Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als zo'n partij zou bestaan zou ik er lid van worden.
De SP is bvb. wel goed, maar ik haat juist het anti-militaristische 'Nederland moet uit de NATO' 'NATO moet ontbonden worden' 'Amerika is een rotland' 'het leger moet verdwijnen'... En bij bvb. de VVD haat ik juist weer hun anti-milieu-beleid... "Ikke ikke ikke en het milieu kan stikken." |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar uiteraard zijn er de ontelbare milieu-clubjes en hun werknemers die toch ook hun boterham willen verdienen. En dan kun je het toch niet maken om toe te geven dat er eigenlijk helemaal geen echte milieu-problemen meer zijn....... Ze zouden werkloos worden. En daarom verzinnen ze steeds nieuwe paniek. Niks nieuws dus. Overigens: wie herinnert zich nog de grote paniek over de z.g. zure regen ? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit vraag ik me ook weleens af... want aan de ene kant heb je het allochtonenprobleem waarvoor je dus extreem recht moet stemmen eigenlijk. maar het milieu is ook belangrijk. als de vervuiling nite met 10% daalt gaat het er echt nti goed uitzien.... over 10 jaar komen erin China meer auto's enzo en dat moet de Westerse wereld compenseren.
|
![]() |
[QUOTE]Joepie schreef:
Een goed milieu hebben we al jaren. Het gaat niet steeds beter met het milieu maar steeds minder slecht, een goed milieu valt wel te kombineren met een goied economisch beleid, maar wat een goed economisch beleid is hangt ook weer af van je politieke voorkeur, persoonlijk ben ik vooor consuminderen, wat niet hoeft te betkenene dat de economie in een dalletje raakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|