Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar, hoe dan ook het is krom om mensen op basis van huidskleur wel of niet toe te laten. Ow, meneer gaat naar Spanje verhuizen...Vluchteling ![]() ------------------ Maxima, Willem....Aanschouw mijn Anus. Dank u. [Dit bericht is aangepast door drama (31-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wie van mij, bijvoorbeeld bij threads over Pim F., reacties heeft gezien, zal weten dat ik niet voor positieve discriminatie ben.
Wat 1 ding betreft zie ik toch hierin wel een pluspunt: Als de normen en waarden al niet of nauwelijks door de ouders bijgebracht worden, kun je niet vroeg genoeg ermee beginnen om dat op school te doen. Hier kan voorrang dus voordeling zijn.
|
![]() |
Klopt geen zak van die reden. Alle soorten mensen schrijven zich in voor die school, dit lijkt me een redelijke afspiegeling van de maatschappij dan. Waarom wil je dan "kunstmatig" daar de samenstelling van aanpassen? Als er nou eenmaal meer blanke kinderen op staan dan zwarte dan is dat gewoon zo. Dan is de maatschappij zo multicultureel, dan moet die school niet gaan proberen de maatschappij meer multicultureel te gaan maken dan dat ie eigenlijk is.
||
Citaat:
||
Citaat:
Sinds Wanneer is het 'Eigen volk' alleen maar blank? ![]() maareh dit is natuurlijk belachelijk, die directeur probeert discriminatie te stoppen door middel van discriminatie..
|
![]() |
Zoiets noemen ze toch positieve discriminatie? Alleen voor wie ?
![]() Die buitenlandse kindjes hebben er toch ok veel meer aan, als ze met meer Nederlandse kindjes omgaan, zodat ze hier zich snel thuis voelen, of zie ik da dan fout? Maar ja je kunt het denk ik vergelijken met dat hoge functies vaker aan vrouwen worden weggegeven, ondanks hun capaciteiten. Wanneer gaaan mensen nou es kijken naar de mensen zelf ipv het geslacht, kleur of afkomst of wat dan ook?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 |