Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2002, 08:19
niceman1984
niceman1984 is offline
Ik ben nu nog 17 1 jaar te jong voor om te gaan stemmen maar in 2006 (over 4 jaar weer nieuwe verkiezingen) ga ik stemmen op meneer Fortuyn ! de meeste vrienden van me gaan ook op fortuyn stemmen ! die zijn allemaal over de 18 shit man was k maar 18! maar over 4 jaar heeft u mij stem iedergeval meneer Fortuyn!!!!
Advertentie
Oud 05-03-2002, 08:20
Internationalist
Internationalist is offline
Als je een slotjuh wil voorkomen: vink verwijderen aan en enter

Slotjuh.
Oud 05-03-2002, 08:25
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Als je een slotjuh wil voorkomen: vink verwijderen aan en enter

Slotjuh.

stukje gelezen:

Hier in Nederland zitten echt niet die arme sloebers die je altijd op tv ziet, want die hebben helemaal geen geld om hiernaartoe te komen !!!

Die gasten ofwel (criminelen) die hier zitten en naartoe komen, zijn de uitbuiters, die zich absoluut niets aantrekken van de regels, normen en waarden in dit land, en alleen maar proberen hier een moslimstaat te stichten...
en Nederland is daar natuurlijk de perfecte plek voor, dat weten ze allemaal, met op dit moment al die linkse ratten aan de macht !!!

en voor die mensen die nu nog steeds liggen te slapen en denken: dat is een illusie, wil ik zeggen: 8 jaar paars was een sprookje !!!

Go Pim Fortuyn, your the best !!!

Oud 05-03-2002, 08:28
Internationalist
Internationalist is offline
Oud 05-03-2002, 08:35
Arita
Arita is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
Ik ben nu nog 17 1 jaar te jong voor om te gaan stemmen maar in 2006 (over 4 jaar weer nieuwe verkiezingen) ga ik stemmen op meneer Fortuyn ! de meeste vrienden van me gaan ook op fortuyn stemmen ! die zijn allemaal over de 18 shit man was k maar 18! maar over 4 jaar heeft u mij stem iedergeval meneer Fortuyn!!!!
sooooooo????.......beetje aandacht tekort?

Oud 05-03-2002, 08:39
Neo Hippie
Neo Hippie is offline
Je bent net zo'n aandachtgeil figuurtje als je grote voorbeeld

Heil Kabouter plop
Oud 05-03-2002, 08:55
PrackaH
PrackaH is offline
Misschien slaat het helemaal nergens op, maar dan moeten jullie het zeggen. Ik dacht net iets he: volgens mij zijn jullie niet zo blij met de allochtonen in dit land? Kan dat kloppen, want ik vond het niet echt duidelijk overkomen.

*voor mensen die bovenstaand tekstje verkeerd begrijpen: Dit is dus ironisch bedoelt...*
Oud 05-03-2002, 08:56
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Neo Hippie schreef:
Je bent net zo'n aandachtgeil figuurtje als je grote voorbeeld

Heil Kabouter plop

Zelfs Vader Abraham is goed bevriendt met Pim Fortuyn zotezien! : Fantastisch!!!

Oud 05-03-2002, 09:01
Boogie
Boogie is offline
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002234.html
Oud 05-03-2002, 09:02
Boogie
Boogie is offline
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002281.html
Oud 05-03-2002, 09:03
Boogie
Boogie is offline
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002214.html
Oud 05-03-2002, 09:04
Boogie
Boogie is offline
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002246.html
Oud 05-03-2002, 11:51
Isa
Isa is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
stukje gelezen:

Hier in Nederland zitten echt niet die arme sloebers die je altijd op tv ziet, want die hebben helemaal geen geld om hiernaartoe te komen !!!

wat een bullshit.

Die gasten ofwel (criminelen) die hier zitten en naartoe komen, zijn de uitbuiters, die zich absoluut niets aantrekken van de regels, normen en waarden in dit land, en alleen maar proberen hier een moslimstaat te stichten...

pleur die er dan uit, maar laat de onschuldige asielzoekers daar niet de dupe van worden.

en Nederland is daar natuurlijk de perfecte plek voor, dat weten ze allemaal, met op dit moment al die linkse ratten aan de macht !!!

en voor die mensen die nu nog steeds liggen te slapen en denken: dat is een illusie, wil ik zeggen: 8 jaar paars was een sprookje !!!
Go Pim Fortuyn, your the best !!!
het domme aan Pim is dat hij vind dat we al die criminele buitenlandse kutjochies niet weg moeten sturen wat ze ook doen, maar juist de onschuldige mensen buiten NL wilt hij weg hebben.
daarom stem ik zeker niet op hem.
pleur dan toch gewoon de zware criminelen eruit, zij zijn degenen die last veroorzaken, niet onschuldige asielzoekers die nog niet in nederland zitten.
Oud 05-03-2002, 12:09
dystopia
dystopia is offline
Sorry, maar er zijn al ontzttend veel andere topics over Pim Fortuyn. In die andere topics kun je je mening uiten. Kijk even verder op pagina 1, 2, 3 etc. etc.

Bedankt

(gesloten)

Regels voor berichten