Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan verschillen per abonnement denk ik...iig is het bij een vrij simpel abo'tje (Nokia 6210 met 1 jaar abo) dus die 150 piek.
Je kunt ook voor een gele een datakabel aanschaffen of lenen van een maat en zelf unlocken. Maar dan vervalt dus wel je eventuele garantie. Hiervoor geld: weet wat je doet, er zijn hier genoeg voorbeelden van mensen die hun telefoon ermee naar de klote hebben geholpen. |
![]() |
|
![]() |
Unlocken:
Het bedrag wat het netwerk, zoals KPN ervoor vraagt gaat per maanden naar beneden, Wat ik weet is dat het bij BEN en Libertel binnen 1 maand fl. 200,- kost. Dan gaat het per maand iets van 20,- naar beneden zodat je aan het eind van het 1e jaar niks meer over houdt. Dit is dan het verhaal van Prepaid. Abonnement: Als je een toestel hebt in combinatie met een abo-pakket van byv. BEN of libertel zijn de prijzen meestal gelijk of wat goedkoper. Een telefoon die in combinatie met elke abo kan worden afgesloten is natuurlijk al Sim-lock vrij.... ------------------- Athlon... Het Leven is Verukkelijk !!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vertel mij wat! ik heb zo'n echte ruige UNLOCKCLIP weten te bemachtigen! 4 seconden > simlock weg! geen pc nodig! ff tussendoor, alle telefoons die met 'n kabeltje kunnen gaan erg makkelijk (voor mij ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gsm.2ehands.nl , ff paar minuutjes zoeken, en je hebt zo'n handigerd als Ick die binnen het uur bij je langs komt en ff voor 20 piek je simlock verwijderd.
Waarom wil je trouwens in 's hemelsnaam een 3210 unlocken? Terwijl je ook al KPN hébt? Ik zou eerder proberen de simkaart in een nieuwe (mooiere) phone te plaatsen en die 3210 wegdonderen. Maar goed, da's mijn mening. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
als je *#0000# doet staat er iets als V 06.00 dat getal is nodig om in mijn archief tekjken of ik 'm voor je kan unlocken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kpn rulez, maar libertel ook, libertel heeft netzo goed netwerk, maar is goedkoper en doet niet moeilijk met SMStegoed enzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ligt eraan wanneer je smst, als je net zoals ik veel onder schooltijd smst en al;s je niet kan slapen (ma niddernacht dus) is q perfect jah, maar als je veel buiten die tijden smst zou ik voor libertel gaan |
![]() |
|
|