Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik zal er over nadenken oke? ik vind hem heel mooi ook al draag ik zoiets nooit ![]() maar ik vind dat mooie jurk ![]() ik mail je daarover nog oke? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat jij het ziet als standaard jurk, maakt het niet meteen niet-gothic... |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, JIJ bent natuurlijk veel meer true dan de meeste anderen ![]()
|
ben melody
deze jurk is een simpele uitvoering en de bekendste uitvoering van de gothicjurk.. dat zou jij toch moeten weten als jij je als super gothic kenner ziet.. mensen die nog interesse hebben kunnne me meelen aurora_xxx_@hotmail.com
||
![]() |
Citaat:
hihi. die heb ik trouwens ook nog. en ben er eigenlijk ook al erg op uitgekeken maar wil het niet voor 20 eurotjes wegdoen. iemand voor 30 misschien? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ahem... *kucht*
Heb ik dan gezegd dat ik een supergothickenner ben? Of dat ik true ben? Ik ben helemaal geen 'gothic'... 'Een gothic' is trouwens een fout woord. Gothic is de naam van de subcultuur, je kan in je eentje geen subcultuur zijn. Mensen in deze gothic subcultuur worden 'goth' genoemd. Wingetje
|
![]() |
ik vint em stiekKem oowk wel mooooi oowk al preFer ikke boveaan gwOon lange mouWtjes enzoOw als et goet is sallie me wel passe (als je niet liegt gniffel).. kep trouWes geeehn ideeej of je aanboT nog leeft?
najaaaaa k slaaP r nog wel n naGje overrrr.of twee. msschien wel 3.hihi roZarblade kiSs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://files.**********.nl/breezer_goth want zo typ je wel.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
grom...
nu weet ik nog steeds niet wat er nou zo gothic aan die jurk is... Ik vind t nog steeds een 'WT-generatie jurk' voor van die metalmeisjes weetjewel. eN mEiZZjuH dIe ZoW tiEpt: weet je niet dat ZoW tIEpuHN allang niet meer 'in' is... tegenwoordig ben je een eerste klas BreeZah-sletje als je zo typt, dus pas maar op.... etiketje in aantocht!!!! Mwhaha BTW ik had ook nog 2 jurken in de aanbieding van het zelfde soort (alleen van Raven en niet van laughing vampire (haha)) en ik zou foto's posten en mailen, maar ik heb de foto's nog niet... nog ff geduld.
||
Citaat:
ik vind het dus ook niet echt een echte gothic jurk. het stof in naar mijn mening te verkeerd, het is niet eens fluweel.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hey
Geldt het aanbod nou nog of niet *niet begrijpend kijkt* Zoja, ik wil em wel denk ik, zou je me willen melen? w8opmij@hotmail.com *lief kijk* *hoopt* groetjes spitmymindout
|
|
|