Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sowieso hebben we net de olympische spelen gehad in Amerika....op dat moment kun je ome Osama er ff niet bij hebben; stel je voor dat er tegelijk met de Olympische spelen nieuws is over Osama........BOEM! dag hotel van de schaatsploeg (of iets dergelijks
![]() Ze houden hun mond er ff over...omdat ze mogelijk hem aardig op het spoor zijn....en als je iets niet kan gebruiken in zo'n situatie....dan is het de pers wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er alleen mijn twijfels bij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is gewoon een overkill aan Osama-nieuws geweest imho en dat was niet meer interessant en er zal weinig nieuws te vertellen zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik betwijfel of het amerika een reet zal schelen waar osama uithangt..
Ze hebben nu tenslotte wat ze willen, de strijd tegen het terrorisme -een zeer selectieve strijd ook- is er alleen maar om de oorlogen tegenover de publieke opinie te rechtvaardigen.
|
Ik las een aantal weken geleden in de krant dat OBL waarschijnlijk al dood is. Hij is nl. zwaar nierpatient, en tijdens de bombardementen heeft hij hoogstwaarschijnlijk geen kans gehad om op tijd zijn nierdialyses uit te voeren... op zijn laatste video zag hij er slecht en vermoeid uit... als dit verhaal waar is is het een enorme anti-climax voor de VS.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou 1 ding weet ik heeeeeeel zeker, die Bin Laden is duzzz echt niet dood!!!Daar ben ik van overtuigd. Ik bedoel als je al zo'n grote aanslag kan plegen op het belangrijkste gedeelte van Amerika. Als je dat voor elkaar krijgt, denk dan maar niet dat mensen je zomaar 1,2,3 kunnen doden. Die ***eikel is allang gevlucht...
Misschien wel naar ons land???.... Ik denk dat hij toch weer een keer onverwacht zal toeslaan, als we de aanslag daar in Amerika een beetje vergeten zijn.Dus wees voorbereid MENSEN... Wie weet, ik hoop het in ieder geval niet!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is een interessant artikel, desondanks. Het gaat over de (in)efficiency van de CIA en of de VS een tweede 11e-9e kan verwachten. Suzan
||
![]() |
Citaat:
![]() Suzan
|
![]() |
|
|