Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het ter sprake brengen van Wiegel als mogelijke VVD-premier is niets meer dan een poging van de VVD om haar rechterflank aan kiezers weer terug te krijgen van Fortuyn.
Dijkstal is een te voorzichtige man voor de VVD en daarom wordt het erelid uit zijn boerderij in Diever gesleurd om een paar rechtse uitspraken te doen in de media.
|
Ik heb nog liever Bolkenstein dan Wiegel.
Die Wiegel denkt alleen maar ikke ikke en de rest kan mn kont likken. Maar wat hoorde ik daar nou zo'n pimmetje fan die weer iets liep t roepen. Pimmetje wilt geen fuck betalen aan t onderwijs en ziekte shit. Dat betekend dus dat misschien jou broertje of zusje geen onderwijs krijgt en beland bij jullie grote vrienden Marokanen en Turken t criminelen leven. Of misschien nog erger een crackhead of een bruintje WhAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Of je Moeder of vader krijgt op eens kanker,Pimmetje jammer voor je moeder kik die maar weg uit t zieknhuis gaat toch dood. Morgen is t weer zover pimmetje bij B&W 19.30 we gaan lachen.WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voorde gezelligheid zou het alleen een leuke man zijn denk ik, politiek gezien niet. Meneer Wiegel draait al veel te lang mee in de politiek, dat is gewoon niet goed. Er moet ook eens een frisse wind door de politiek waaien... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op politiek gebied. Wiegel is dus een politicus met ervaring, die zich echter voor deze verkiezingen niet op de lijst heeft gezet, en halverwege de rit plotseling denkt nog de kroon op zijn politieke carriére te kunnen zetten, wanneer blijkt dat hans dijkstal, los van dat hij een verstandig en redelijk politicus is, het volk niet naar de mond weet te praten zoals pim dat kan, en wiegel misschien ook wel. ik vind wiegel in deze situatie een aandachttrekkende ijdeltuit. daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar stop met zeuren dat ik wiegel onervaren zou vinden, want daar gaat het mij helemaal niet om
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Havock heeft een nieuwe Saaivatar #972 Little Phoebe | 500 | 27-04-2010 22:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
eigen premier stemmen drs smith | 77 | 06-03-2005 00:41 | |
Nieuwe kabinet houdt kiezer voor de gek Boogie | 133 | 30-05-2003 11:38 | |
Formatie NN | 357 | 03-05-2003 03:05 | |
Wie moet er premier worden? Miss USA | 83 | 27-05-2002 16:03 |