Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 12:14
mensje melchior
mensje melchior is offline
Beste allemaal

Ik ben Mensje Melchior en ik werk als journaliste voor Nieuwe Revu. Voor een artikel ben ik op zoek naar jongeren die veel geld lenen (vanaf 2000 euro) om dure dingen te kopen (scooter, mobieltje) of leuke dingen te doen (een dure vakantie, veel uitgaan). Uit onderzoek blijkt namelijk dat veel jongeren steeds makkelijker geld kunnen lenen en dat ook massaal doen. Ik ben benieuwd waarom jongeren zoveel lenen en of zij zich geen zorgen maken over de afbetaling. Dus, ben je of ken je iemand tussen de 15 en 25 jaar die meer dan 2000 euro rood staat of bij een kredietbedrijf geld heeft geleend en wil je meewerken aan een interview + foto, mail me dan. Mijn e-mail: mensjem@hotmail.com.

Groetjes,
Mensje
Advertentie
Oud 02-04-2002, 12:18
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Als je tussen de 15 en de 18 bent krijg je volgens mij al nooit een lening, en al zeker niet een van meer dan 2000 euro.
Oud 02-04-2002, 12:22
Verwijderd
Wacht ff, werk jij echt voor de nieuwe revu? Vertel eens hoe jij daar terecht bent gekomen, met welke studie enz.?

En om op jouw vraag terug te komen, zelf heb ik nog nooit een bedrag geleend boven de 200 gulden. Dat geld heb ik van mijn ouders geleend en ook gewoon (netjes )terugbetaald. Ik zie verder ook niet in hoe ik aan een lening van 2000 euro zou moeten komen.

Kijk eens op de fora: lifestyle, de kantine en onzin. Daar komen meer mensen en van alles wat. Op dit forum komen, volgens mij, alleen de mensen die zich echt interesseren voor nieuws en actualiteit.

Succes met je artikel.

[Dit bericht is aangepast door halve banaan (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 12:24
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Kijk eens op de fora: lifestyle, de kantine en onzin.
Dat heeft ze al gedaan... iig op DK staat dit ook al. 't Is off-topic en gecrosspost.

(gesloten)
Oud 02-04-2002, 12:25
Marnin
Marnin is offline
Ik ken wel iemand die ong 3000 gulden schulden had bij libertel omdat ie zoveel belde. Mischien moet je daar eens naar kijken. Schulden veroorzaakt door mobiele telefoon abbonnementen, ze geven die abbonnementen heel makkelijk als je 18 bent of met je ouders erbij en vervolgens raken die mensen zwaar in de sculden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten