Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 19:08
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
hey ik had laatst met een leuke lieve jonge ik vond hem echt super leuk .. maar hij heeft me diep gekwetst hij zei dat hij van me hield en hij maakte het uit ik had al een paar dingen van zijn vrienden gehoord dat ie vreemd ging enzo ..
maar nou heeft ie met mijn beste vriendin en ik ben nog steeds echt booz op hem!! ik weet niet wta ik moet doen mijn vriendin zegt dat ik normaal tegen hem moet doen maar dat kan ik niet
mijn ex had ook nadat het uit ging gezegt als ik je terug wil maak ik het uit met je vriendin en dan neem ik later met jou en mijn vriendin heeft geeneens tijd voor me ze laat me gewoon zitten
hebben we met zijn 2en af gesproken komt hij samen met haar dood leuk naar me huis !!ik vind het echt niet leuk wat moet ik doen?? plzz help
Oud 03-12-2002, 19:14
Denise84
Denise84 is offline
pak 'm terug met zijn beste vriend

sorry, stom advies, 'k heb even geen zinnig antwoord..
Oud 03-12-2002, 19:19
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
ik had al met zijn beste vriend genomen ik weet niet waarom !!
maar dat had hij zelf geregeld omdat toen ik nog met hem had mijn ex toen vond zijn beste vriend mij al leuk en ik vond hem ook wel leuk alleen sinds vanaag is het uit ik heb er geen zin meer in eigenlijk.. want die gasten komen elke avond ik heb geen vrijheid meer ik heb het gezegt maar ze willen niet luisteren dus ik had het uit gemaakt maar zijn ern og andere adviesen?
zou ik jaloers zijn op mijn vriendin? ik weet het niet meer hoor
Oud 03-12-2002, 19:24
Órelindë
Órelindë is offline
Het is zoiezo niet leuk als je ex met iemand anders heeft of krijgt. Misschien ben je wel jaloers. Maar je vriendin heeft nu met hem, en ik den kdat je dat moet proberen te accepteren. Misschien.. kheb niet echt veel verstand..
Oud 03-12-2002, 19:27
Verwijderd
Mijn advies:

ga op zoek naar andere, leuke vrienden.. ff geen vriendjes, dat heb je wel ff genoeg gehad lijkt me. Maar je beste vriendin doet ook niet echt leuk.. Ik zou lekker afstand nemen van hen en op zoek gaan naar vrienden die jouw wensen wel respecteren, niet met jouw exen nemen etc.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 19:28
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
*vallende ster* schreef:
Het is zoiezo niet leuk als je ex met iemand anders heeft of krijgt. Misschien ben je wel jaloers. Maar je vriendin heeft nu met hem, en ik den kdat je dat moet proberen te accepteren. Misschien.. kheb niet echt veel verstand..
je hebt wel gelijk !! Maar ik kan het gewoon niet accepteren mijn vriendin begint ook al raar te doen enzo !!
ze word boos op me als ik raar tegen hem doe enzo en ze begrijpt wel waarom ik zo doe maar ze wilt het niet accepteren en toen ik hoorde dat hij vreemdging moest ik ook huilen en nog erger toen ik het van zijn vrienden hoorde toen werd mijn vriendin boos op hem en ze zij tegen mij het is een vieze klootzak en mijn vriend maakte het uit omdat hij teveel aan zijn hoofd had enzo zijn oma was overleden enzo daarom duz maar de volgende dag nam hij met mijn vriendin ze had nog wel gevraagd of ik het erg vond ik zei natuurlijk weer nee weet je .. maar ik zei wel dat het lullig was maarja ze nam wel met hem
Oud 11-12-2002, 14:25
snoeperke
snoeperke is offline
hmzz had exactly the same problem.
heb die gast gewoon terug gepakt met zn beste vriend....misschien n beetje voorspellend en smerig...maar ja... wat is dat voor ex laat staan vriendin......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten