Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd?
- redelijk * Reis je vaak met de NS? - maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? Ik heb de keren dat ik met de trein ging wel vertraging gehad, maar nooit langer dan een kwartier * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk |
![]() |
|
![]() |
* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? - redelijk * Reis je vaak met de NS? - maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? Nog maar een stuk of 5 keer, en dat vond ik niet erg, had toch geen haast en het leverde leuke gesprekken met medewachtende op * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk ik hoef toch nooit te piesen in de trein, alleen van amsterdam tot zwolle staan vond ik minder
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
* Minder dan 'maandelijks'. * Nee * Goed |
![]() |
|
![]() |
stephanie6 schreef:
* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? - nee * Reis je vaak met de NS? - wekelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? 2 wekelijks. (ieder keer als ik met de spits meerij) * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk (Roemeense treinen hebben vele viezere wc's ![]() Grt, Suzan
|
![]() |
- nee * Reis je vaak met de NS? - wekelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? 3x in de week ofzo iets * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - slecht
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
- nee * Reis je vaak met de NS? - wekelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? -meestal als ik op reis ga. * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - slecht Zie ook dit topic van mij, en let eens op die foto's: http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002162.html Dat bedoel ik met slechte treinen... absoluut geen comfort. |
![]() |
|
![]() |
* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? - nee * Reis je vaak met de NS? - wekelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? wekelijks * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk
|
redelijk * Reis je vaak met de NS? wekelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? 1 keer in de maand ongeveer * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging redelijk [/B][/QUOTE]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
redelijk * Reis je vaak met de NS? maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? Nooit meegemaakt, maar ik reis dus ook heel weinig. * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging redelijk
||
Citaat:
|
![]() |
- ja - nee - redelijk - geen mening * Reis je vaak met de NS? - dagelijks - wekelijks - maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? Bijna altijd, maar ze zijn hier ook vaak bezig met onderhoud en zo * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - goed - redelijk - slecht Graag gedaan ![]() |
![]() |
|
* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? - redelijk * Reis je vaak met de NS? - dagelijks (tot voor kort dan) * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? Mwoah, 15-20% ofzo met een vertraging van meer dan vijf minuten. * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk
|
![]() |
Dit gaat alleen over mijn traject.
* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? - ja - nee - redelijk - geen mening * Reis je vaak met de NS? - dagelijks - wekelijks - maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? 1x in de maand heel kort * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - goed - redelijk - slecht |
![]() |
|
![]() |
- redelijk * Reis je vaak met de NS? - wekelijks --> d.w.z. minimaal 2 keer per week. * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? --> Niet zo vaak.. 1 keer per maand ofzo dat ik er bijna m'n aansluiting door mis. * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - goed --> alleen wel weinig zitplaatsen in de spitsuren, maar dat is voor mij niet zo erg (reis meestal korte afstanden) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
- redelijk * Reis je vaak met de NS? - maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? vaak paar minuten ofzo, bijna nooit hele lange vertragingen * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk |
![]() |
|
1. Redelijk
2. Dagelijks 3. een paar keer per week 4. redelijk Verdere opmerking: het aantal rokersplaatsen is te ver teruggedrongen in de nieuwe dieseltrein (waarmee ik dus elke dag naar school kachel). Hierdoor gaan er mensen in het gedeelte van de niet-rokers roken, terwijl dat net zo'n rustig plekje is. |
![]() |
|
* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? -redelijk * Reis je vaak met de NS? - maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? meestal wel als ik ga * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk
|
* Vind je dat de NS zijn taken goed uitvoerd?
- ja * Reis je vaak met de NS? - maandelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? soms maar. * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - redelijk
||
Citaat:
|
![]() |
hallo!
Voor maatschappijleer moeten we een belangrijke PO maken, dit telt zwaar mee voor ons examen!! Zouden jullie daarom aub deze enquete in willen vullen? Alvast bedankt! ajb * Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? - geen mening * Reis je vaak met de NS? - bijna niet * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? -nee * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging - slecht
|
![]() |
[QUOTE]stephanie6 schreef:
[B]* Vindt je dat de NS zijn taken goed uitvoerd? - redelijk * Reis je vaak met de NS? - wekelijks * Heb je vaak te maken met vertraging? zo ja hoe vaak ongeveer? Bijna altijd wel 5 of 10 minuten. Dat is geen ramp vind ik. * Wat vindt je van de kwaliteit van de treinen? denk aan hygiene,verzorging -redelijk.
|
![]() |
|
|