Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ok, afmetingen van de Xbox 33,5x27,5x9 cm is groot waarschijnlijk het feit dat de console vol zit met pc-onderdelen. Aangezien het te veel geld zou hebben gekost om al die componenten te vervangen door specifieke (kleinere ) Specificaties: CPU 733 MHz, Graphics Processor , 233Mhz custom-designed chip, gemaakt door Microsoft en nVidia, Intern geheugen 64MB, Bandbreedte geheugen 6.4GB/sec, Maximale resolutie 1920x1080.
|
Als we de groote van mijn NES 8bit van toen vergelijken met de groote van de doos die daar omheen zat.....
Nee, dat is geen X-Box Maar aangezien we te maken hebben met microsoft (vertrouw ze nooit) zou het wel eens kunnen.
||
Citaat:
ik had vorig jaar een heel erg klein pakje onder de boom liggen. echt heel miniscuul. dus ik dat pakje openen op kerstmis. zat er een luciferdoosje in. dus ik het doosje openen, zat er een briefje in waar op stond: "kijk eens in de garage" wat denk je....een Gloednieuwe mountainbike ![]() dus gewoon rustig afwachten. wie weet is het wel een fopcadeau |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|