![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien ken je huid er gewoon niet tege ohwwz hij was scheef gezet hmm das minder [Dit bericht is aangepast door GUANO APES!! (15-11-2001).]
|
1 jaar, ik zou het niet doen. Ik heb hem er ook al van het begin af aan last van gehad. Maar als je het echt wilt moet je gelijk een staafje laten zetten, want ik ben begonnen met een ringetje en dat is hij het snelst van ontstoken.... En ik had ook echt staal in mijn lichaam vanplaats chirurgies staal...
Het gaat stukje bij stukje beter, maar de pijn van het staafje en het rode rondje erom heen verdwijnt maar nie! Ik heb van alles geprobeert..... met zalfjes, spuit spul etc. Gebruik geen Betardine, is erg slecht! en voor de rest! Laat je goed adviseren! ![]() succes
|
Tip: navelpiercings doen er ongeveer 8 weken over om te helen. Denk dus niet na twee weken van: tzal wel weer over zijn. Bij mij is de piercing dan ook zo'n 8 weken ontstoken geweest. Heel vervelend, en ook pijnlijk.
Wat belangrijk is: elke dag schoonmaken, de eerste weken 2 tot 3 keer per dag. Niet teveel aanzitten en als hij ontstoken is niet de hele tijd het vuil eruit knijpen, maar alleen als je onder de douche staat en hem meteen kan desinfecteren. Bij mij werkte het, want hij is nu al vanaf augustus helemaal geheeld en ziet er mooi uit. ![]() Maar weet waar je aan begint! Cat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb nu 5,5 jaar een navelpiercing. Pijn? Welnee. Een klein speldenprikje was het enige dat ik voelde toen.
Laten zetten bij Tattoo Bob (nu Body Flair) in Rotterdam.
|
Verwijderd
|
Ik heb er eentje.
Ik heb m bij elkaar nu zo'n 3 jaar. Hij was een keer dichtgegroeid binnen 1 dag dus toen heb ik m opnieuw laten zetten middenin Spanje. Wat me opviel was dat ze het beter deden dat in nederland en dat het ook goedkoper was. In Nederland was ie scheef gezet in SPanje had ik een nieuw ringetje gekocht maar ik kreeg m er niet in bleek dat ie dicht was gegroeid. In Nederland kostte het 100 gulden en in Spanje iets van 60 en daar was ie nog recht gezet ook!!! |
![]() |
|
kheb een bijna 2 maanden ofzo en het gaat goed
![]() Met het zetten deej et echt pijn!! ![]() ![]() de eerste dagen deej schoonmaken en bewegen nog pijn maar nu niet meer, er komt alleen soms tijdens het op en neer bewegen of schoonmaken wit pus ofzo uit ![]() Maarja, ik zal blij zijn als het genezen voorbij is, tot nu toe schijnt me lichaam em te accepteren ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb er ook een half jaartje ofzo
idd denke r goed over na, want dat ding kan een hele tijd gaan ontsteken heeft ie bij mij ook gedaan ik kreeg een heel vreemd advies van degene die mijn piercing heeft gezet. Namelijk water en met zeezout.. het hielp absoluut niet en toen ben ik met sterilon begonnen en hij was binnen een week genezen! Tip!! xxx evelyn
||
Citaat:
ik heb hem vaak en goed schoon gehouden met betadine en er is niks mis gegaan, dus volgens mij helpt betadine wel maarja ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() weetje wat mij opvalt aan mijn piercing zodra ik wat lichter wordt van gewicht dat hij minder ontstoken is, dan wanneer ik heel vet gegeten enz. heb.. (buik uitzet etc) Dus eigenlijk heb ik een lijnpiercing...
|
Tsss, het lijkt wel of bijna iedereen die een piercing heeft, er ook veel last van heeft (gehad). Ik wou er eerst ook per se een maar ik begin toch wel te twijfelen... En echt origineel is het ook niet meer om een piercing te hebben. Volgens mij heeft 1 op de 5 mensen er minstens wel een!
||
Citaat:
ik heb dus een staafje laten schieten omdat ik het mooier en makkelijker vond zitten. maar ik heb dr wel last van ![]()
|
![]() |
FF een vraagje.. ik zet het hier maar neer..
voor mensen met een STAAFJE: die van mij is sinds gisteren roodachtig. ik heb hem nu iets van 3 weken. het lijkt wel of er een schijf onder me huid zit. zo voelt het aan iemand ervaring??? ik heb al gebeld naar die piercing vent.. die zei dat als er vocht uitkwam dat ik dan terug moest komen dat hij er dan een ringetje inzette MAAR ik WIL geen ringetje ?????????????????????????
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
het voelde hard aan.. deed een beetje zeer.. en was rood.. MAAR nu is het helemaal over.. er is nu nix meer aan de hand heel gek ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb em bijna 2 maanden en et komt er nog steeds uit maar alleen als ik in de huis eromheen knijp. Maar ik maak em niet met alcohol schoon, maar met Uni Cura.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wie heeft hier piercings/tattoeages? Ilona1 | 52 | 10-12-2002 13:43 | |
Liefde & Relatie |
Oppervlakkige vrienden.. bitsj | 35 | 01-11-2002 13:40 |