Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() door sommige mensen wordt beweert dat Jezus het met Maria Magdalena deed en anderen menen dat hij het met mannen deed. Maar goed..... ![]() ![]() |
![]() |
|
Waarom niet in de eerste plaats de religie afschaffen?Maar goed,dat heb ik al in een andere topic gezegd.Ik vind dat als de " bedenkers" van het christendom (die nu nog in leven zijn,lees
![]()
|
Naar mijn mening druist het celibaat in tegen de natuurlijke drift tot voortplanten en priesters de laan uit trappen, nadat ze (bijvoorbeeld) een kind misbruikt hebben, is een stap te laat reageren.
Maja, het zal wel aan mij liggen, het celibaat heb ik nooit echt begrepen. Vrijwillig aanbieden vind ik een goed idee, maar ik weet niet in hoeverre dat te realiseren zou zijn, omdat je, vooral in het begin, nogal wat druk van de andere priesters (de oude stempel) zal kunnen verwachten.
||||
Citaat:
christenen zijn tegen seks voor het huwelijk, dus dat moet zeker gelden voor priesters. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heb daar een mop over...
in engeland staat een klooster waar al eeuwenlang de heilige geschriften worden gekopieerd, met de hand. nu is broeder john (weet niet waarom hij zo heet ![]() dus hij gaat naar dat klooster en vraagt om 'de authentieke bijbel' broeder john zondert zich af met de bijbel, en na een paar uur beginnen de monniken van dat klooster zich ernstig zorgen te maken.... dus gaan ze hem zoeken, en als ze hem EINDELIJK gevonden hebben schrikken ze zich dood.... broeder john zit schuimbekkend en ogen-rollend op de kouwe kloostervloer, terwijl hij zichzelf zn haar aan het uittrekken is... hij blijft maar roepen: IT'S SUPPOSED TO BE celebRate.. ![]()
|
![]() |
|
|