![]() |
|
In de natuurvoedingswinkel kan je van die snoepjes kopen, die zijn zoet (honing-achtig) en maken je keel schoon. Ik vond dat het wel hielp (weet alleen ff de naam van die 'snoepjes' niet meer). Ook saliethee gorgelen werkt verzachtend (ook te koop bij de natuurvoedingswinkel) en is ook ontsmettend.
|
tegen keelpijn: Je keel spoelen met tea tree olie ( water en 3 druppels van dat spul, zeker niet meer anders is je keel dood
![]() Verder gekookt water drinken (heet dus) met citroen erin, of gewoon zonder citroen. Zuivert lekker snel. En tegen griep: iets van alcohol drinken voor je naar bed gaat zodat je het eruit zweet ( niet dat je helemaal lazarus bent, maar gewoon effe 2 glazen wijn ofzo) werkt bij mij allemaal goed. *is zelf nu ook ziek aan het zijn* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, helpt gorgelen met zout water niet ook? Of was dat weer ergens anders voor.. kweet ut ff niet meer. Ik had van de dokter ook spul dat ik moest oplossen in water en op moest drinken en dat hielp echt heel goed tegen keelpijn. Verder, ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen. Bij mij helpt het als ik iets van hete bouillon of cup a soup of thee ofzo zeg maar meteen doorslik. Euhm, hoe leg je dat nu uit. Je neemt zeg maar een slok, en dan hou je het niet in je mond maar laat het doorglijden naar je keel, meteen.. Mja, ik heb geen idee waarom het werkt en hoe ik het duidelijk uit kan leggen. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't probleem is ook dat ik heel veel 'normale' dingen niet mag...cup a soup, alcohol, citroen ed... Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() tnx allemaal iig. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jah kep dr ook erug veel last van......zink schijnt heel supergoed te werken. ik nee nou elke ochtend zo'n capsule en k ben sindsdien nog niet ziek geweest, maarjah, gebruik et ook pas net twee weken ofsow
![]() strep nogwat hmmz ow jah en de homeopathische druppels traumeel, kan je gewoon bij de apotheek bestellen, et is dr officieel niet voor maar werkt kennelijk wel. en natuurlijk heeeeeel veeeeel vitamnientjes, lichaamsbeweging, frisse lucht zonde kou te vatten!!, en veel slaap maar ook weer niet teveel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey Leonoor
Ik ben op het moment ook weer goed ziek weer een keelontsteking, constant niezen, traanoogjes, en voel me goed beroerd en koorts enzow wat mij goed geholpen heeft is van die vicks vaporub(of hoe je et schrijft) verders... tjah.. lekker heet douchen of een lang bad met iets van rustgevende olieen... is gewoon onwijs lekker als je ziekjes bent iniedergeval sterkte en veel beterschap! (ook aan alle andere zieken..) liefs, duister_meisje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|