Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 13:00
marlies
marlies is offline
Ik hoorde daarnet op de radio dat Bush en Blair genomineerd zijn voor de nobelprijs van de vrede, dit is toch ronduit belachelijk!!?

wat vinden jullie?
Oud 05-02-2002, 13:03
Heraclitus
Heraclitus is offline
Bush, de man met het iq van een aardappel, de man die trots verkondigde de eerste oorlog van deze eeuw te beginnen, mag van mij de nobelprijs voor kwaadaardige stompzinnigheid winnen
Oud 05-02-2002, 13:05
waaromniet?
waaromniet? is offline
Áls dat zo is dan verliest de nobelstichting toch wel dat laatste beetje respect dat ze van mij nog hadden...
Oud 05-02-2002, 13:46
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Áls dat zo is dan verliest de nobelstichting toch wel dat laatste beetje respect dat ze van mij nog hadden...

Vooral omdat de nobelprijs voor de vrede niet wordt uitgereikt door de nobelstichting, maar door het Noorse parlement. En die zijn bepaald niet achterlijk, en zullen denk ik ook geen prijs aan Bush en Blair geven.
Nog afgezien van dat de Noren meestal controversie proberen te vermijden en de prijs aan 'veilige' mensen geven, zoals Mandela e.d.
Oud 05-02-2002, 13:51
The Wanderer
The Wanderer is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik hoorde daarnet op de radio dat Bush en Blair genomineerd zijn voor de nobelprijs van de vrede, dit is toch ronduit belachelijk!!?

wat vinden jullie?

Dat zou idd de grap van de eeuw zijn.

Oud 05-02-2002, 14:11
OI !emmol OI!
OI !emmol OI! is offline
bush en blair zijn inderdaad voorgedragen (door eennoorse rechte organistie) maar asl 1 van hun de nobelprijs voor de vrede krijgt benoem mij dan tot president (daar is namnlijk ook geen aanleidng toe)
Oud 05-02-2002, 16:44
Tampert
Tampert is offline
iedereen mag iemand voordragen voor de nobelprijs voor de vrefe, ik zie niet in wat er dan belachtelijk aan is. Als een of andere geestelijk gestoorde ziel mij gaat nomineren hoor je ook niemand ...

(hmm... even een brief naar Noorwegen sturen)
Oud 05-02-2002, 16:57
DEChengst
DEChengst is offline
Is toch prima ?

Peace through superior firepower !

-Desecrator
Oud 05-02-2002, 17:23
autodropje
autodropje is offline
ik vraag me af wie er in hemelsnaam de twee personen gaat nomineren die zo graag oorlogje willen spelen.
Oud 05-02-2002, 18:17
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
autodropje schreef:
ik vraag me af wie er in hemelsnaam de twee personen gaat nomineren die zo graag oorlogje willen spelen.

je moet voor de gein de lijst van vredesnobelprijswinnaars opzoeken... endan nog eens bedenken waarom je hem serieus neemt
Oud 05-02-2002, 18:37
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Arafat heeft die prijs ook gekregen en sindsdien hecht ik er dus niet al teveel waarde aan.
Oud 05-02-2002, 19:09
meneer G
meneer G is offline
Dat slaat inderdaad nergens op. Bush is wel de persoon die op oorlog kickt. Waar moet het toch heen met de wereld? Zal je zien dat ie nog wint ook, als je al die mensen ziet die Bush zo geweldig vinden.
Oud 05-02-2002, 22:22
Joostje
Joostje is offline
zodalijk krijgt Hitler er ook nog een postuum uitgereikt
Oud 05-02-2002, 23:08
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Tampert schreef:
iedereen mag iemand voordragen voor de nobelprijs voor de vrefe, ik zie niet in wat er dan belachtelijk aan is. Als een of andere geestelijk gestoorde ziel mij gaat nomineren hoor je ook niemand ...

(hmm... even een brief naar Noorwegen sturen)

Zullen we elkaar dan maar nomineren?
Oud 06-02-2002, 08:39
Verwijderd
Tis nog niet eens 1 april en ze komen al met deze flauwe grappen aanzetten. Bush en Blair, kom op zeg. Zouden ze Osama bin Laden niet meteen die prijs opsturen? Of is Ariel Sharon misschien een betere kandidaat?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:33
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Arafat heeft die prijs ook gekregen en sindsdien hecht ik er dus niet al teveel waarde aan.

Oud 06-02-2002, 12:01
Isa
Isa is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:

Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 15:23
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid:

Deze nominaties zijn niet aangedragen door de nobelprijsstichting, maar door een extreem-rechtse organisatie.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:13
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Even voor de duidelijkheid:

Deze nominaties zijn niet aangedragen door de nobelprijsstichting, maar door een extreem-rechtse organisatie.
Waarmee weer es bewezen wordt dat rechts-extremisten hersenloze wezens zijn. Ze vinden Bush/Blair zeker zo geweldig omdat ze een stel Afghanen over de kling jagen.

Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:22
meneer G
meneer G is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Waarmee weer es bewezen wordt dat rechts-extremisten hersenloze wezens zijn. Ze vinden Bush/Blair zeker zo geweldig omdat ze een stel Afghanen over de kling jagen.

Precies, kunnen die rechtse extremisten niet even nadenken?

Oud 06-02-2002, 19:23
McCaine
McCaine is offline
En ook voor de duidelijkheid, iedereen mag nomineren in principe, zolang je maar invloed hebt in t Noorse parlement. En ook het Noorse parlement heeft zo zijn aandeel rechtse idioten, helaas. Dat zegt niets over de uitslag, echter.
Oud 06-02-2002, 20:52
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet. Arafat heeft die prijs ook gekregen dus dan is Bush ook wel te verwachten.
Oud 06-02-2002, 20:56
Verwijderd
Genomineerd, ja...dat wil alleen zeggen dat ze voorgedragen zijn. Naar ik hoorde ging het om één of ander extreem-rechts partijtje in Noorwegen ofzo die Bush had genomineerd vanwege zijn strijd tegen het terrorisme (lees: de Islam).

Niet teveel acht op slaan dus.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:01
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet. Arafat heeft die prijs ook gekregen dus dan is Bush ook wel te verwachten.
misschien omdat dat van arafat ook fout was?
Oud 06-02-2002, 21:04
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
...dit is te erg voor woorden....*zucht*

Groetjes
Ben(die dit belachelijk nieuws vind
Oud 07-02-2002, 08:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
(lees: de Islam).

Duh...

Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 09:36
PrackaH
PrackaH is offline
Bush? Haha...Blair kan ik nog wel mee leven, met het idee dat ie een nobelprijs wint dan he? Maar Bush? Ronduit belachelijk...
Oud 07-02-2002, 11:22
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
marlies schreef:

wat vinden jullie?

nobelprijs voor de vrede is sowieso altijd belachelijk, ze hebben al tijden geen goeie kandidaten meer.
Oud 07-02-2002, 11:54
Verwijderd
Eigenlijk sinds de invoering van die Nobelprijs niet meer...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 21:52
Marnin
Marnin is offline
Citaat:
marlies schreef:

wat vinden jullie?

Dat las ik ook.
Vanwege hun "geweldige bijdrage" aan de strijd tegen het terrorisme.
Ik raad deze mensen aan te kijken bij het woordenboek bij de worden "oorlog" en "vrede"

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 23:28
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ach, Kissinger en Arafat hebben 'm ook gekregen, Bush of Blair kunnen er ook nog wel bij....
Oud 11-02-2002, 14:20
Floef
Floef is offline
Citaat:
Marnin schreef:
Dat las ik ook.
Vanwege hun "geweldige bijdrage" aan de strijd tegen het terrorisme.
Ik raad deze mensen aan te kijken bij het woordenboek bij de worden "oorlog" en "vrede"
Idd.
http://www.loesje.nl/posters/hlposte1.gif
Oud 17-02-2002, 21:59
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Als die theedoek van een Arafat een nobelprijs voor vrede kan krijgen kan Bush of Blair dat ook!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 09:30
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
ikhebveelschool! schreef:
Als die theedoek van een Arafat een nobelprijs voor vrede kan krijgen kan Bush of Blair dat ook!!
Terug naar school met jou...
Oud 18-02-2002, 09:38
Jozzy
Jozzy is offline
ikhbveelschool --> Beetje onzinnige opmerking dit. het is idd een rotzooitje in het Midden-Oosten, maar dat komt voor het overgrote deel door Mr. Sharon.....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:21
schaapjes
schaapjes is offline
Citaat:
ikhebveelschool! schreef:
13 jaar oud... en dat blijkt....

Enyway: bush KAN geen prijs krijgen want hij is een pop. Hij is een marionet, een symbool. Hij danst naar de pijpen van cheny... voor de rest doettie geen flikker...

En blair is een goede premier, maar een Nobelprijs voor vrede NIET... Hij wijdt niet zijn leven aan vrede.... Hij besteed er tijd aan, omdat dat zijn plicht is als premier... Alsie op zijn 60 NOG bezig is met vrede te promoten, en dat onbetaald, zou die er wel recht op hebben

Erik blair (george orwell) verdient wel de nobelprijs voor vrede overigens
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:58
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
schaapjes schreef:
En blair is een goede premier,

Nou ja, daar kun je over discussiëren. Hij kan goed goed gebakken lucht verkopen, als je het mij vraagt.

Citaat:
schaapjes schreef:
Erik blair (george orwell) verdient wel de nobelprijs voor vrede overigens
Misschien, maar die dingen worden niet postuum uitgereikt.
Oud 21-02-2002, 15:02
Verwijderd
En zijn Arafat en Pires ook genomineerd??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten