![]() |
|
![]() |
![]() CONDUCTEURS NS MISHANDELEN 22-JARIGE REIZIGER NIJMEGEN - Een 22-jarige Nijmegenaar is maandagmorgen 18 maart vroeg door medewerkers van de NS mishandeld. Zij sloten hem op het Stationsplein in Nijmegen met vijf mensen in en sloegen hem. Aan de mishandeling ging een scheldpartij vooraf. De man heeft bij de politie aangifte gedaan. De Nijmegenaar wilde met zijn vriendin de trein nemen. Zij kochten een kaartje, maar verzuimden ook een kaartje te kopen voor de fietsen die zij in de trein wilden meenemen. De twee kregen van een conducteur toestemming om door te lopen. Een andere conducteur wilde echter dat zij toch een kaartje gingen kopen. Daarop besloot het tweetal alsnog te gaan fietsen. Bij het verlaten van het perron schold de 22-jarige de onwillige conducteur uit. Toen de man en zijn vriendin het NS-station wilden verlaten, kwam een groepje NS-medewerkers, onder wie de twee conducteurs, op de Nijmegenaar af. Na een woordenwisseling mishandelden zij de man. De politie en de NS onderzoeken de zaak. Bron: www.nu.nl / OV-nieuwsbrief, 18 maart 2002 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmz dit vind ik wel types, een tijd gelden stond een stuk in de nieuwe revu, daaruit bleek toch wel dat je niet zomaar conducteur wordt. Er gaan heel wat cursusjes vooraf, en daar zal ongetwijfeld een cursus "klantvriendelijkheid" hebben bijgezeten.
Dat krijg je in vrijwel elk bedrijf...en dan hier ineens een paar man van de NS. Mja als dit dus helemaal waar is: belachelijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal.
En op dit moment is het nu eenmaal een "trend" om de ns een beetje naar beneden te halen. Soms gaat het er niet om dat er kwalitatief nieuws word gebracht, als het maar spectaculair is. En inderdaad conducteur word je niet zomaar, het is echt niet een soort "melkertbaantje" ofzo. Voordat je wordt aangenomen krijg je een zeer uitgebreide psychologusche test, en meerdere gesprekken. Daarnaast krijg je tijdens de (6 maanden lange) cursus veel oefeningen met acteurs e.d. Ik zeg niet dat de conducteurs helemaal goed hebben gehandeld, ik was er niet bij. Maar ik vind wel dat je uit moet kijken met te snel je oordeel vellen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders & privacy. Emmy91 | 3 | 16-01-2010 12:16 |