Advertentie | |
|
![]() |
|
Lees aub de startpost door van [centraal] spyware adware en virussen en daarna volg je deze handleiding, maak hierna nog ff een logje met hijackthis en post je je antwoord & logs in de centrale topic.
Laatst gewijzigd op 17-08-2008 om 20:45. |
![]() |
|
Zolang je maar engels kan, hoef je hiervoor geen kennis voor te hebben (en anders heb je hier de vertaling): programma downloaden,verborgen mappen weergeven, systeem herstarten in veilige modus (paar keer op F8 drukken voordat windows opgestart word), log maken, regels selecteren & fix klikken, systeem herstarten, scriptje draaien en dan weer een logje maken met hijackthis en deze plaatsen in de centrale topic.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Spyware doctor wil niet verwijderd worden twirlliefhebber | 3 | 27-09-2008 13:47 | |
Software & Hardware |
Langzame pc twirlliefhebber | 15 | 20-08-2008 22:09 |