Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2002, 09:46
pietjepoet
pietjepoet is offline
ik zit nu al eeuwen te zoeken op google.com en creative.com maar ik kan die *** driver voor mijn sound blaster pro nie vinden iemand iedeetje of weet waar ie staat
Oud 30-11-2002, 10:58
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Is die Soundblaster Pro wel van Creative? Het kan dat het een Soundblaster Pro compatible kaart is.
Oud 30-11-2002, 13:03
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
pietjepoet schreef:
ik zit nu al eeuwen te zoeken op google.com en creative.com maar ik kan die *** driver voor mijn sound blaster pro nie vinden iemand iedeetje of weet waar ie staat
Zat er geen cd met de drivers voor je soundblaster card erbij toen je hem kocht??? staan meestal ook de drivers op.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 16:30
pietjepoet
pietjepoet is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
Zat er geen cd met de drivers voor je soundblaster card erbij toen je hem kocht??? staan meestal ook de drivers op.
ehm ja zat erbij maarjah als ie kapot is (en ja hij is van vreative want ik heb em ook een adneren x gedownload van daar) maar die is er niet meer door oudheid want dat ding is 7 jaar oud
Oud 30-11-2002, 17:29
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
pietjepoet schreef:
ehm ja zat erbij maarjah als ie kapot is (en ja hij is van vreative want ik heb em ook een adneren x gedownload van daar) maar die is er niet meer door oudheid want dat ding is 7 jaar oud
Is de cd kapot of de soundblaster?? of wat bedoel je.
En hij is van creative zeg je. Moet je eens op de soundblaster kijken naar het type/merk en dan op creative.com ernaar kijken of anders eens in de winkel waar je hem gehaald heb gaan vragen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:35
Droyd
Droyd is offline
Volgens mij hoef je enkel nieuwe hardware toe te voegen en de sound blaster pro te kiezen...Het zou standaard in windows xp zitten...waarschijnlijk ook in 98

Edit: Nieuwe hardware toevoegen->uit lijst kiezen->Creative->sound blaster 16 awe 32 or compatible in xp

in windows 98 moet er zeker iets dergelijks zijn...ik herinner me zelfs er geinstalleerd te hebben in de hoop geluid te hebben voor dos games onder windows...maar dat was tevergeefs...

Absoluut de creative drivers proberen die werden meegeleverd met windows

Post nog iets als dit tot niets leidt

Laatst gewijzigd op 30-11-2002 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 23:01
pietjepoet
pietjepoet is offline
Citaat:
Droyd schreef:
Volgens mij hoef je enkel nieuwe hardware toe te voegen en de sound blaster pro te kiezen...Het zou standaard in windows xp zitten...waarschijnlijk ook in 98

Edit: Nieuwe hardware toevoegen->uit lijst kiezen->Creative->sound blaster 16 awe 32 or compatible in xp

in windows 98 moet er zeker iets dergelijks zijn...ik herinner me zelfs er geinstalleerd te hebben in de hoop geluid te hebben voor dos games onder windows...maar dat was tevergeefs...

Absoluut de creative drivers proberen die werden meegeleverd met windows

Post nog iets als dit tot niets leidt
wa je zegt ik post maar weer ikz zei 7 jaar oud weet nie maar een 7 jaar ouwe pc moet je voorstellen als 40 ram 166mhz(enige goeie is me video kaart en me cd rom) en win 95 98 draait niet egt op dit ding
Oud 01-12-2002, 12:16
Droyd
Droyd is offline
win95 draait er zeker wel op hoor...

dus heb je dos drivers nodig...die staan echt wel op creative

http://be.europe.creative.com/suppor...rs/welcome.asp

Hier moet je enkel je sound blaster kiezen en het juiste besturingssysteem...succes
Oud 01-12-2002, 16:37
pietjepoet
pietjepoet is offline
Citaat:
Droyd schreef:
win95 draait er zeker wel op hoor...

dus heb je dos drivers nodig...die staan echt wel op creative

http://be.europe.creative.com/suppor...rs/welcome.asp

Hier moet je enkel je sound blaster kiezen en het juiste besturingssysteem...succes
nou vind een wonder maar hij staat er neit bij (heb ik ook al 200x geprobeert daar zelf op alletalen maar hij kan em niet vinden (en 98 draait hier egt niet op moet je voor de lol is uitproberen op zo'n k*t pc)
Oud 05-12-2002, 09:21
Beyoned
Beyoned is offline
www.driversguide.com

all
drivers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten