Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2002, 19:03
italianboy
italianboy is offline
Is dit weer een stukje hoogwaardige verhullende journalistiek van de Amerikanen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2002, 19:12
Isa
Isa is offline
misschien omdat ze bin laden niet hebben gevonden en omdat er dus niks meer over te vertellen valt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 19:15
Joostje
Joostje is offline
ze vinden hem nooit, dus laten we snel vergete wat de amerikanen ook al weer in aghanistan deden
Oud 03-03-2002, 20:30
Noordpool-pinguin
Noordpool-pinguin is offline
Dat komt vast omdat Osama een hele goede vermomming heeft!

Oud 03-03-2002, 20:38
Lollypopje
Lollypopje is offline
Vlak na de aanslagen riepen de Amerikanen dat ze Bin Laden binnen afzienbare tijd zouden oppakken. Helaas bleek dit optimisme niet op waarheid te berusten. Ik denk dat ze niet weer zo'n grote blunder willen maken, zoals bij Vietnam destijds en dat ze daarom niks meer over hun (in feite mislukte) zoektocht naar Bin Laden naar buiten brengen. Want dat ze hem nog steeds niet hebben is eigenlijk gewoon aan hun onmacht te wijten, ze dachten dat ze hem wel ff konden oppakken, maar dat bleek dus niet 'zomaar' te gaan. Hierin hebben ze zich dus heel erg vergist en om die fout als t ware te verbergen, propageren ze er niet meer over.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 21:00
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Dat vraag ik mij de eigen ook wel 's af. Misschien is ie wel dood.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 21:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:

als ie dood was was er een nieuwe amerikaanse feestdag ingelast oid. niet gebeurt dus onwaarschijnlijk
Oud 03-03-2002, 21:05
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Joostje schreef:
als ie dood was was er een nieuwe amerikaanse feestdag ingelast oid. niet gebeurt dus onwaarschijnlijk

Hij kan natuurlijk wel dood zijn, daarom hebben ze hem misschien niet gevonden. Misschien ligt ie wel diep onder de grond begraven. Vinden doen ze hem dan toch niet in eerste instantie.

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 21:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
ze willen niet afgaan, ze zouden m supersnel pakken, maar dat wil dus niet echt lukken, ik denk bovendien niet dat ie al dood is, helaas.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 21:49
pseudoniem
pseudoniem is offline
Citaat:
Lollypopje schreef:
Vlak na de aanslagen riepen de Amerikanen dat ze Bin Laden binnen afzienbare tijd zouden oppakken. Helaas bleek dit optimisme niet op waarheid te berusten. Ik denk dat ze niet weer zo'n grote blunder willen maken, zoals bij Vietnam destijds en dat ze daarom niks meer over hun (in feite mislukte) zoektocht naar Bin Laden naar buiten brengen. Want dat ze hem nog steeds niet hebben is eigenlijk gewoon aan hun onmacht te wijten, ze dachten dat ze hem wel ff konden oppakken, maar dat bleek dus niet 'zomaar' te gaan. Hierin hebben ze zich dus heel erg vergist en om die fout als t ware te verbergen, propageren ze er niet meer over.
Voor zover ik weet hebben ze juist gezegd dat het wel 2 jaar kan duren... Het zou me niets verbazen dat hij ooit nog wel gevonden wordt.

Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 10:57
tester34
tester34 is offline
Sowieso hebben we net de olympische spelen gehad in Amerika....op dat moment kun je ome Osama er ff niet bij hebben; stel je voor dat er tegelijk met de Olympische spelen nieuws is over Osama........BOEM! dag hotel van de schaatsploeg (of iets dergelijks )

Ze houden hun mond er ff over...omdat ze mogelijk hem aardig op het spoor zijn....en als je iets niet kan gebruiken in zo'n situatie....dan is het de pers wel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:

Dat is misschien ook zo, vandaar dat ze laatst aan de familie van Bin Laden gevraagd hebben DNA af te staan. Dit hebben ze geweigerd.

Ik heb er alleen mijn twijfels bij.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 11:02
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Ik heb er alleen mijn twijfels bij.
Ach, zelfs als-ie dood is, heb je grote kans dat ze het nooit met zekerheid zullen kunnen zeggen of hardmaken.

