit had ik ook maar van een andere post in deze thread. Weet ik veel of het de gelukkigste dag van hun leven zal worden, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik heb zo'n vermoeden dat het de bedoeling is dat het een heel gelukkige dag wordt.

[Dit bericht is aangepast door Rimmer_Dall (26-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 21:44
drama
drama is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef:

Een klein beetje tolerantie kan nooit kwaad.

>>Niet als ze mij niet tolereren als tegenstander van de monarchie.

Je kunt er weinig aan doen dat er zoveel mensen zo dol op je worden dat ze je overal volgen met oranje vlaggetjes. Natuurlijk weet je dat dit, en de reactie daarop, erbij hoort als je de kroon aanvaart, maar het blijven hun FANS die jullie irriteren en daarom vind het zo irritant dat dat weer op het makkelijkste doelwit, W & A wordt gericht. Als je wil demonstreren, demonstreer dan waarvoor je ECHT staat.

>>Waar ik ECHT voor sta is de volledige afschaffing van de monarchie. Oprotten met die elitaire ondemocratische instelling, die gefinacierd worden door de nederlandse bevolking terwijl ze als parasieten teren op een reusachtige bijstandsuitkering maar wel een groot kapitaal achter zich hebben (geroofd, uiteraard). Je zegt Willem & Maxima, dan zeg je monarchie, dan zeg je "fuck you" tegen gelijkmatige behandeling, iets waar we nogal op gebrand schijnen te zijn aangezien het een tamelijk belangrijk recht is. Leuke anecdote die in hetzelfde straatje past: Neuk een Prins voor een verblijfsvergunning.
"Nederlands is druk" sprak Pim Fortuyn netjes. Maxima flikker dan op naar je eigen land. Juist de LN-kutjes zijn zo gefocused op uitheemse bevolking, en tevens pro-oranje, maar voor een blond meisje uit Argentinie met een duister verleden (Ja, d'r pa heeft wel degelijk wat met het huwelijk te maken, want volgens koninklijke logica schijnen bepaalde dingen erfelijk te zijn)

En, een manipulerend staatshoofd, wat voor het Oranje-gevoel moet zorgen, mensen als een kudde uiterst domme creaturen bij elkaar dient te drijven om zo hun macht te waarborgen...Heerlijk Helder Hypocriet.

Godverdomme, bewijs nou eens dat Nederland zo'n vrij westers land is, waar alle zielige irakezen jaloers op zouden mogen zijn en laat mij m'n mening, op mijn manier, met mijn teksten, spuien op het Koningsplein, aqangezien vriendlief Cohen met de Fabel van de NOS ervoor heeft gezorgd dat het Spui niet toegankelijk is voor het Witte Plein. Een figuurlijke Dood aan Cohen en de monarchiepijpers in de gemeente van Amsterdam, en tevens een uiterst dikke middelvinger opgeheven richting Politiek Den Haag, die zich een hobby als Koninklijke Kontlikker heeft aangemeten.

Kopje koffie? en een stuk gebak in het blotenbillegezicht van Willem Alexander, de Heilige Hofjager die niet kan schieten.

Denk je echt dat ze bij zo'n belangrijk huwelijk als dit net zo goed een besloten huwelijk hadden kunnen regelen?!? Dan zou helemaal niemand het koningshuis meer serieus nemen en zouden er alleen nog veel meer demonstraties (en rellen) volgen.

>>Dus, besloten huwelijk, of echtscheiding. Oprotten met die twee.

Al dit gepraat over rellen e.d. heeft geen beste invloed op je, beste waaromniet?. Iedereen begint ineens veel agressiever te praten . Sorry, ik wist niet dat je hier zo kwaad om zou worden. Dit had ik ook maar van een andere post in deze thread. Weet ik veel of het de gelukkigste dag van hun leven zal worden, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik heb zo'n vermoeden dat het de bedoeling is dat het een heel gelukkige dag wordt.

>>Ik wens W&M een fijn huwelijk, en hoop op een groot drama met als gevolg een scheiding

[Dit bericht is aangepast door drama (26-01-2002).]
Oud 26-01-2002, 21:46
drama
drama is offline
O ja, ik ben voor de rest een best gelukkige knul...
Oud 26-01-2002, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
De enige reden dat ik 2 februari naar de tv kijk is in de hoop dat iemand het lef heeft om rookbommetjes te gooien....
Eindelijk weer eens kwaliteits-tv!
Heel goed dat er gedemonstreerd wordt! Nu is het wel zo dat een grote meerderheid van de bevolking het koninkshuis wel leuk vindt, dus waarom zou je al die mensen een leuke dag ontnemen. Als er rookbommen gegooid worden zijn er duizenden mensen (misschien wel miljoenen) mensen over hun toeren. Niet doen dus! Als de mensen graag een sprookje willen (wat het inderdaad niet is) laat het dan lekker zo, en ga rustig op het witte plein demonstreren. Dan komt de boodschap ook goed over. Dan betalen ze volgende keren dit soort dingen misschien zelf!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 00:24
Tampert
Tampert is offline
Van mij mag er wel gedemonstreerdworden. Dat is een zeer belangrijk recht in onze samenleving. Zelfs op die dag mag je van mij best je ongenoegen uiten. Ik ben alleen wel zo huwelijksziek dat ik 02-02-2002 waarschijnlijk ergens in een uithoek van Nederland zal zitten (ik moet nog even uitzoeken hoe ik zo snel mogelijk zo ver mogelijk van Amsterdam kom).
Oud 27-01-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
drama schreef:
Duh, daarom dus het Witte Plein, geen rookbommen, eieren en meer riot-spul, maar inhoud.

Kijk, eigenlijk mag het oorlog worden 2 feb van mij, laat ze maar merken dat er ook mensen zijn kots en kotsmisselijk zin van het oranje-terreur. Alleen, da's niet echt productief en zorgt ervoor dat er een nog slechter beeld ontstaat van anti-monarchisten...Dus, ik prefereer een rustig dagje. Ik hoop dat de oranjesuckers dat ook willen en niet gaan lopen provoceren en meppen. Want dan wordt er teruggemept ben ik bang.

Dat was ook mijn bedoeling, als je gaat knokken en rellen dan krijgen de anti-monarchisten weer negatieve publiciteit en dan krijg je iedereen weer tegen je, ook mensen die misschien niet verschrikkelijk pro-monarchie zijn. Je moet de ogen van de mensen openenen en hen duidelijk maken dat deze geldklopperij lang genoeg geduurd heeft.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten