Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hij is gepakt toch?
ik las vanochtend in de krant dat hij een vrouw met een kettingslot de tanden uit haar mond had geslagen? Verkrachter had proefverlof Zus: 'Jack is gek' AMSTERDAM - De verdachte Eindhovense serieverkrachter, die eind vorige week werd gearresteerd, was met proefverlof gestuurd. Dit heeft zijn familie gisteren bevestigd aan deze krant. De 37-jarige Jack V. blijkt eerder veroordeeld wegens zedenmisdrijven, gewelddadigheden en brandstichtingen. De politie vermoedt nu dat hij tijdens zijn verlof in amper zes weken tijd vier vrouwen op beestachtige wijze verkracht heeft. De slachtoffers hebben stuk voor stuk een zwaar trauma overgehouden aan de gruwelmisdrijven. Jack V. , die eerder een voorwaardelijke tbs kreeg opgelegd, zat een celstraf van een jaar uit, eerst in de strafgevangenis in Sittard en later in Doetinchem. Op oudejaarsdag mocht hij twee maanden met verlof. Hij moest dan wel bij zijn broer Peter intrekken in het stadsdeel Stratum. Amper een dag later op 1 januari jl. werd het eerste slachtoffer verkracht op amper een paar honderd meter van deze flatwoning. Ook de plaatsen waar de andere drie slachtoffers gegrepen werden, liggen op een steenworp afstand van het huis. De dader gebruikte volgens de politie buitensporig veel geweld. Een van de slachtoffers werd na de verkrachting gedwongen haar adres te geven. Zij werd met een fietsslot de tanden uit de mond geslagen. Jack V.'s zus Ingrid V. (32) zegt het schandalig te vinden dat haar broer proefverlof kreeg. "Onbegrijpelijk. Ik schaam me kapot voor iedereen", aldus Ingrid die eerder al brak met haar broer. "Ik sta gewoon te trillen op mijn benen. Ik wil zo snel mogelijk verhuizen, weg uit Eindhoven. We wisten dat Jack gevaarlijk kan zijn. Zeker als hij te veel drinkt. Hij was altijd het zwarte schaap van de familie. Hij spoort niet, hij had gewoon tbs moeten krijgen. Dan hadden ze hem misschien kunnen helpen." Jack V. blijkt al van kinds af aan een probleemgeval. Hij groeide op in een gezin met zeven kinderen, vijf jongens en twee meisjes, in de wijk Stratum. Volgens de zus werd de moeder vroeger thuis mishandeld door de vader, die ook dronk. Beide ouders zijn in juli 2000 kort na elkaar overleden. Jack V. verbleef sinds zijn negentiende ook zo'n vier jaar lang in de jeugdinrichting Wapenveld bij Zwolle. De verdachte werd afgelopen vrijdag door een arrestatieteam overmeesterd in de Albert Heijn aan de Leenderweg in Eindhoven, waar hij een pizza en drank zou gaan halen. De woning van zijn broer werd al enkele dagen in de gaten gehouden door een politieobservatieteam. Cola-Jack Peter V. (36): "Jack bleef wel erg lang weg. Ik dacht: 'hij zal wel in de kroeg zitten'. Maar rond 20.30 uur viel de politie met tien man binnen. Ze namen al zijn kleding, schoenen, zelfs zijn aftershave mee. Ook mijn Batavusfiets is in beslag genomen." De broer zegt al die weken niets gemerkt te hebben. "Jack zat meestal laat te chatten als ik sliep. Hij dronk veel, heel veel. Ik weet zeker dat als hij de dader is hij flink zat moet zijn geweest. Als hij nuchter is, zou er bij hem een belletje gaan rinkelen, zo van dit is fout. Ooit heeft hij vijf jaar lang geen druppel gedronken. Iedereen noemde hem cola-Jack. Toen ging het best goed met hem. Maar steeds als hij gezopen heeft, denkt hij dat hij alles mag en kan. Hij wordt impulsief, agressief. Maakt ook met iedereen ruzie. Hij denkt dan dat hij onoverwinnelijk is of zo. Jack mag dan ziek zijn maar hij blijft mijn broer. Ik zal hem ook nooit laten vallen." De broer zegt dat hij voor Jacks proefverlof schriftelijk moest verklaren dat Jack V. bij hem in huis zou verblijven. "Ik vind het vreselijk. Nieuwjaarsnacht zijn we nog doorgezakt. Ik ben toen gaan slapen. Hij vertelde nog dat hij alles kon krijgen in de bajes. Canal+, sekslijnen, noem maar op. Dat is toch niet te geloven?" Jack V. werd eerder ook aangeklaagd wegens een ernstige vorm van stalking en doodsbedreiging van zijn ex-vriendin. De rechter-commissaris heeft zijn voorlopige hechtenis gisteren met tien dagen verlengd. Volgens de persofficier ontkent de verdachte elke betrokkenheid. De politie hoopt nu aan de hand van dna-bewijs de verkrachtingszaken op te kunnen lossen. bron: http://krant.telegraaf.nl/krant/vand...oefverlof.html
