Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 18:35
heldin
heldin is offline
Normaal heb ik een heel regelmatige cyclus en ben ik steeds na ongeveer 3 weken ongesteld. Nu is dat dus al 7 weken..
Ik ben niet aan de pil, ben niet in korte tijd veel afgevallen en ik ben ook niet zwanger. Ik vraag me dus af hoe het komt.

Iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 18:48
dribble
dribble is offline
Misschien komt het door stress of andere problemen. Dat er veel spanning is in je lichaam en het daardoor uitblijft. Anders moet je misschien maar even naar de dokter gaan, die kan je misschien wel verder helpen.
Oud 03-12-2002, 19:13
ssjpan
ssjpan is offline
heb ik ook eens gehad (ben ook niet aan de pil of veel afgevallen) was zelfs wel meer dan 8 weken, maar toen werd ik dus wel weer ongesteld, ook geen idee waarom dat was, zou me niet te veel zorgen maken, behalve dan als het echt heel lang uitblijft.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 22:24
heldin
heldin is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
heb ik ook eens gehad (ben ook niet aan de pil of veel afgevallen) was zelfs wel meer dan 8 weken, maar toen werd ik dus wel weer ongesteld, ook geen idee waarom dat was, zou me niet te veel zorgen maken, behalve dan als het echt heel lang uitblijft.
ja, ik weet best dat je wel es een keertje over kan slaan. ik vind het alleen zo gek omdat ik al heel lang heel regelmatig ongesteld ben. ik ga niet naar de dokter, t zal vanzelf wel weer komen hoop ik
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 07:50
Anne
Anne is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ja, ik weet best dat je wel es een keertje over kan slaan. ik vind het alleen zo gek omdat ik al heel lang heel regelmatig ongesteld ben. ik ga niet naar de dokter, t zal vanzelf wel weer komen hoop ik
Ik ben 4 jaar regelmatig ongesteld geweest... en nu is het toch onregelmatig! Je bent dus niet de enige.
Oud 04-12-2002, 21:03
Onbekende
Onbekende is offline
Nu ik erover nadenk... ik ben al 13 weken niet ongesteld geweest, maar ik ben dan ook nog nooit regelmatig ongesteld geweest. Mijn moeder had net zo'n cyclus, totdat zij haar eerste kind kreeg, dus ik kan me er ook geen zorgen over maken. Mijn record ligt op 18 weken niet ongesteld. Meestal heb ik zo'n 4-8 weken er tussen zitten. Ik vind het wel prima zo! Ik hoef niet zo nodig elke 4 weken aan buikpijn te lijden.
Maar ik kan me indenken dat je het raar vindt als je normaal wel regelmatig ongesteld bent.
Oud 07-12-2002, 20:49
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
ik ben pas 9 maanden niet ongesteld geweest...(kwas niet zwanger) en ben nu net 2 maanden geleden weer 2 dagen ongesteld geweest...maar het komt waarschijnlijk vanzelf weer en grote kans dat het door stress komt...

Regels voor berichten