![]() |
|
je bent pas 14, dan is het heel normaal hoor, als je kleine borsten hebt.
maar al zouden ze klein blijven, dan zou het nog niet zo heel erg zijn hoor, want al is het verschrikkelijk cliché om het te zeggen: uiteindelijk gaat het toch écht om je innerlijk! (en ja, dat is ook wat mannen vinden!) ![]()
||
Citaat:
zo is het meestal, maar er zijn natuurlijk zat uitzonderingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat wordt daar ook vaak gedaan hoor ![]() maar het is met een test aangetoont dat het 90% is en als je zwanger bent wordt het meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wou ik gewoon effe zeggen. Emn om antwoord te geven; je hebt geen kleine borsten. Ze zullen zeker weten nog groeien. Je bent nog maar 14. Ik ken zat meisjes die 14 zijn en die nog bijna niks hebben. En als je klein en mager bent kan het nog steeds heel goed zijn dat je grote borsten krijgt. Bij vrouwen wordt voornamelijk het vet opgeslagen in de billen en borsten.
|
Je borsten worden heus wel groter
![]() als je klein en dun bent gaat minder snel maar je hoeft er niet bang voor te zijn. Er zijn meer dan genoeg voordelen aan kleine borsten hoor ![]() Want met sommige mensen met grote borsten krijgen ook gauwer last van hun rug door dat 'extra' gewicht. En denk dan als t al redelijk groot is 1 Kg. of meer. Ik zeg altijd: wees altijd blij met wat je hebt, het kan alleen beter worden ![]()
|
![]() |
toen ik 14 was woog ik 48 en had 70AA, nu ben ik bijna 18, weeg 50 kg en heb 75B (een redelijke maat schijnt, al kan het in mijn ogen natuurlijk veel beter)
maar don't worry, komt wel, het is trouwens lichterfelijk, dus kijk ook naar je ma's tieten
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb ook amper wat, en ik heb ook een hele lieve vriend die heir niet mee zit, dus xou me maar niet al te veeel zorgen maken. Ik wil natuurlijk ook wel meer, maar me vriend houdt toch wel van me. (zegt ie) dus jij moet je nie druk maken, je zal vast wel es een hele lieve vriend krijgen (of een vriendin) die zich nie druk maakt om jouw cupmaat
|
Toen ik 14 was (1.65 m, 54 kg) had ik cup 75A
Nu ben ik 15, (1.65m, 54 kg) en heb cup 75C dus het kan heel snel groeien(hoeft natuurlijk niet), ik zou me maar niet te veel zorgen maken, al pas je met kleinere borsten veel meer en mooiere bh's enzo, ikzelf vind het ook mooier, tis handiger, maar t groeit vast nog wel |
![]() |
|
Maak je niet druk om je borsten. Ze groeien echt nog wel hoor! Kijk over een paar jaar nog maar eens, als je dan nog niet tevreden bent en als je er psychisch onder gebukt gaat dan zou je een borstvergroting kunnen overwegen. Maar om daar op deze leeftijd al over te kunnen beslissen.
Je moet ook oppassen met het vergelijken van jezelf met anderen. Bij ieder mens is de "groeitijd" anders. Jouw tijd komt ook nog wel hoor! SUCCES! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
kleine borsten zuipenvoorleven | 16 | 16-05-2010 19:54 | |
Liefde & Relatie |
Kleine borsten Dreadful | 60 | 30-09-2009 10:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten vs kleine penis .... wat is het ergste ? heyidk | 46 | 14-09-2009 19:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
grote borsten kleine borsten lady of the dark | 84 | 17-07-2002 15:05 |