Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 09:49
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Dus dan gaat het om:

*mensen die aanvankelijk op hem zouden gaan stemmen

*mensen die mogelijk op hem zouden stemmen

*mensen die eerst bijv. VVD stemden, maar nu overstappen naar Pim

Stemmen al deze mensen nu wel of niet (meer) Fortuyn, na uitgave van het boek. Ben ik best benieuwd naar.
Advertentie
Oud 17-03-2002, 10:30
DEChengst
DEChengst is offline
Ik stem nog steeds op Pim. Dat hij in zijn boek af en toe een beetje doordraaft, boeit mij niet zo heel veel. Het wordt toch een coallitie, en dan remmen de andere partijden hem wel af. Komen we precies uit zoals ik het wil hebben.

-Desecrator
Oud 17-03-2002, 10:59
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb altijd klein zwak voor pim gehad, ik ben het inhoudelijk op iets minder de helft van zijn punten eens (afschaffing monarchie) en hij heeft gewoon een geweldige campagne gevoerd, daarnaast meent hij volgens mij wat hij zegt(wat niet altijd even geweldig is) en heeft hij zijn mond op de goede plaatst zitten->wat ik bewonder

maar sinds zijn boek is de 1% kans dat ik op hem zo stemmen ook verdwenen. Nee ik vind veel van zijn ideeen gewoon belachelijk-->de grenzen weer dicht
Oud 17-03-2002, 11:42
Verwijderd
ik geef dhr Fortuyn gewoon een kans om te laten zien wat hij kan.
Want als ik op de gevestigde partijen stem dan weet ik zeker dat er helemaal niets gebeurt.
Het paars kabinet heeft 8 jaar (en de pvda 12 jaar)de kans gehad om zich te bewijzen, en dat is hun niet gelukt (kijk naar de gezondheidszorg, vreemdelingen beleid en veiligheid)
Dus zoals ik hier boven schreef geef ik fortuyn 4 jaar de kans om zich te bewijzen.
lukt hem dit niet dan krijgt hij mijn stem over 4 jaar niet meer.

Het uitkomen van het boek van fortuyn is verlopig voor mij nog geen reden om niet op hem te stemmen.
want verlopig heb ik het boek zelf nog niet gelezen, en heb ik alleen maar stukken gezien uit het boek wat de tegen partijen eruit hebben gehaald.
en aangezien de heren van de regering zo'n beetje alles verdraaien wat dhr fortuyn zegt lijkt het mij beter om eerst zelf het boek telezen voordat ik mijn oordeel hier over geef.

groet,
the marshall
Oud 17-03-2002, 12:05
autodropje
autodropje is offline
Je kunt dit ook in een van de andere "Pim-topics" vragen.

*wordt beetje gek van de grote hoeveelheid topics over pim/ln/lpf

Regels voor berichten