Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een T-shirt van Hammie de Hamster die mijn vriendin voor me gemaakt had. Hij moet alleen nog even gestreken en weet ik veel wat worden en dan doet hij het.
Als we geld weten te verzamelen, gaan we ooit nog vanuit de BH-Bode shirts laten drukken met het logo en de tekst "Wordt Go[CENSUUR]omme lid van de BH-Bode" erop. We hebben nog andere teksten op voorraad ("Wegens eindeloze discussie geen opdruk", "Stop de wereldoorlogen, wordt lid!" en "Ja, ik weet wat er allemaal in een frikadel zit.") maar we hebben geen geld, omdat we het bij een professionele drukker willen laten doen. LUH-3417 |
![]() |
|
Ik heb HEMA-spuitbusverf toegepast op een t-shirt eens.. Een dik peace-sign erop gespoten. Het stonk en het T-shirt werd helemaal hard
![]() Jeroen
|
Nijntje vind ik niet zo. Hij/zij komt een beetje simpel over en Nijntje is niet mijn smaak.
De kat is wel leuk, mooi gedaan. ![]() Een goed jaar geleden heb ik ook een poging gewaagd, het lukte goed. Vanuit school moest ik een workshop volgen, waarbij een select groepje hun zelf meegebrachtte witte T-shirt mocht verpesten. Ik was er een van, we hebben dat m.b.v. een zelfgemaakte druk gedaan. Het had ongetwijfeld super geleken, als de docent zijn stomme afdruk niet op mijn T-shirt had laten vallen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
(KortVerhaal) Zonder Titel. Miyumi | 6 | 12-02-2012 15:38 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau-Topic #3 snoopy | 501 | 27-01-2010 14:59 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 13:41 |