![]() |
|
![]() |
als je de pil altijd slikt, en optijd is hij veilig... dan hoef je niet condoom erbij te gebruiken (zelf doe ik het wel btw omdat ik anders steeds bang ben dat het toch foutgaat) en ja voor het zingen de kerk uitgaan is niet veillig ivm zaadcellen in het voorvocht..
maar er zijn zat mensen die alleen de pil gebruiken hoor.... mja ik vind toch bijden het beste of alleen condoom maar ja ![]() |
![]() |
|
![]() |
De pil:
- beschermt wel tegen zwangerschap (nooit 100% maar per jaar worden er 4 van de 1000 vrouwen die de pil gebruiken zwanger), NIET tegen soa. Kans op zwangerschap bij pil is dus erg klein, kans op soa is afhankelijk van aantal factoren: - aantal verschillende partners gedurende hele leven - condoomgebruik - of degene waarmee je onbeschermd (tegen soa's dus zonder condoom) vrijt een soa heeft is de kans dat je na eenmalig contact ook die soa hebt ongeveer 50%-70% - dus als je geen soa op wilt lopen gebruik dan gewoon een condoom, ook al denk je dat je vriendje de ware is, etc, etc. (ooit gehoord van seriele monogamie??) En in voorvocht zit ook al sperma dus daar kun je ook zwanger van worden en een soa krijg je niet van alleen sperma ook van het contact van de penis (eigenlijk van de eikel) met ander slijmvlies (zoals vagina, mond of anus) [Dit bericht is aangepast door Python (15-03-2002).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
maagdenvlies eye adore fotoz | 51 | 24-02-2004 08:09 | |
Seksualiteit |
Voor het zingen de kerk uitgaan.......SAFE? in combinatie met de pil? Droppie-temp | 7 | 16-03-2002 16:01 |