Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 08:56
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Er gaan geruchten dat Wiegel wellicht naar voren wordt geschoven als kandidaat-premier voor de VVD. Hij heeft zelf al in buitenhof aangegeven voor die functie beschikbaar te zijn. Mij lijkt het persoonlijk een goed idee, Wiegel kan de Fortuynstemmers weer terug halen naar de VVD. Bovendien is het een man naar mijn hart. Wat denken jullie?
Oud 13-03-2002, 09:13
tacidvs
tacidvs is offline
Dan ga ik toch voor Fortuyn. Maar goed, wie ben ik? In ieder geval nog geen achttien...
Oud 13-03-2002, 11:12
boris godounov
boris godounov is offline
ik vind het belachelijk dat een provinciale ijdeltuit premier wil worden, terwijl hij niet eens op de lijst voor de tweede kamer staat. wat voor democratie is dat?
Oud 13-03-2002, 13:19
Floef
Floef is offline
Nee, Wiegel kan beter naar Fortuyn.
Oud 13-03-2002, 19:39
MH
MH is offline
Citaat:
boris godounov schreef:
ik vind het belachelijk dat een provinciale ijdeltuit premier wil worden, terwijl hij niet eens op de lijst voor de tweede kamer staat. wat voor democratie is dat?
Wist je dat die Wiegel ooit al vice-premier is geweest tussen 1977 en 1981? Hij heeft dus wel degelijk ervaring.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 19:47
NN
NN is offline
Het ter sprake brengen van Wiegel als mogelijke VVD-premier is niets meer dan een poging van de VVD om haar rechterflank aan kiezers weer terug te krijgen van Fortuyn.

Dijkstal is een te voorzichtige man voor de VVD en daarom wordt het erelid uit zijn boerderij in Diever gesleurd om een paar rechtse uitspraken te doen in de media.
Oud 13-03-2002, 19:52
ESCO
ESCO is offline
Ik heb nog liever Bolkenstein dan Wiegel.
Die Wiegel denkt alleen maar ikke ikke en de rest kan mn kont likken.
Maar wat hoorde ik daar nou zo'n pimmetje fan die weer iets liep t roepen.
Pimmetje wilt geen fuck betalen aan t onderwijs en ziekte shit.
Dat betekend dus dat misschien jou broertje of zusje geen onderwijs krijgt en beland bij jullie grote vrienden Marokanen en Turken t criminelen leven.
Of misschien nog erger een crackhead of een bruintje WhAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Of je Moeder of vader krijgt op eens kanker,Pimmetje jammer voor je moeder kik die maar weg uit t zieknhuis gaat toch dood.
Morgen is t weer zover pimmetje bij B&W 19.30 we gaan lachen.WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oud 13-03-2002, 19:55
Joostje
Joostje is offline
of meer stemmen voor lijstpim of meer stemmen voor een rechtsere vvd, het lijkt me weinig uitmaken
Oud 13-03-2002, 20:03
Boogie
Boogie is offline
die vent is al zo oud
nee dat lijkt me nix...tis maar te hopen dat de VVD niet de grootste partij wordt...
Oud 13-03-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Er gaan geruchten dat Wiegel wellicht naar voren wordt geschoven als kandidaat-premier voor de VVD. Hij heeft zelf al in buitenhof aangegeven voor die functie beschikbaar te zijn. Mij lijkt het persoonlijk een goed idee, Wiegel kan de Fortuynstemmers weer terug halen naar de VVD. Bovendien is het een man naar mijn hart. Wat denken jullie?

Voorde gezelligheid zou het alleen een leuke man zijn denk ik, politiek gezien niet.
Meneer Wiegel draait al veel te lang mee in de politiek, dat is gewoon niet goed. Er moet ook eens een frisse wind door de politiek waaien...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 16:08
boris godounov
Citaat:
MH schreef:
Wist je dat die Wiegel ooit al vice-premier is geweest tussen 1977 en 1981? Hij heeft dus wel degelijk ervaring.
Ik beweer ook helemaal niet dat hij geen ervaring heeft. dat ik het een provinciale ijdeltuit vind staat los van de vraag of hij wel of niet ervaring heeft, dus ik begrijp je reactie niet

Oud 15-03-2002, 17:32
Verwijderd
alstjeblieft niet! Veels te rechts, wil geen VVD-premier! Ik vind tom de graaf van D66 wel een goeie vent, maar jah die hebben te weinig stemmen!

*reclame*

[Dit bericht is aangepast door autodropje (17-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef:
alstjeblieft niet! Veels te rechts, wil geen VVD-premier! Ik vind tom de graaf van D66 wel een goeie vent, maar jah die hebben te weinig stemmen!

helaas ja

nja groenlinks en sp vind ik ook ok SP vooral, wei weet ooit...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:
helaas ja

nja groenlinks en sp vind ik ook ok SP vooral, wei weet ooit...
Sp vind ik weer net iets te links! D66 vind ik ok en PVDA
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:55
MH
MH is offline
Citaat:
boris godounov schreef:
Ik beweer ook helemaal niet dat hij geen ervaring heeft. dat ik het een provinciale ijdeltuit vind staat los van de vraag of hij wel of niet ervaring heeft, dus ik begrijp je reactie niet

Je zei dat hij niet eens op de lijst staat en je manier van praten suggereert dat je bedoelt dat hij geen ervaring heeft. Dat heb ik dus even weerlegd.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 22:00
Joostje
Joostje is offline
in een coalitie cda/vvd/lf zou hij wel premier kunnen worden, meest logische candidaat

ik kan alleen hopen dat het niet zover komt
Oud 17-03-2002, 21:05
boris godounov
Citaat:
MH schreef:
Je zei dat hij niet eens op de lijst staat en je manier van praten suggereert dat je bedoelt dat hij geen ervaring heeft. Dat heb ik dus even weerlegd.

als ik iets niet zeg, kun je wel beweren dat ik dingen suggereer, maar ik heb al gezegd dat wat ik over hem zeg volstrekt los staat van of hij ervaring heeft of niet, dat ik niet beweer dat hij geen ervaring heeft, maar er bestaan heus nog wel andere redenen om van iemand te walgen los van zijn ervaring
op politiek gebied.

Wiegel is dus een politicus met ervaring, die zich echter voor deze verkiezingen niet op de lijst heeft gezet, en halverwege de rit plotseling denkt nog de kroon op zijn politieke carriére te kunnen zetten, wanneer blijkt dat hans dijkstal, los van dat hij een verstandig en redelijk politicus is, het volk niet naar de mond weet te praten zoals pim dat kan, en wiegel misschien ook wel. ik vind wiegel in deze situatie een aandachttrekkende ijdeltuit. daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar stop met zeuren dat ik wiegel onervaren zou vinden, want daar gaat het mij helemaal niet om
Reageren

Regels voor berichten