Is gewoon een overkill aan Osama-nieuws geweest imho en dat was niet meer interessant en er zal weinig nieuws te vertellen zijn..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:19
meneer G
meneer G is offline
Hij kan niet worden gevonden en dan laat Amerika tuurlijk niets horen, maar zodra hij weer gesignaleerd is zit het nieuws er weer vol mee. Slim he, zo hoor je alleen de goede dingen over Amerika.
Oud 04-03-2002, 13:22
meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:
Lollypopje schreef:
Vlak na de aanslagen riepen de Amerikanen dat ze Bin Laden binnen afzienbare tijd zouden oppakken. Helaas bleek dit optimisme niet op waarheid te berusten. Ik denk dat ze niet weer zo'n grote blunder willen maken, zoals bij Vietnam destijds en dat ze daarom niks meer over hun (in feite mislukte) zoektocht naar Bin Laden naar buiten brengen.om die fout als t ware te verbergen, propageren ze er niet meer over.
helemaal mee eens

Oud 04-03-2002, 14:16
slisje
slisje is offline
Het beste wat de duivel ooit deed vertellen was dat hij de duivel niet was...
Soms wil je iemand ook niet vinden, aangezien die persoon wel eens iets anders kan vertellen dan de waarheid die we nu voor handen hebben.
Oud 04-03-2002, 14:21
Mugshot
Mugshot is offline
Ik betwijfel of het amerika een reet zal schelen waar osama uithangt..
Ze hebben nu tenslotte wat ze willen, de strijd tegen het terrorisme -een zeer selectieve strijd ook- is er alleen maar om de oorlogen tegenover de publieke opinie te rechtvaardigen.
Oud 04-03-2002, 16:20
bonkesone
bonkesone is offline
hij is misschien dood, duh!!!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 12:43
The Chameleon
The Chameleon is offline
Ik las een aantal weken geleden in de krant dat OBL waarschijnlijk al dood is. Hij is nl. zwaar nierpatient, en tijdens de bombardementen heeft hij hoogstwaarschijnlijk geen kans gehad om op tijd zijn nierdialyses uit te voeren... op zijn laatste video zag hij er slecht en vermoeid uit... als dit verhaal waar is is het een enorme anti-climax voor de VS.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:09
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Nou 1 ding weet ik heeeeeeel zeker, die Bin Laden is duzzz echt niet dood!!!Daar ben ik van overtuigd. Ik bedoel als je al zo'n grote aanslag kan plegen op het belangrijkste gedeelte van Amerika. Als je dat voor elkaar krijgt, denk dan maar niet dat mensen je zomaar 1,2,3 kunnen doden. Die ***eikel is allang gevlucht...
Misschien wel naar ons land???....
Ik denk dat hij toch weer een keer onverwacht zal toeslaan, als we de aanslag daar in Amerika een beetje vergeten zijn.Dus wees voorbereid MENSEN...

Wie weet, ik hoop het in ieder geval niet!!!

Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 22:28
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Shorty Number 1 schreef:
(...)
Ik denk dat hij toch weer een keer onverwacht zal toeslaan, als we de aanslag daar in Amerika een beetje vergeten zijn.Dus wees voorbereid MENSEN...

Wie weet, ik hoop het in ieder geval niet!!!

Tip: lees Time van deze week en laat je paranoia maken
Het is een interessant artikel, desondanks. Het gaat over de (in)efficiency van de CIA en of de VS een tweede 11e-9e kan verwachten.

Suzan

Oud 11-03-2002, 22:52
Dikkie
Dikkie is offline
ik wist vanaf het begin al dat ze bin laden toch nooit zouden vinden
Oud 11-03-2002, 22:57
Verwijderd
waarschijnlijk zit bin laden in de geheime kamer in de kelder van het witte huis, waar hij elke avond de dochters van bush moet verwennen met z'n baard...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 12:08
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
steventenhave schreef:
waarschijnlijk zit bin laden in de geheime kamer in de kelder van het witte huis, waar hij elke avond de dochters van bush moet verwennen met z'n baard...
AuW! Dat prikt!

Suzan

Reageren

Regels voor berichten