Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 14:46
xivix
xivix is offline
oke hoever moet jeje velletje naar achteren krijgen alsie stijf staat of hoortie dan vanzelf naar achteren te gaan? en als het lukt alsie stijf staat hoort het dan pijn te doen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:50
Herrie
Herrie is offline
De eerste keren gaat het lastig.... Door veel onder de douche te oefenen terwijl je m schoonmaakt zou het soepeler moeten worden.

Bij mij deed het eerst ook zeer (toen ik 10 was). Nadat ik steeds vaker oefende raakte de voorhuid een beetje opgerekt en nu doet het geen pijn meer
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:32
qghp
qghp is offline
bij mij is is altijd naar achteren gerold
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 18:03
martijn1985
martijn1985 is offline
Het hoort sowieso geen pijn te doen. Maar das meestal een kwestie van oprekken. Gewoon langzaamaan steeds verder naar achter trekken. Je moet je voorhuid zover naar achter kunnen trekken dat de hele eikel ontbloot wordt. Is ook makkelijker met schoonhouden ed...
Oud 16-12-2002, 11:15
sofie3
sofie3 is offline
Als ie stijf staat, moet het velletje er *helemaal* afkunnen, en dat hoort geen pijn te doen. De meeste jongens moeten hier overigens wel op oefenen, kijk maar eens via de zoekmotor naar wat oudere berichten. Dan kan je hiervoor speciale oefeningen vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:57
xivix
xivix is offline
ja heel luik aan aardig allemaal.
maar ik kan hem wel gewoon zover naar achteren trekken, dat de hele eikel ontbloot komt. maar verder kan ik het niet. tot onder de eikel is het hoogtepunt, en dan doet het nog zeer
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 08:52
sofie3
sofie3 is offline
Onder de eikel is de eerste stap... met verder oprekken kan je de boel nog meer loskrijgen zodat je eventueel alles zo strak kunt trekken dat het lijkt alsof je besneden bent. Maar echt nodig om pijnloos te vrijen is dat niet. Als ie er gewoon helemaal afkan tijdens een erectie is het goed genoeg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten