Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2001, 09:10
Isnietbelangrijk
Isnietbelangrijk is offline
Hey lieve mensen,

Ik ben druk bezig met mijn profielwerkstuk, maar daar heb ik jullie hulp voor nodig!!! Ik doe namelijk onderzoek naar de breekbaarheid van haar en daar heb ik proefpersonen voor nodig! Ik heb nog mensen nodig met lang (en daar bedoel ik ongeveer kaak- of schouderlengte of langer) donkerblond/ bruin/ zwart haar!!! En kennen jullie misschien oude mensen met lang grijs haar??? En kettingrokers???? Dan zouden jullie me heel erg helpen!!
Mijn vraag is of jullie ongeveer 15 haren in een envelop op kunnen sturen? Reacties graag via email: veertjuh4@hotmail.com Dan krijgen jullie mijn adres!!
Ik weet dat het gek klinkt, maar ik zou jullie erg dankbaar zijn!!!

En heeft iemand nog wat informatie over haar???

Alvast bedankt!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 10:07
Vos
Vos is offline
Sorry, ik ben zonder het ooit geverfd te hebben lichtblond...

Maar waarom probeer je het niet in je eigen omgeving?? Vriendinnen, leraressen, vrouwelijke kennissen...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 11:09
Snufje
Snufje is offline
Ik zou zeggen: Ga naar een Kapsalon en vraag wat haar...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Isnietbelangrijk schreef:
En heeft iemand nog wat informatie over haar???
Een profielwerkstuk over haar...? Mijn zusje doet het over Esscher, dat kan ik nog begrijpen, maar haar?

Maar vooruit.
http://www.beautyweb.nl/ep/index.php?viewpage=46

http://www.gezondheidsplein.nl/cgi/go?type=boetiek&site=gp&oqs=86f8cda29b 24c122c219df7e0f71d961&id=11

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (27-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef:
Ik zou zeggen: Ga naar een Kapsalon en vraag wat haar...
En geloof me, je krijgt het mee. 'k heb d'r ervaring mee. Maar dan weet je niet van wie het is en welke haren er van dezelfde persoon zijn, dus misschien heeft ze er dan helemaal niks aan.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 13:27
Emmy01
Emmy01 is offline
mja, ik wil je wel helpen, maar 'k heb rood haar (niet geverfd)

-xxx-

Ems
Oud 27-12-2001, 13:30
Isnietbelangrijk
Citaat:
Emmy01 schreef:
mja, ik wil je wel helpen, maar 'k heb rood haar (niet geverfd)

-xxx-

Ems
Sorry ben ik vergeten, maar rood en lichtblond mag ook!!!
En bedankt voor de tips, allemaal!!!!!
En natuurlijk gebruik ik ook mensen uit omgeving!!!

Liefs
Vera

Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:49
kirsten
kirsten is offline
Ik wil wel meewerken, heb toch genoeg haar , ik kan er wel 15 missen... Moeten het verse zijn (net uitgetrokken) of mogen ze gewoon 's morgens uit mijn haar komen als ze vanzelf uitgetrokken zijn?
Geef me je adres, dan kan ik ze sturen...

Veel succes
Oud 29-12-2001, 20:13
Emmy01
Emmy01 is offline
ik wil de mijne wel sturen hoor, maar ik woon in belgie, is dat een probleem?

-xxx-

Ems
Oud 04-01-2002, 18:20
Isnietbelangrijk
Citaat:
kirsten schreef:
Ik wil wel meewerken, heb toch genoeg haar , ik kan er wel 15 missen... Moeten het verse zijn (net uitgetrokken) of mogen ze gewoon 's morgens uit mijn haar komen als ze vanzelf uitgetrokken zijn?
Geef me je adres, dan kan ik ze sturen...

Veel succes
Email me maar naar veertjuh4@hotmail.com
Alvast bedankt

Liefs
Veer

Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:39
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
En geloof me, je krijgt het mee. 'k heb d'r ervaring mee. Maar dan weet je niet van wie het is en welke haren er van dezelfde persoon zijn, dus misschien heeft ze er dan helemaal niks aan.
Jah eigenlijk wel vaag.. strax is iemand een moordenaar en dan gaat ie ff langs de kapper om haren neer te gooien op de plek van de moord.. en dan gaan ze DNA onderzoek doen en dan komt de politie opeens bij jou aanbellen, terwijl jij alleen maar nietsvermoedend je haar hebt laten knippen..

Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 15:53
Isnietbelangrijk
Citaat:
~Ierepier~ schreef:
Jah eigenlijk wel vaag.. strax is iemand een moordenaar en dan gaat ie ff langs de kapper om haren neer te gooien op de plek van de moord.. en dan gaan ze DNA onderzoek doen en dan komt de politie opeens bij jou aanbellen, terwijl jij alleen maar nietsvermoedend je haar hebt laten knippen..

Aan afgeknipte haren heb ik niets, maar willen jullie me a.u.b. helpen?

Mail me: veertjuh4@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:11
Kat
Kat is offline
Ik heb lichtblond haar (geen krullen, helemaal stijl), tot ongeveer op mijn heupen. kan je die ook gebruiken?? moet je wel even kijken hoelang die onderweg zijn met de post, en of je ze dan nog kan gebruiken. geen roos of andere vervelende aandoeningen trouwens. (is ook wel handig om te weten denk ik..)
Oud 12-03-2002, 19:10
Isnietbelangrijk
Hey,

Het schiet aardig op maar zijn er misschien nog vrijwilligers met zwart haar??? En dan bedoel ik dus echt zwart haar, dus buitenlandse meisjes.
>>>> veertjuh4@hotmail.com <<<<

Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:50
Verwijderd
[QUOTE]Kat schreef:
Ik heb lichtblond haar (geen krullen, helemaal stijl), tot ongeveer op mijn heupen. kan je die ook gebruiken?? moet je wel even kijken hoelang die onderweg zijn met de post, en of je ze dan nog kan gebruiken. geen roos of andere vervelende aandoeningen trouwens. (is ook wel handig om te weten denk ik..)[/QUOTE

Toch nog anderen die ook behoorlijk lang haar hebben. Heb het zelf ook tot ongeveer op mijn heupen, maar dat van mij is donkerbruin en krult.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten