Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Balkenende, ik vind hem haast nog erger dan Fortuyn. Godskolere, wat een mietje, in dat "debat" probeerde hij iedereen te vriend te houden, hij loopt ook als een klein hondje achter Pimmetje aan enz. enz. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sowieso, hij is vziw vaker 'in beeld' geweest dan de meeste andere lijsttrekkers (buiten PF dan). Dat het een Harry Potter-lookalikend mietje is, ok, daar ben ik het ook wel mee eens, maar dat is niet de richtlijn voor het stemmen. ![]() Je wou toch niet zeggen dat het *niet* goed heeft uitgepakt dat ze nu Balkenende hebben? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over zijn uiterlijk heb ik het niet, als ik dat er bij neem. Dan is het helemaal... ![]() Maar ik vind hem gewoon geen sterkte punten hebben, hij zegt dat een multiculturele samenleving niet kan werken (Pim zegt het een wat eerder, en hij volgt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
met de CDA wordt t nog erger met het onderwijs en de zorg. LPF ook, want die wil nix meer uitgeven.
de VVD die boeit dat ook niet echt. verder denk ik wel dat PvdA, VVD, CDA, GL, D66 wel wat meer kwalitatieve inhoud in hun programma enzo hebben dan bijv. LN en LPF, jan nagel is gewoon een vieze oplichter(ik woon in hilversum waar hij dus van 15 naar 9 is gezakt, wethouder van verkeer was, het verkeer van hilversum heeft verneukt en nou gelukkig is opgerot) en pim die heeft dan wel goed commentaar enzo en heeft soms gelijk, maar als iemand hemvraagt om oplossing begint hij uit pure wanhoop te schreeuwen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, ondanks dat zou ik er maar niet op rekenen dat Kok nog vier jaar door gaat, wat ik best jammer vind want ik ben best into Wim ![]() ![]() Rob Oudkerk lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, hij is immers zelf uit de Kamer gestapt (na 15mei bedoel ik) en hij is ookal lijsttrekker van A'dam.
|
![]() |
Ook al is hij misschien een goeie gast, hij kan beter opstappen, want hij staat niet echt goed in de media en dus ook niet onder de kiezers. Uitstraling blijkt toch heel belangrijk te zijn en dat heeftie niet naar het positieve. Dus willen de PvdA goeie campagne maken, moeten ze nu iemand anders naar voren schuiven...
Verder moet die belaglijke Wiegel ook z'n *mond* houden. Die kan beter met Bolkenstein naar Fortuyn overstappen.
|
![]() |
Ik vind Melkert wel een goede opvolger van Kok. Hij heeft zich zelf al bewezen door niet te zwichten voor de populistische taal van Fortuyn zoals CDA (rake uitspraken van Balkenende) en VVD (rake uitspraken van rechts erelid Wiegel). Melkert doet niet mee aan dit kiezersbedrog.
||
Citaat:
|
Melkert is geen goed politicus is mijn mening. Zoals hij zich in het debat op tv op de avond van de gemeenteraadsverkiezingen opstelde tegenover de heer Fortuyn, vind ik uitermate kinderachtig en absoluut niet op het niveau van wat een lijsttrekker van de PvdA zou moeten zijn.
Je zult maar op hem gestemd hebben: hij zal ongetwijfeld leuke dingen te zeggen hebben, maar als hij dat hele debat zn bek niet open trekt heb je daar niets aan. En je kan veel van Fortuyn zeggen, of je het nu met hem eens bent of niet, hij zegt WEL waar hij voor staat, en hij trekt WEL zijn bek open. Stem je op hem, weet je zeker dat je gehoord wordt, want hij heeft zichzelf een gezicht gegeven. Een identiteit. Dat vind ik een van de weinige sterke dingen van Fortuyn. Een lijsttrekker moet een gezicht vormen, en Kok kon dat heel goed. Melkert verdomt dat gewoon, en is daarom het lijsttrekkerschap niet waardig vind ik persoonlijk. Ik denk persoonlijk niet dat Kok nog terug zou willen komen, maar wil hij dat toch, dan is dat een beter alternatief dan Melkert. Wil Kok het niet, dan heb ik te weinig kennis van zaken van de PvdA om een ander aan te kunnen dragen, dat doe ik dus niet. Dan denk ik dat de PvdA zelf oud en wijs genoeg is om een goed alternatief aan te kunnen dragen. Genesis |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Femke Halsema is niet geschikt als lijsttrekker Boogie | 107 | 02-02-2003 19:19 | |
Stelling: Partijen zouden geen lijsttrekker meer moeten hebben. Dminor | 37 | 28-01-2003 16:38 | |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |