Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2002, 11:32
rabecca
rabecca is offline
Ik ben gisteren dus naar mijn gynaecologe geweest en ik ben een keer zwanger geweest dus dit was na controle en ze vertelde meteen alles over andere voorbehoedsmiddelen dan pil en condoom.
de prikpil, zo`n gek staafje onder ja arm,vrouwelijk condoom en een spiraaltje.
Ik denk dat ik voor het spiraaltje kiese omdat ik super bang ben voor prikken en ze heeft gezegt dat dat met dat staafje vaak fout gaat en dat ze em er dan op de ok eruit moet halen.
en vrouwelijk condoom.... tjah hoe het eruit ziet zint me niet zo.
dus is dat voor mij de enigste optie.
Ik moet dus de eerste maandag van de mei vakantie terug komen om te zeggen wat ik wil en dan word ie geplaatst.
Ik wil alleen weten of hier mensen zijn met ervaringen met zo`n dingetje of dat goed ging of juist niet???
Ik wil er graag zoveel mogelijk over weten voor dat ik het zeker doe.
Oud 20-04-2002, 11:38
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
rabecca schreef:
Ik ben gisteren dus naar mijn gynaecologe geweest en ik ben een keer zwanger geweest dus dit was na controle en ze vertelde meteen alles over andere voorbehoedsmiddelen dan pil en condoom.
de prikpil, zo`n gek staafje onder ja arm,vrouwelijk condoom en een spiraaltje.
Ik denk dat ik voor het spiraaltje kiese omdat ik super bang ben voor prikken en ze heeft gezegt dat dat met dat staafje vaak fout gaat en dat ze em er dan op de ok eruit moet halen.
en vrouwelijk condoom.... tjah hoe het eruit ziet zint me niet zo.
dus is dat voor mij de enigste optie.
Ik moet dus de eerste maandag van de mei vakantie terug komen om te zeggen wat ik wil en dan word ie geplaatst.
Ik wil alleen weten of hier mensen zijn met ervaringen met zo`n dingetje of dat goed ging of juist niet???
Ik wil er graag zoveel mogelijk over weten voor dat ik het zeker doe.
Bij ons in de apotheek was laatst een vrouw die ook een spiraaltje had en die was gewoon zwanger geworden..... Dus ik weet niet echt of het wel zo betrouwbaar is.... De pil kan je ook nooit helemaal vertrouwen ieder geval niet voor 100 % maar ja!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 14:33
Sciza
Sciza is offline
Moeder van een vriendin van me is er ook gewoon zwanger door geworden, en ze klaagt altijd over heel erge menstruaties..
Oud 20-04-2002, 15:16
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Sciza schreef:
Moeder van een vriendin van me is er ook gewoon zwanger door geworden, en ze klaagt altijd over heel erge menstruaties..
Heeft zij zo`n koper ding??
Ik krijg namelijk als ik het neem een mirena das weer een anders soort...
En in de folder staat net zoals zij vertelde dat je bij die een stuk minder of helemaal niet ongesteld wordt.
Dak alleen de eerste maand last kan hebben van doorbraak bloedingen enzow....
wat een ingewikkeld ding eigenlijk
Oud 21-04-2002, 21:35
Verwijderd
ik heb er ook aan gedacht en geprobeerd te laten zetten, nou meis, ik garandeer je,niet doen,ik heb het halverwege laten stoppen,omdat het zo'n ontzettend veel pijn deed( en dan was ik volgens de gyn. nog verder gekomen dan een gemiddelt meisje zonder kinderen) en ik heb de rest van de week jankend in bed gelegen...

en ik hoor u achteraf dat er mensen die het ook hebben, het hebben laten weghalen omdat ze erger ongesteld werden, of ze werden toch zwanger...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:23
Stefjuh...
Stefjuh... is offline
Is dat zo een ding dat ze in je arm steken? Wel, als het dat is; mijn zus had dat en ze is zeker 5 maand (minstens) ongesteld g'weest (ik overdrijf niet, hoor!) en ze heeft het er weer laten uitdoen. Nu, als het dit niet is, sry dan...

-xxx-
Stefjuh...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:06
Kat
Kat is offline
t word meestal niet aangeraden bij jonge meisjes, dus als ik jouw was nou ik et niet doen. en het is ook niet helemaal veilig.

Regels voor berichten