Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 20:56
rooijackers
rooijackers is offline
Hey,

We hebben morgen een proefwerk over Testen en repareren - Storingen, ja ik doe Informatie Communicate Techniek (iam a real nerd) En daar hebben we het ook over een zogenaamde 'ITIL Model'
In ons boek staat er geen informatie over in en op internet kan ik ook niks vinden.

Als je een goede probleemomschrijving en genoeg andere informatie hebt, ga je beslissen wie de storing gaat oplossen. De belangerijkste vraag voor jou is of het een bekend probleem is: de known error van het ITIL model. Bij een bekend probleem kun je namelijk de juiste procedure opzoeken hoe je verder moet handelen. Blablablabla......Staat er in mn boek.

Is er iemand die weet wat ze bedoelen met dat ITIL Model? Zo ja help me dan please! Alvast bedankt!!!

Greetzz 83
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 21:03
Verwijderd
Zit je toevallig op het ROC in Ehv?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:06
rooijackers
rooijackers is offline
Ja inderdaad.
ICT is niks voor mij ben er volgend jaar klaar mee als ik slaag en dan ga ik naar een andere school. Dude, zit jij er ook op?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:08
rooijackers
rooijackers is offline
dank je! zal eens checken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:12
Martin
Martin is offline
Citaat:
rooijackers schreef:
dank je! zal eens checken.
had je ook allang zelf kunnen doen alvorens dit topic te openen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:21
rooijackers
rooijackers is offline
ja heb ik gedaan.
Maar het is allemaal engels. En daar ben ik niet zo heel goed in. Maar ik had op school weinig tijd. nu wat meer. maar eigelijk heb ik hier ook weinig aan zie ik. allemaal shit waar ik iks van snap. thanks anyway.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:26
Martin
Martin is offline
Citaat:
rooijackers schreef:
ja heb ik gedaan.
Maar het is allemaal engels. En daar ben ik niet zo heel goed in. Maar ik had op school weinig tijd. nu wat meer. maar eigelijk heb ik hier ook weinig aan zie ik. allemaal shit waar ik iks van snap. thanks anyway.
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie...ken&lr=lang_nl

hoppakee, nederlandse pagina`s over het itil-model.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:32
Verwijderd
Citaat:
rooijackers schreef:
Ja inderdaad.
ICT is niks voor mij ben er volgend jaar klaar mee als ik slaag en dan ga ik naar een andere school. Dude, zit jij er ook op?
Pak je ITIL boek maar, en lees maar!
Ik heb dat boek ook, zit ook op die school en stata het allemaal in..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:34
Verwijderd
Morgen een proefwerk en meneer komt er 's avonds tegen tienen nog achter dat hij hier nog niets aan heeft gedaan en niets van heeft. Beetje dom moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:37
rooijackers
rooijackers is offline
sterf ALLEMAAL!!! nerds. jullie hebben vast allemaal een bril een hoofd vol puisten.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
rooijackers schreef:
sterf ALLEMAAL!!! nerds. jullie hebben vast allemaal een bril een hoofd vol puisten.
dat laatste wel, geen bril..
problemen mee
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:39
rooijackers
rooijackers is offline
nee, maar jij vast wel weltrusten.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:41
Verwijderd
Citaat:
rooijackers schreef:
nee, maar jij vast wel weltrusten.
nee hoor..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 14:02
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
henri schreef:
Morgen een proefwerk en meneer komt er 's avonds tegen tienen nog achter dat hij hier nog niets aan heeft gedaan en niets van heeft. Beetje dom moet ik zeggen.
misschien zit die dude wel op een avondschool
Oud 12-12-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
rooijackers schreef:
Ja klopt, en weet je, ik ben zo'n nerd, ik heb zelfs drie brillen. Met allemaal dikke jampotglazen erin. Gaaf he?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 18:10
Verwijderd
Oh ja, dan nog dit:

Citaat:
rooijackers schreef:
Hey,

We hebben morgen een proefwerk over Testen en repareren - Storingen, ja ik doe Informatie Communicate Techniek (iam a real nerd ) En daar hebben we het ook over een zogenaamde 'ITIL Model'
In ons boek staat er geen informatie over in en op internet kan ik ook niks vinden.

Als je een goede probleemomschrijving en genoeg andere informatie hebt, ga je beslissen wie de storing gaat oplossen. De belangerijkste vraag voor jou is of het een bekend probleem is: de known error van het ITIL model. Bij een bekend probleem kun je namelijk de juiste procedure opzoeken hoe je verder moet handelen. Blablablabla......Staat er in mn boek.

Is er iemand die weet wat ze bedoelen met dat ITIL Model? Zo ja help me dan please! Alvast bedankt!!!

Greetzz 83
En even later:
Citaat:
rooijackers schreef:
Je moet wel HEEL dom zijn om iemand uit te schelden voor iets waarvan je even daarvoor hebt gezegd je het zelf te zijn.

Haha, loser .
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:59
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Je moet wel heel erg blind zijn wil je op internet niks over ITIL vinden...
Oud 12-12-2002, 21:20
a new noise
a new noise is offline
je moet wel heel dom zijn als je nog niet weet wat ITIL is een dag voor je PW
Oud 12-12-2002, 21:22
bam
bam is offline
en voor al De Hoofdletters Aan Het Begin Van Elk Woord Doet T M !!

:/
Oud 12-12-2002, 21:36
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
rooijackers schreef:
Ja inderdaad.
ICT staat trouwens voor Informatie en Communicatie technology.

Itil is een onderwerp dat je nodig hebt als je op www.google.nl naar itil zoekt vind je genoeg.

Ik doe zelf namelijk ook een ICT opleding maar dan aan het leeuwenborgh college in sittard.
Oud 12-12-2002, 21:38
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
rooijackers schreef:
Ja heb je daar problemen mee dan. Heb alleen een bril maar goed. ah fijn voor je dan!!!
Oud 13-12-2002, 06:21
@pie
@pie is offline
"en op internet kan ik ook niks vinden"

omg, op deze post ga ik dus echt niet serieus reageren he.. probeer maar eens op google.. damn... Resultaten circa 78,800
Reageren

Regels voor berichten