Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
1,5e liter per dag. Moet want anders droog je uit he
![]() ![]() Nee maar goed, alcohol drink ik eigenlijk alleen met uitgaan, ongeveer 10 drankjes op een avond is genoeg. Begin eerst met pils of Desparados en dan over op de mixjes: Schmirnoff Ice, malibu-cola, safari of wodka-red bull. Verder drink ik niet veel alcohol, hoeft ook niet, cola is ook lekker ![]()
|
ik ben een langzame drinker, over het algemeen. Dus per weekend: 8 biertjes ofzo. Ga nooit zo heel veel uit, vriend werkt en m'n vriendinnen zijn qua uitgaan heel erg saai. En ze komen nergens binnen. LoL
![]()
|
Alcohol? is mijn eerste naam
![]() ik drink alleen bij feessies en uitgaan.. (dus elke donderdag, vrijdag en zaterdag in iedergeval ![]() uhm zo'n 5 a 8 glazen bier en dan daarna zo tussen de 5 en 10 glazen andere alcoholische dranken.. ligt er ook aan hoelang ik doorga meestal tot een uurtje of 4.. loop niet altijd meer even recht (ligt er ook weer aan hoeveel ik gegeten heb).. op feesten als trance energy en sensation drink ik weer bar weinig, ff indrinken en dan zo'n 8 tot 10 biertjes...... maar ben heel erg aan het minderen nu... is toch wel niet echt goed zoveel alcohol..... (en ja ja reacties van noem je dat veel? ja dit noem ik veel, ik drink veel van mijn vrienden eruit!)
|
|