Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2001, 11:53
AMC-bezoeker
AMC-bezoeker is offline
Ik heb een Chello-account in Amsterdam en ik wil graag mijn LanCity kabelmodem zoveel mogelijk opvoeren. Hij loopt nu op 128kb/s om 1,5 mbit/s. Het schijnt te kunnen met de software FuckUPC of hebben ze daar nu alweer een blokkade voor bij Chello??
Ook heb ik gehoord dat je het kan doen door in je modem wat moet solderen. Wie kan me verder helpen met het opvoeren van de LanCity modem of wie weet er 'gebruiksaanwijzingen' op het internet voor of.....??
Alvast bedankt.
Advertentie
Oud 27-03-2001, 12:43
Verwijderd
Kan niet, mag niet. Met FuckUPC kon je idd je bandbreedte verhogen, maar dat proggie is al zoooo lang uit dat chello er al lang een beveiliging tegen heeft. Je kabelmodem openhalen zou ik niet doen, ik ken een jongen die dat gedaan heeft (ook met het doel hem op te krikken) en dat ding was snel overleden

Oud 27-03-2001, 14:37
basic
basic is offline
Denk ook dat 't niet verstandig is om met je soldeerbout in dat ding te gaan zitten wroeten... en daarnaast: ik denk dat Chello aan de server-zijde gewoon de boel heeft afgeknepen
Oud 27-03-2001, 16:01
robdr
robdr is offline
met lancity modems werkt fuckupc nog stteds :
www.chelloo.com
Oud 27-03-2001, 17:32
ick
ick is offline
en nee, dit is NIET illegaal, die software is FREEWARE, en 't is upc's eigen fout door 'm client-side te knijpen ipv. server-side
Oud 27-03-2001, 17:48
Citaat:
ick schreef:
en nee, dit is NIET illegaal, die software is FREEWARE, en 't is upc's eigen fout door 'm client-side te knijpen ipv. server-side

Alsof het legaal is om alle gratis software overal toe te passen.
Oud 27-03-2001, 18:24
Unexplained
Unexplained is offline
foei

Regels voor berichten