Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien moeten ze toch maar wel goede afspraken maken: Wel sex, maar geen relatie.
Men kan toch best sex hebben zonder een liefdesrelatie te hebben. En zij komt zelf steeds weer bij die jongen terug, ze weet dat hij ook met anderen sex heeft. Het is te hopen voor haar dat ze het veilig doen.
||
Citaat:
hij maakt eigenlijk wel misbruik van haar he. ze wil inderdaad sex met hem, maar hij heeft enkel sex met haar als HIJ het wil. hij gebruikt haar als lustobject, meer niet.
|
Ze kiest er zelf voor om steeds weer met hem naar bed te gaan, terwijl ze weet dat hij het ook met andere doet en dat hij haar alleen maar gebruikt.. Dus het ligt een beetje aan haar zelf vind ik..
Je kunt wel tegen haar zeggen wat jij er van vindt en dat ze er mee moet kappen, maar of ze dat ook doet, dat is haar zaak.. Maar ik neem aan dat ze zelf ook ziet dat zij dus niets meer voor die jongen is dan een speeltje, en als ze zelf kiest om er steeds weer mee door te gaan dan zijn de gevolgen (dat ze zich dus gekwetst voelt) ook voor haar zelf..
|
MOD
hij misbruikt haar niet hij GEbruikt haar gewoon.. tsja btje stom dat ze dat niet inziet...ik zou gewoon door blijven zeuren over dat ie er alleen maar gebruikt msg dta ze het dan snapt?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ben ook zo 'misbruikt ' geweest maar op het moment zelf zie je dat totaal nieta ls misbruik ook al weet je dat die jongen hetzelfde nog met andere meisjes doet.
p.s.: ik heb geen sex ofzo gehad btw ...
||
Citaat:
Maar als je het zeker weet dat ze het tegen haar zin in doet (wat ik me niet kan voorstellen) moet je dat gewoon tegen haar zeggen en als ze dat niet wil aannemen moet ze er zelf maar achter komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, blijkbaar is dat meisje gek genoeg op die jongen om met hem naar bed te gaan. Ze wil het dan ook zelf: als ze echt tegen haar zin dingen heeft gedaan, kan ze misschien beter naar de politie gaan.
Verder is het haar eigen beslissing: ze is 16, dus die jongen kan niet meer vervolgd worden voor seks met een persoon onder de 16. Lijkt me 'n nogal dom meisje. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
misbruik(t) HelpDavy | 7 | 03-04-2017 21:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
Psychologie |
seksueel misbruik door kinderen Andora | 113 | 07-06-2005 22:48 | |
Psychologie |
Vragen seksueel misbruik Angelos | 23 | 12-04-2005 19:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Literatuur over misbruik Maaike dus | 7 | 06-12-2003 09:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sexueel misbruik door priesters (afbreuk aan christendom) Dissolute | 12 | 20-06-2002 22:01 |