![]() |
|
Ik heb ook een kloof tussen mijnn twee voortanden, maar het kan mij niks schelen. Ik heb nu een blokjesbeugel waardoor mijn tanden mooi op één lijn komen, maar van zijwaartse verbeteringen heb ik nog niets gemerkt.
REIE
|
![]() |
ah ok maar iets anders, wat vinden meisjes ervan als een jongen een spleet tussen zijn tanden heeft, stel dat derest ok, dus geen geel gebit enz alleen dat er een spleetje zit? kijk, ik vind het bij een meisje helemaal niet staan, het is sowieso niet prachtig maar bij een meisje vind ik het niet gewoon niet zo mooi. nou wil ik dus weten hoe meisjes dat van jongens vinden. alvast bedankt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kick op spleetjes tussen voortanden
![]() Mijn vriend heeft er eentje, een super mooie, ben ik echt onwijs trots op ![]() Er was vroeger ook een presentator met een spleetje tussen z'n voortanden, ik was niet voor de televisie weg te krijgen wanneer hij erop was... ![]() ![]() |
![]() |
|
geen idee hoe lang je zo'n ding moet dragen, zou er ook eigenlijk eentje moeten, vooral dan voor mn ondertanden, maar ze hebben gezegd dat ie er dan voor minstens 2jaar zou zijn, en daar hebk echt geen zin in.
wat dat zoenen betreft, geen verschil of je nou blokjes hebt of niet, vind ik. tja, voor jou (met blokjes) zal t mss wel een beetje anders voelen, maar voor het meisje niet hoor. believe me ![]() ![]() veel suc6 ermee, hoop voor jou da jem ni te lang moet ![]() kuzz, elzjuh
|
Ik denk niet dat je dat ding lang hoeft te hebben als het alleen maar voor zo'n spleet is. Dus echt geen jaren en jaren. Ik heb ook een beugel gehad, maar niet omdat alles scheef stond, maar omdat één blijvende tand niet doorkwam en die moesten ze dus gaan 'halen' mbv een beugel. En daarvoor moesten mn tanden eerst een stukje uit elkaar (en ze stonden zo netjes allemaal
![]() ![]() |
![]() |
|
ik had ook een beugel vroeger ook omdat er zo een spleetje tussen me tande zat en ik heb die 1 jaar gedrage en nu moet ik steeds een nachtbeugel dragen zo een die je kunt uitnemen
In het begin lijkt het wel eng een beugel hebben maar je wordt het gewoon .En ik weet nu dat ik men beugel te kort heb gehad .
|
Een meisje uit m'n klas heeft voor 4 maanden slotjes gehad, dus dat kan wel degelijk zo kort.
Ik denk overigens dat een gebit bij een jongen net iets minder belangrijk is dan bij een meisje. Tuurlijk is een schots en scheef gebit niet mooi, maar als het alleen maar om zo'n spleetje gaat ![]() Ik denk niet dat je ooit wordt afgewezen vanwege dat spleetje hoor!
|
![]() |
nee ben ik ook niet bang voor heb net met een heel mooi meisje maar als zon spleetje weg is geeft het me ook meer zelfvertrouwen want dan kan ik eens fatsoenenlijk lachen voor de foto
![]() volgende week maandag voor een afspraak bij tandarts. duurt het igg kort voordat je zon beugel in hebt of moet er eerst half jaar wachten voordat hij erin kan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Knie verdraaid bij voetbal patricia15 | 42 | 03-01-2012 14:16 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic nummero 125 Verwijderd | 494 | 03-04-2008 21:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Een Kerstverhaal Een Tweeling | 6 | 24-12-2004 14:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagjes soa testen Verwijderd | 8 | 11-10-2004 23:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De buurman is dood punkyfish | 25 | 08-11-2002 22:03 |