Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En hij is van creative zeg je. Moet je eens op de soundblaster kijken naar het type/merk en dan op creative.com ernaar kijken of anders eens in de winkel waar je hem gehaald heb gaan vragen. |
![]() |
|
Volgens mij hoef je enkel nieuwe hardware toe te voegen en de sound blaster pro te kiezen...Het zou standaard in windows xp zitten...waarschijnlijk ook in 98
Edit: Nieuwe hardware toevoegen->uit lijst kiezen->Creative->sound blaster 16 awe 32 or compatible in xp in windows 98 moet er zeker iets dergelijks zijn...ik herinner me zelfs er geinstalleerd te hebben in de hoop geluid te hebben voor dos games onder windows...maar dat was tevergeefs... Absoluut de creative drivers proberen die werden meegeleverd met windows Post nog iets als dit tot niets leidt
Laatst gewijzigd op 30-11-2002 om 17:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
win95 draait er zeker wel op hoor...
dus heb je dos drivers nodig...die staan echt wel op creative http://be.europe.creative.com/suppor...rs/welcome.asp Hier moet je enkel je sound blaster kiezen en het juiste besturingssysteem...succes
||
Citaat:
![]()
|
|