|
![]() |
Blablabla, 't blijft m'n broer, blablabla
Ze zouden 'm gvd met een nijptang al z'n tanden en nagels - ook van de tenen - langzaam uit moeten trekken. En vervolgens vastbinden met dat fietsslot ergens op Stratumseind. Dan mag je 3 stenen naar 'm gooien voor een euro. Van de opbrengst worden z'n slachtoffers opgelapt. Mee eens? Stem Pim!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
n goeie vriendin van me woont in een straat waar 2 weken geleden een meisje van haar leeftijd is verkracht.. afgelopen zaterdag bij het stappen voelde ze zich niet goed, dus ze vroeg of ik r effe thuis wilde brengen.. nix vreemds gezien onderweg, maar voor hetzelfde geld.........
||
Citaat:
waarom zeggen ze altijd dingen als: "op beestachtige wijze" of: "op een gruwelijke manier". Als ze zo dol zijn op sensatie, zeg dan gewoon wat er gebeurt is....
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Jezus man , je kan echt nooit meer ergens veilig lope. Ik vind mensen die mensen verkrachten echt zulke zielige wezentjes. Jezus kunne ze nie gewoon zonder verkrachting sex hebbe ofzo? kunne ze helemaal niemand krijge. Bah ik krijg gewoon kippevel van dat soort mense. Maarja...
||
![]() |
Citaat:
het is ziek .. maar sommige mensen kicken daarop ...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vind eht zielig voor beide partijen..de verkrachter en de verkrachtte... ik zou er niet wegblijven aangezien het inderdaad overal gebeurt....Je zou zelfs kunnen zeggen dat verkrachters die plaats nu mijden omdat er pas iets is gebeurt....naja Het is en blijft zielig als men zo alleen aan zijn trekken komt.....
greetz Sharky
||
![]() |
Citaat:
Diegenen die het om macht over de vrouw/man te doen is; diegenen die niet aan zijn/haar trekken komt; en dan was er nog een groep volgens een professor psychologie, maar die ben ik vergeten. Dus het gaat niet alleen maar: niet aan de trekken komen....... was het maar zo... dan konden ze een hulpinstantie oprichten waarbij vrouwen gratis of voor weinig sex met hun willen bedrijven. Of dan konden ze gratis ingeschreven worden bij een datingbureau ofzo. Ik heb i.i.g. nooit medelijden met de verkrachter. Suzan
||
![]() |
Citaat:
Suzan
|
ja ok daar zit wat in maar toch is de persoon die verkracht zielig( niettemin ook een klootzak hoor!!!) Hij zal het doen omdat er iets in zijn leven is waaraan hij zich stoort! Iemand die macht over een andere vrouw wil hebben zal misschien vroeger een moeder hebben gehad die macht over HEM had en hem alle kanten van de kamer liet zien.....
Maar het liefste zou ik eigen recht in hadnen nemen bv: Wat doe je als: Iemand is verkracht........... maar (zodra je na 5 jaar moeilijk proberen van het weer op de rails krijgen van het slachtoffer......) je de dader niet kunt vervolgen omdat het slachtoffer te labiel is om het weer boven te halen!!!! Ik wil het liefst binnekort iets gaan organiseren om die klootzak te laten betalen..... wat doe je dan????
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou ik dus niet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlandse journaliste verkracht door Taliban' Gatara | 39 | 02-06-2009 16:50 | |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 | |
Meisje (13) toch niet verkracht.... Demeter | 10 | 12-10-2002 15:41 | |
Te lage straffen voor verkrachting Verwijderd | 22 | 08-05-2002 19:59 |